Elektroniczny Obraz faktury – PAKIET MINUT lub SMS

Od 1 października aktywując Elektroniczny Obraz faktury otrzymujesz Pakiet 60 minut na połączenie w sieci Plus lub Pakiet 100 SMSów do wszystkich sieci. Bez żadnych dodatkowych opłat i formalności. Dzięki usłudze, elektroniczne obrazy faktur z trzech ostatnich miesięcy, będą dostępne w Internecie, w Twoim Plus online w formie pliku, który możesz również zapisać na dysku. Korzystanie tej formy rachunku jest zupełnie bezpłatne!

Aktywując Elektroniczny obraz faktury dodatkowo zyskujesz:

* Możliwość kontrolowania na bieżąco wykonywanych połączeń (dostęp do wykazu rozmów, SMSów, MMSów oraz innych połączeń internetowych w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego);
* Bezpłatny rachunek szczegółowy wraz z wykazem wysłanych SMSów.




Więcej informacji dotyczących Plus Online, Elektronicznego Obrazu faktury, zebraliśmy dla Was w tym wpisie : Plus Online – Elektroniczny Obraz faktury

 

Firmy i osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają dodatkową fakturę (bez billingu) w wersji papierowej (uznawaną za podstawę do odliczeń wydatków firmowych).

Jak włączyć Elektroniczny obraz faktury? To proste!

Zaloguj się do swojego konta w Plus online na www.online.plus.pl – wpisz swój numer telefonu
oraz swoje eHasło- jeśli jeszcze nie posiadasz eHasła, wpisz Plus Kod 5 (5-cyfrowy kod abonencki, który znajdziesz na pierwszej fakturze lub uzyskasz pod numerem 2601) i naciśnij OK.

Ustal swoje eHasło wybierając zakładkę “Usługi i Pakiety” – “Zarządzanie eHasłem” – Ważne, abyś zapamiętał swoje eHasło. Pliki z rachunkiem będziesz mógł przeglądać tylko wtedy, gdy zalogujesz się do Plus online swoim eHasłem.

Wybierz zakładkę ” Płatności” – “Narzędzia i usługi dla płatności” “Elektroniczny Obraz Faktury” i naciśnij “Włącz”

Na następnej stronie pojawi się opis usługi – przeczytaj go i naciśnij “Aktywuj”. Następnie zaakceptuj regulamin usługi, i naciśnij “Potwierdzam”.

To wszystko – od tej chwili, po wystawieniu rachunku zawsze znajdziesz go jako plik do pobrania w zakładce “Płatności”- “Zapłać rachunek/historia płatności”

Więcej informacji dotyczących Plus Online, Elektronicznego Obrazu faktury, zebraliśmy dla Was w tym wpisie : Plus Online – Elektroniczny Obraz faktury





Written by: Maciej Bukała

52 komentarze Added

Join Discussion
  1. Mikołaj 12-05-2011 |
    proszę o zalogowanie mnie w online plus.
  2. Bogusia 17-05-2011 |
    prosze zalogowanic mnie na elektroniczną fakturę
  3. Mariusz Burski 17-05-2011 |
    Sami musicie wykonać takie czynności :-D Nikt z nas nie zrobi tego za Was.
  4. Barbara 02-06-2011 |
    proszę mnie zalogować
  5. kasia 02-06-2011 |
    dlaczego u was wszystko jest takie poplątane i ciężkie do realizacji-bardzo ciężko odnależć się na waszych stronach
  6. Hubert 20-06-2011 |
    Wasza strona jest niestety ciągle jeszcze mało przyjazna dla klientów. Dobrze byłoby Waszych informatyków albo przekonać, że nie wszyscy są informatykami albo po prostu wywalić z tej roboty. To się daje prościej zaprogramować. Naprawdę!
  7. Hubert 20-06-2011 |
    Napisałem komentarz. Dowiedziałem się, że jest to duplikat jakiegoś wcześniejszego komentarza. Pogięło Was? Nie róbcie z siebie aż takich durniów!
  8. filip 20-06-2011 |
    Hubert o co Ci chodzi???
  9. Mariusz Burski 20-06-2011 |
    Ja też nie rozumiem o co Wam chodzi. Sami musicie włączyć e-fakturę. Przecież ja nie mam dostępu do Waszych kont i nikt tego nie zrobi za Was. To jest Blog a nie obsługa klienta :-| Ludzie no proszę Was, już nie róbcie z siebie takich "nieudaczników" :-| (tylko teraz mi się nie obrażać bo nie o to tu chodzi) @Hubert: a Tobie o co chodzi? Ciebie to już w ogóle nie rozumiem...
  10. Piotr Kowalik 20-06-2011 |
    Hubert: a co w naszej stronie jest mało przyjaznego? Same literki i białe tło, nie kumam. Czy masz na myśli stronę operatora Plus? www.Plus.pl ?? My tworzymy blog, który jest niezależny i nie mamy ŻADNEGO wpływu na to, co dzieje się w Plusie i też nie możemy przyjmować reklamacji, zleceń- od tego jest BOK, jestesmy takimi samymi "klientami" Plusa, jak Wy. Tylko robimy blog dla osób, które się interesują siecią Plus i nie tylko.
  11. lidia 28-06-2011 |
    proszę mnie zalogować na otrzymywanie faktury bo już nie otrzymałam od 2- miesięcy
  12. Mariusz Burski 28-06-2011 |
    @lidia: to skontaktuj się z BOK (numer 2601) a nie z blogiem ;-)
  13. Wiktor 13-07-2011 |
    Otwieram stronę www.online.plus.pl: Loguję się 1. Podaję nr. telefonu 2. Podaję hasło Kod 5-znienione po po pierwszym logowaniu 3. Otrzymyję hasło sesji 4. Wklepuję hasło sesji -oky Otrzymuję informację- coś tu jest nie tak, zgłś sie do biura infornacji. Szanowni Panstwo jeżeli macie niedopracowany porgram to nie zawracajcie głowy abonentom. Czasem mam wrażenie że jest to naciąganie nas na opłatach na telefonie 2601. ŻYCZĘ POMYŚLNOŚCI Wiktor
  14. monika 20-07-2011 |
    mam pytanie jak mam się zalogować przez e-hasło bo nic nie działa
  15. Tomasz 03-08-2011 |
    Z Waszą stroną i obsługą klienta jest coś nie tak. Dzwoniłem wielokrotnie na 2601 i można tam czekać kupę czasu na zgłoszenie osoby obsługującej. Kiedy się w końcu dodzwoniłem osoba ta nie potrafiła podać mi mojego "pluskodu" Po pewnym czasie w odstępie siedmiu minut dostałem dwa SMS-y z dwoma różnymi kodami jednak przy pomocy żadnego z nich nie mogę się zalogować.
  16. Barbara 03-08-2011 |
    Tomaszu ... bo te kody są jednorazowe!Każde do osobnego logowania.Powodzenia :))))
  17. Jadwiga 03-08-2011 |
    Ja od kilku dni chcę odczytać zapisy elektronicznej faktury,ale nic z tego,zawsze brakuje mi jakiegoś hasła.Chyba znowu wrócę do faktur papierowych.
  18. zdzich 10-08-2011 |
    Ta strona do logowania to jest jakiś wielki niewypał.To hasło to hyba jakiś tajny szyfr którego strona nie chce przyąć.To jest wielka lipa na którą my się dajemy nabrać.Zwracam im te 60 minut i powracam do papierowych faktur......a taka szkoda tych naszych pięknych lasów.
  19. 691412699 10-08-2011 |
    jak chcecie się zalogować to musicie wejść na www.online.plus.pl logowanie i wszystko jest ok ,ja przed chwil,a się zalogowałam , potrzebujecie tylko PlusKod a można go uzyskac od konsultanta
  20. Mariusz Burski 12-08-2011 |
    U mnie też Plus Online działa prawidłowo na komputerze moim (net TP, net iPlus) oraz korporacyjnym UPC (net UPC). I jakoś nigdy nie mam problemu z podawaniem hasła jednorazowego :-] (sprawdzane trzy różne konta: abonamentowe, mix oraz pre-paid - z żadnym nie ma problemu) No ale mniejsza z tym - pracuje w dziale technicznym jednego z operatorów stacjonarnych, także nie będę tego komentować... ;-) Tego typu problemy traktuje bardzo z dystansem a większość nich wynika z niewiedzy abonentów lub problemów z ich sprzętem ;-)
  21. Lucja 25-08-2011 |
    dlaczego w miejscu gdzie dotychczas się logowałam jest reklama Waszej elektronicznej faktury. Ni mogę znależć mioejsca na logowanie. O co tu chodzi ?
  22. Łucja 02-10-2011 |
    Niestety logowanie na www plus online to porażka dla operatora albo zamierzony cel. Próbowałam sie zalogować kilkanascie razy i tylko udało mi sie zalogować 3 razy. Może operator działa jak naciągnąć klientów co???????/
  23. Maciej Bukała 03-10-2011 |
    Nie wiem w czym tam jest problem, ja zawsze się zaloguję, nie mam problemu.
  24. Bolesław 08-11-2011 |
    Całkowicie zgadzam się z krytycznymi uwaagami dot.trudności z logowaniem
  25. Stefania 17-11-2011 |
    Popieram uwagi i proszę o przessyłanie faktury pocztą. Nie mam zamiaru siedzieć cały wieczór i wklepywać nr telefonu i hasło.
  26. justyna 24-11-2011 |
    Popieram krytykę wogóle nie mogę się tam zalogować dzwonie do konsultanta a i tak jest porażka!!!!!!!!
  27. idon 03-01-2012 |
    niestety logowanie sie na stronie aby zobaczyć fakturę jest fatalne,wycofam sie z fakturowania e.
  28. Alanda 24-01-2012 |
    Otrzymalam w punkcie "plusa" hasło do zalogowania się do faktury elektronicznej.ale nie mogę dalej nic zrobić ,ponieważ strona mi ciągle odpowiada ,ze mam na początku mojego numeru telefonu wpisaną niepotrzebnie cyfrę "0' ,choć ja jej tam wogóle nie widzę...Powiedzcie ,co teraz mam zrobic? Próbowałam zalogować się wielokrotnie ,ale powtarza sie ta informacja za każdym razem...
  29. maciej 04-02-2012 |
    ja mam ten sam problem z tym zerem którego niema
  30. Maria 05-02-2012 |
    mam podobny problem niestety wycofam sie z fakturowania e
  31. jan 07-02-2012 |
    czy wy nie macie odpowiednich ludzi do zrobienia dobrej strony,wezcie przyklad z netii tam wszystko jest czytelne a ja u was mam problem zobaczyc swoja e-fakture
  32. sylwia 12-03-2012 |
    Ja miałam więcej szczęścia.Poradziłam sobie bez problemu z logowaniem i z odczytem faktury...za pierwszym razem.
  33. Zygmunt 02-04-2012 |
    To jakieś niedorzeczności te e rachunki, e faktury. To jest robienie abonentów w balona. Ja od dnia 01.03.2012 r. niemal codziennie próbuję odczytać swoją e fakturę, której nigdzie nie można znaleźć. Nie pisałbym tego, gdybym to tylko ja próbował odczytać tę nieudolną e fakturę, ale nie udało się to doświadczonemu t. informatykowi i jeszcze starszemu informatykowi. Jestem pod wrażeniem udanego krętactwa nie tylko w dziedzinie e faktur, ale również w fakturach papierowych. Z takim umilaniem życia abonentom, plus zasługuje na czołowe miejsce wśród operatorów, być może że nie wyłącznie w naszym kraju?? A tak na serio. to jest cel naciągania klientów na częste łączenie się z biurem obsługi klienta. Są to bowiem pokaźne zyski, wszak wiemy jak trudno się doczekać na rozmowę z konsultantem, a jeśli czekanie nam się dłuży w nieskończoność, to liczy się dwa razy. Szkoda sobie szarpać nerwy na pomysł z tymi e fakturami. Ja wycofuję się z tej gry, choć bardzo mi szkoda środowiska, bo kocham wszelką zieleń a lasy szczególnie.
  34. wojciech 13-04-2012 |
    Witam co to jest nie można się zalogować ,po co tyle komplikacji?
  35. D.WYSOCKA 13-04-2012 |
    jestem zbulwerowana waszym poplatanym systemem logowania do e-faktur,przysylacie mi sms haslo pod ktorym mam sie logowac i to robie zgodnie z instukcja i nie moge sie zalogowac ,dzwonie do was od 3 dni i opowiadacie kolrjne bzdury.co jest z Plusem,jak sie nie obudzicie ,to was konkurencja ,,zje,, pozdrawiam i tak sie nie zalogowalam i mam to w nosie.
  36. Maciej Bukała 13-04-2012 |
    Proszę dokładnie opisać z czym jest problem przy logowaniu do Plus Online. Może uda nam się coś pomóc. I proszę pamiętać że my również jesteśmy użytkownikami sieci Plus. więc to nie my opowiadamy bzdury :-). Proszę również zapoznać się z tym wpisem - http://www.plusblog.pl/plus-online-elektroniczny-obraz-faktury/ Zamieściliśmy tam więcej informacji o PlusOnline.
  37. Ewa 08-05-2012 |
    Witam jest ona bardzo mało czytelna dla odbiorcy, popieram przedmówcę, że strona jest dla ludzi nie zainteresowanych bezpośrenio, czyli klientów, sama na odzień pracuje z klientem i wiem jak ważne jest jasne i przyjazne mówienie do nich.
  38. stasia 28-06-2012 |
    jak mam wejsc do e-rachunku,kazeci mi sie zalogowac robieto,nastepniewybrac zakladke e-rachunek i nacisnac naWLACZ,a gzie to jest sam diabel nie moze znalesc,w takim razie prosze mi przysylac faktury papierowe
  39. asia 29-08-2012 |
    prosze o zarejestrowanie mnie w online plusie
  40. janek916 22-10-2012 |
    jestescie idealni do robienia w jajo swoich klientow to samo robicie z e-faktorami aby dodatlowo wysluchiwac wasze reklamy na 2601 za ktore placi abonament chcacy dowiedziec sie jakie to e-Haslo aby wejsc do e-faktory a mialo byc proste tylko moj kod........nie pozdrawiam
  41. Barbara 23-10-2012 |
    Poplątanie z pomieszaniem! Gdy wreszcie zalogowałam się, okazało się,że zarządzam innym numerem telefonu niż mój.Gdzie znajduje się zestawienie moich połączeń w dalszym ciągu poszukuję.
  42. Maria 02-11-2012 |
    Jeszcze nie wiem czy bede zadowolona ale mam nadzieje ze tak.
  43. b. 04-11-2012 |
    Mam wpłacić 5.11.2012 za rachunek,a nie można zobaczyć i wydrukować faktury w dn.04.11.2012 r.Miało być lepiej i jest tylko'' pic.''
  44. Jerzy z Wrocławia. 14-11-2012 |
    Całkowicie popieram wszystkie zamieszczone poprzednie krytyczne i absolutnie negatywne oceny całego systemu rejedstracji i efaktur i dostępu do nich. Jest to kompletna bzdura. Informatyków z PLUS-a należy wyrzucić z pracy. Tworzą skomplikowane i przy okazji niedopracowane cuda, zamiast ustalić jak najprostrzy system dla normalnego człowieka, uczonego i najprostrzego, młodego i emeryta, w tym np. gorzej czytającego małe literki na ekranie komórki przysyłane w SMS przez PLUS. Mam od lat efakturę z Telekomunikacji Polskiej - system bardzo prosty, normalny i nie związany z żadnymi hasłami i kodami, hasłami i kodami jednorazowymi, zmianami hasel, pluskodami, hasłami sesji itd, itd stosowanymi w PLUS. Weźcie wzór z Telekomunikacji Polskiej lub zróbcie system jeszze proostrzy - będą Was wszyscy błogosławić. Po zakończeniu obecnej umowy, wypisuję sie z operatora PLUS GSM.
  45. Witold 23-11-2012 |
    Chcąc wejść na stronę Plusa, podałem hasło, które dostałem esemesem na telefon. Ponieważ chciałem zalogować się w celu pobrania faktury - wpisałem to hasło, które okazało się niewłaściwym hasłem - dlatego proszę mię pouczyć jak to mam zrobić. Z poważaniem Witold !
  46. Maria 20-12-2012 |
    Byłam w biurze Plusa w Gdańsku Pani mi wpisała hasło a jak przyszłam do domu i próbowałam sama sprawdzić to za nic nie mogłam wejść cały czas jest komunikat że nieprawidłowe haslo bądż login co się dzieje jak to ma tak działać to bardzo dziękuję dlaczego trzeba sobie nabijać telefon dzwoniąc na numer 2601 albo wybierać się do punktu.Czy w tej ch....... polsce nie może być normalnie?Z poważaniem Maryla.
  47. Karol 01-01-2013 |
    dostałem hasło jednorazowe do e-faktury i nie mogę się zalogować niby wpisuje zero przed swoim numerem telefonu.Próbuje kilkadziesiąt razy i nic porażka.Było dobrze a zrobili dobrze dla siebie,klient się nie liczy.
  48. zuzanna 14-02-2013 |
    Właśnie przed godziną 14.02.2013 otrzymałam SMS z danymi do zalogowania się; ciągle to samo: "nie poprzedzaj numeru telefonu zerem " Akceptuję wszystkie powyższe uwagi; żałuję, że poznałam je dopiero dziś, bo już 2 miesiące nie mogę załatwić e - faktury. A swoją drogą, to niech i kurierzy mają zarobek. Pozdrawiam podobnych " nieudaczników"

Leave Your Reply