Biuletyn 5Plus – Wiosna 2012



W najnowszym wydaniu Biuletyn 5Plus – wiosna 2012 przeczytacie : Dni gorących doładowań, Nowa torebka na nowy sezon, Nowy telefon taniej niż myślisz, 500 pkt 5 Plus za e-rachunek! … Uczestników programu 5Plus zapraszam do czytania:

 

 

Dni gorących doładowań

16.04 – 23.04 każde doładowanie w tych dniach z Programu 5 Plus będzie premiowane dodatkowymi punktami. Jeśli korzystasz z oferty na abonament zasil za punkty zaprzyjaźniony numer Prepaid. Do wyboru masz:

Nowa torebka na nowy sezon

Taka okazja drugi raz się nie zdarzy. W 5Plus czeka na Ciebie specjalną, limitowaną kolekcję wyjątkowych torebek. Wybierz tę, która najbardziej do Ciebie pasuje. Spiesz się. Limitowane kolekcje – niestety – szybko się kończą. Torebki czekają na Ciebie od 16.04.

Nowy telefon taniej niż myślisz

Kończy Ci się umowa w Plusie? Przedłuż ją, a Twój nowy telefon będzie nawet o 90% tańszy! Im więcej punktów dotąd zebrałeś, tym wyższy rabat będziesz mógł otrzymać. Aby wziąć udział w Programie Wymiany Aparatu zadzwoń pod numer 2626 i dowiedz się jaki rabat i model telefonu możesz wybrać. Informacji udzieli Ci również pracownik Salonu Firmowego. Do wyboru masz 10 nominałów. Oto przykładowe:

500 pkt 5 Plus za e-rachunek!

W dniach 6 marca – 16 kwietnia 2012 r. zmień papierową fakturę – na fakturę w wersji elektronicznej, a otrzymasz:

  • 500 punktów 5 Plus,
  • pakiet 60 minut do Plusa.

Poza tym na stałe:

  • sprawdzisz rachunki telefoniczne oraz szczegółowe wykazy usług z 3 ostatnich miesięcy na stronie Plus online,
  • otrzymujesz SMS-em lub e-mailem powiadomienie o wystawieniu każdego kolejnego e-rachunku oraz zaksięgowaniu płatności,
  • możesz kontrolować na bieżąco swoje połączenia (dostęp do wykazu rozmów, SMS-ów, MMS-ów oraz innych połączeń internetowych
  • w trakcie cyklu rozliczeniowego).

Jak włączyć e-rachunek: sprawdź na stronie http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlienci/e-rachunek/
A jeśli zmienisz zdanie?

  • Faktury w wersji papierowej są przechowywane w oryginale przez Polkomtel i przez cały czas umowy z Abonentem dostępne na żądanie.
  • Jednocześnie w każdej chwili możesz zmienić zdanie i bezpłatnie zrezygnować z e-rachunku. Wówczas ponownie będziesz otrzymywać faktury
  • pocztą do domu.
Uwaga:
Z usługi e-rachunek może skorzystać każdy Abonent Plusa (za wyjątkiem Abonentów korzystających z usług Kwotoreduktor Stacjonarny i Prefiks 1069). Z promocji „60 min do Plusa” mogą skorzystać Abonenci indywidualni, z wyłączeniem Abonentów korzystających z taryf Pod Kontrolą oraz iPlus prywatnie. Regulaminy dostępne są na stronie www.plus.pl

TURBOpunkty punkty od ręki, dla tych, którzy nie lubią długo zbierać.

Marzysz o jednej z nagród ale brakuje Ci punktów? Specjalnie dla Ciebie mamy TURBOpunkty!
Wystarczy, że wyślesz SMS o dowolnej treści pod numer:

  • 7273 (koszt 2,46 zł brutto) a otrzymasz aż 55 dodatkowych punktów.
  • 7800 (koszt 9,84 zł brutto) a otrzymasz aż 250 dodatkowych punktów.

Możesz wysłać dowolną ilość SMS-ów – za każdy otrzymasz nowe punkty. Punkty zostaną naliczone na Twoje konto w 5 Plus
w ciągu 7 dni od wysłania SMS-a.

Uwaga:
Jeśli wyślesz SMS-a z telefonu niezarejestrowanego w Programie 5 Plus opłata zostanie naliczona, ale dodatkowe punkty nie zostanądodane do żadnego konta punktowego. Regulamin dostępny na stronie www.program5plus.pl

Warto wiedzieć

Zapomniałeś numer Uczestnika lub nie wiesz, ile masz punktów?
Na te i na kilka innych pytań otrzymasz odpowiedź wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2626 z telefonu zarejestrowanego w programie.

Wyślij SMS-a aby poznać:

  • Liczbę punktów na swoim koncie, treść SMS-a: Punkty lub P
  • Termin, w którym możesz uruchomić pakiet usług (SMS, minuty), treść SMS-a: Termin lub T

Numer Uczestnika:

  • wyślij bezpłatny SMS o treści: A
  • odpowiedz na 1 pytanie dotyczące Twoich danych.
  • Udziel poprawnej odpowiedzi a prześlemy Ci Twój Numer Uczestnika.

Uwaga:
Odpowiedź musi mieć zachowany odpowiedni format, czyli: A (odstęp) odpowiedź na pytanie, np. gdy pytamy o:

  • imię – Jan, wyślij odpowiedź: A Jan
  • rok urodzenia – 1983, wyślij odpowiedź: A 1983
  • miesiąc urodzenia – luty, wyślij odpowiedź: A 02
WAŻNE!
W treśći SMS z odpowiedzią nie może zawierać polskich liter. Wielkość liter nie ma znaczenia.
Chcesz wymienić punkty na nagrodę, a nie znasz jej kodu? Nie wiesz jak wymienić punkty na nagrodę? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na stronie www.program5plus.pl. Pełna lista nagród oraz nagród promocyjnych dostępna jest na www.program5plus.pl oraz w Salonach Firmowych Plus. Regulaminy promocji, konkursów oraz szczegóły wymiany nagród itp. Znajdują się na www.program5plus.pl

 



>

Written by: Maciej Bukała

Komentarze

  • andziak233: Witam pisze z pytaniem jestesmy abonentami plusa od kilkunastu lat tak sie sklada ze w tym roku konczy nam sie umowa na telefon oraz internet i tak sie zastanawiamy nad oferta smart dom czy to sie oplaca oczywiscie nie chodzi nam o cos super exstra zasadniczo o telefon i internet telewizja jest mniej wazna... nie chcemy rozniez jakichs nowych sprzetow ewentualnie telefon czy uda nam sie zamknac w kwocie 120 zl miesiecznie ( mniej wiecej taki rachunek placimy teraz ) dzieki za odpowiedz pozdraiwam
  • Jagoda: Jeśli chodzi o sieć tel. To Plus ma jakieś tam 'plusy' ale kwestia gwarancji to kompletna porażka! Telefon oddałam do naprawy 4 grudnia 2014 roku i czekałam na wycenę naprawy bo osobiście płacę za naprawę ponieważ został uszkodzony z mojej winy czego się nie wypieram. Problem w tym, że osobiście dowiadywałam się co dzieje się z moim telefonem bo nie miałam źadnego odzewu ani se strony Plus'a ani ze strony serwisu ani ze strony Prestiqio czyli marki telefonu. Jak już dowiedziałam się po upływie półtora miesiąca, kilkunastu telefonach po serwisach, do Plusa i Prestiqio o cenę naprawy to wyraziłam zgodę na naprawę telefonu podczas rozmowy z przedstawicielem firmy Prestiqio po czym Pan z tej firmy odreagować mnie do Plusa ponieważ od nich 'brałam' telefon. Dzwoniłam wiec do Plusa z informacją że wyrażam zgodę na naprawę pi czym poinformowała o kosztach naprawy, czego Pani z Plusa nie miała pojęcia jaka jest kwota naprawy śni w ogóle że jest już wycena, ponieważ twierdz ono, że Plus nie otrzymał wyceny. Doszłyśmy do porozumienia, po czym Pani miała wystosował pismo, iż wyrażam zgodę na naprawę. W piątek o godz. 21.13 otrzymałam smsa o treści 'zapraszamy po odbiór telefonu z naprawy'. Więc w niedzielę wybrałam się po ten telefon a doznała szoku! Telefon nie był naprawiony! W takim stanie jakim oddałam, taki odesłali z informacją, że klient nie wyraża zgody na naprawę. Wydaje mi się że niezbyt kompetentni ludzie pracują na tych stanowiskach! Załamała ręce i nie zamierzam tak tego zostawić.