Kontakt z BOK sieci Plus – zbiór ważnych danych teleadresowych

Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:

* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

 FAQ– czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty,  8:00 – 16:00.


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl

Written by: ChuckyCiechanow

3 Comments Added

Join Discussion
  1. Maciek 21-01-2012 |
    Najbardziej beznadziejna firma telekomunikacyjna w Polsce. Dodzwonić się do BOK niepodobna. Po godzinie połączenia z działem CDMA klient zostaje po chamsku olany. Nikt nie chce z nim rozmawiać. To gówno CDMA nie działa, ale faktury dochodzą na czas. Mam płacić za nic, a właściwie za brak kompetencji i chamstwo osób tam pracujących. Nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tą beznadziejną firmą!!!
  2. jan 05-03-2012 |
    nie wiem dlaczego przychodzą z 60128 infolinia i co dzień za S-ms odciągają 1.23zł ja jestem na emeryturze i nie stać mnie na takie anegdoty proszę o wstrzymanie tego
  3. łukasz 14-11-2016 |
    beznadzieja. dodzwonic sie do boku graniczy z cudem a potem ktos z problemami udziela informacji i stara sie jak najszybciej kogos rozlaczyc :) Nie polecam baju baju plus :)

Leave Your Reply