Krótkie Kody


Zebraliśmy dla Was wszystkie krótkie kody, które mogą przydać się do aktywacji pakietów w ofertach Plus na kartę (Simplus, 36i6) oraz Mix (Plus Mix), ale także sprawdzania statusu aktywnych usług czy też aktualnego stanu wykorzystania danego pakietu.

Zarządzanie kontem Simplus, 36i6 PlusMix

*100#- Stan Konta

*101# – Aktywne usługi dodatkowe

*110# E-Bok

*121# Aktywne pakiety

*122# Status poczty

*125# Ważność konta

*136# Aktywne promocje

*147# Aktualna taryfa.

 

Doładowania konta

*123*TELEKOD# – Doładowanie konta

*123*TELEKOD*NR_TEL# – Doładowanie konta innej osoby

 

Konfiguracja konta

#31#NR_TEL – Jednorazowe zastrzeżenie numeru

*105*10# – Komunikaty w języku polskim

*105*20# – Komunikaty w języku angielskim

 

Usługi podstawowe

Poczta głosowa: *122*11# – aktywacja, *122*00# – wyłączenie *122# – status

GPRS/MMS: *101*11*02# – aktywacja, *101*00*02# – wyłączenie *101# – status

Blokada informacji o czasie i koszcie rozmowy:

*101*11*06# – aktywacja *101*00*06# wyłączenie, *101# – status

Zadzwoń do mnie – *139*NR_TEL#

Wideo połączenia: *101*11*03# – aktywacja *101*00*03# – wyłączenie

Roaming

Roaming: *101*11*01# włączenie *101*00*01# – wyłączenie

Dzwonienie w roamingu: *111*48NR_TEL#

 

Komentarze

  • andziak233: Witam pisze z pytaniem jestesmy abonentami plusa od kilkunastu lat tak sie sklada ze w tym roku konczy nam sie umowa na telefon oraz internet i tak sie zastanawiamy nad oferta smart dom czy to sie oplaca oczywiscie nie chodzi nam o cos super exstra zasadniczo o telefon i internet telewizja jest mniej wazna... nie chcemy rozniez jakichs nowych sprzetow ewentualnie telefon czy uda nam sie zamknac w kwocie 120 zl miesiecznie ( mniej wiecej taki rachunek placimy teraz ) dzieki za odpowiedz pozdraiwam
  • Jagoda: Jeśli chodzi o sieć tel. To Plus ma jakieś tam 'plusy' ale kwestia gwarancji to kompletna porażka! Telefon oddałam do naprawy 4 grudnia 2014 roku i czekałam na wycenę naprawy bo osobiście płacę za naprawę ponieważ został uszkodzony z mojej winy czego się nie wypieram. Problem w tym, że osobiście dowiadywałam się co dzieje się z moim telefonem bo nie miałam źadnego odzewu ani se strony Plus'a ani ze strony serwisu ani ze strony Prestiqio czyli marki telefonu. Jak już dowiedziałam się po upływie półtora miesiąca, kilkunastu telefonach po serwisach, do Plusa i Prestiqio o cenę naprawy to wyraziłam zgodę na naprawę telefonu podczas rozmowy z przedstawicielem firmy Prestiqio po czym Pan z tej firmy odreagować mnie do Plusa ponieważ od nich 'brałam' telefon. Dzwoniłam wiec do Plusa z informacją że wyrażam zgodę na naprawę pi czym poinformowała o kosztach naprawy, czego Pani z Plusa nie miała pojęcia jaka jest kwota naprawy śni w ogóle że jest już wycena, ponieważ twierdz ono, że Plus nie otrzymał wyceny. Doszłyśmy do porozumienia, po czym Pani miała wystosował pismo, iż wyrażam zgodę na naprawę. W piątek o godz. 21.13 otrzymałam smsa o treści 'zapraszamy po odbiór telefonu z naprawy'. Więc w niedzielę wybrałam się po ten telefon a doznała szoku! Telefon nie był naprawiony! W takim stanie jakim oddałam, taki odesłali z informacją, że klient nie wyraża zgody na naprawę. Wydaje mi się że niezbyt kompetentni ludzie pracują na tych stanowiskach! Załamała ręce i nie zamierzam tak tego zostawić.