Daj o siebie zadbać – Polkomtel ulepsza markę Plus!


Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert to wyjście Polkomtel SA naprzeciw oczekiwaniom klientów. Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków. Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. Portfolio ofaertowe da możliwość dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

 

Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus.

Rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.
Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery. Nowością jest usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników sieci, bo Plus dba o każdego swojego klienta.


Written by: Maciej Bukała

4 Comments Added

Join Discussion
  1. Tomasz 11-05-2011 |
    To, że Plus dba o klienta włóżmy między bajki. Liczy się TYLKO partykularny interes firmy. Dla mnie najwartościowszym w całym Plusie jest NUMER mojego telefonu, który używam 12 lat i sam nie wiem czemu jeszcze w Plusie
  2. wisteria 12-05-2011 |
    Plus dbał o klientów w czasach gdy rządziły taryfy "Godziny". Teraz nastały czasy ogłupiania i wyżymania klientów z pieniędzy. Jakość usług, myślę tu także o atrakcyjności oferty nie zmienia się od lat i jest po prostu kiepska.
  3. wisteria 12-05-2011 |
    Dodam jeszcze że w ostatnim czasie były przecież podwyżki abonamentów, za którymi cena minuty nie została obniżona. Koszt minuty do Play nadal wynosi ponad 70 groszy, co jest ewidentnym okradaniem abonenta.
  4. Juliusz 12-05-2011 |
    Mimo że są nowe taryfy (w regulaminie promocje obowiązują od 11 maja), poza regulaminami nic więcej nie wiadomo, stronka jest stara, w salonach nic nie wiedzą, czeski film. A miało być tak pięknie.

Leave Your Reply