Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.
Dział Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Kontakt telefoniczny:
* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
Internetowa Obsługa Klienta
E-mail:
- bok@plus.pl
- iplus@plusgsm.pl (Dział Pomocy Technicznej Plus Internet)
Zarządzanie kontem przez internet:
FAQ– czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.
Dział Windykacji Należności
Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:
- 2607
*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)
Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:
- 601 102 607
*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Konsultanci są do Waszej dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty, 8:00 – 16:00.
Automatyczny System Informacji Głosowej
Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
Program 5Plus
Kontakt telefoniczny:
- 2626
Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.
Konsultanci są do Waszej dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty, 08:00 – 16:00.
Oferta sieci Plus
Informacja handlowa
- 601 100 601
Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt
Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży
Sklep Internetowy: Sklep Internetowy
Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:
- 601 101 200
*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.
Kontakt mailowy: esklep@plus.pl
8 komentarzy Added Join Discussion-
Maciek
21-01-2012 |
Najbardziej beznadziejna firma telekomunikacyjna w Polsce. Dodzwonić się do BOK niepodobna. Po godzinie połączenia z działem CDMA klient zostaje po chamsku olany. Nikt nie chce z nim rozmawiać. To gówno CDMA nie działa, ale faktury dochodzą na czas. Mam płacić za nic, a właściwie za brak kompetencji i chamstwo osób tam pracujących. Nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tą beznadziejną firmą!!!
-
jan
05-03-2012 |
nie wiem dlaczego przychodzą z 60128 infolinia i co dzień za S-ms odciągają 1.23zł ja jestem na emeryturze i nie stać mnie na takie anegdoty proszę o wstrzymanie tego
-
łukasz
14-11-2016 |
beznadzieja. dodzwonic sie do boku graniczy z cudem a potem ktos z problemami udziela informacji i stara sie jak najszybciej kogos rozlaczyc :) Nie polecam baju baju plus :)
-
jacek kepa
30-12-2016 |
kupilem za 1zl telefon w punkcie lubartow powiedziano mi jesli nie chcesz korzystac w telefonie z internetu wyslij esemesa pod numer*136*01*09# wcelu dezaktywizacji wysylam esm odpowiedz cytuje"operacja niemozliwa "do biura obslugi dzwonilem godzine z konta pieniadze zmykaja a konsultanta nie ma ,to swiadczy o kombinacji by wyczyscic konto telefonu ; paranoja
-
Agata
25-01-2017 |
NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
jarek
24-02-2017 |
NIEMOŻLIWY JAKIKOLWIEK KONTAKT TELEFONICZNY Z ,,PLUSEM'' bo nie mozna sie do niego dodzwonić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
jurek
19-04-2017 |
Beznadziejna obsługa w salonie PLUS w Olecku. Pani kierownik jest jednocześnie właścicielem salonu sieci PLUS. a mianowicie jest w stosunku do klientów ordynarna, niekompetentna i ma wyrażną niechęć do załatwiania spraw klientów. Tego salonu nie polecam i w najbliższym czasie zamierzam zrezygnować z usług sieci PLUS...
-
Magdalena
29-12-2017 |
Dodzwonić się do bok plusa graniczy z cudem! Chyba wogóle jest to niemożliwe, masakra jakaś i strata czasu! Nie zapłacę tej wygórowanej faktury na czas to sami się odezwą!