LG Electronics Polska nagrodzone tytułem „Business Superbrands” oraz „Dobry Produkt 2010”

LG Electronics zostało uhonorowane nagrodą „Business Superbrands” przyznawaną dla najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce, która potwierdza zaufanie konsumentów do firmy.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 27 marca 2011 roku w hotelu Sheraton po raz drugi z rzędu do rąk LG trafiła statuetka Business Superbrands. Tegorocznych kandydatów oceniano w 23 kategoriach konsumenckich (m.in. ochrona zdrowia, kosmetyki, finanse i ubezpieczenia, produkty spożywcze, rozrywka, etc.) i 42 biznesowych (m.in. bankowość, doradztwo, handel detaliczny).

Nagroda Superbrand, według globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek – The Superbrands Ltd., jest przyznawana markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej branży lub konkretnym sektorze.

O przyznaniu statusu Superbrand lub Business Superbrand decyduje Rada Marek, która jest niezależnym gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Tegoroczni laureaci oceniani byli w oparciu o kryteria rozpoznawalności marki, jej unikalnego charakteru czy siły więzi z klientami.

 

Wyróżnione, zwycięskie marki, trafiają do towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom programu Album Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu”.

„Dobry Produkt 2010 od LG”

W tym samym czasie LG Electronics zostało nagrodzone kolejnym prestiżowym tytułem „Dobry Produkt 2010 – wybór Konsumentów”, który został przyznany w ogólnopolskim Programie Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.

Badanie zrealizowano w celu wyłonienia aktualnych preferencji konsumenckich oraz wskazania produktów cieszących się największym zaufaniem wśród użytkowników.
Objęło ono kilkadziesiąt branż, podzielonych na poszczególne kategorie, w tym m.in. sprzęt RTV-AGD, artykuły spożywcze, kosmetyczne, chemię domową. Uroczysty finał i wręczenie medali „Dobry Produkt 2010 – Wybór Konsumentów” odbyło się
22 marca 2011 roku w hotelu Polonia w Warszawie podczas Gali pod patronatem Dziennika Gazety Prawnej i Forum Biznesu.

 

Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

 

Źródło: LG

 

Written by: Mariusz Burski

1 Comment Added

Join Discussion

Leave Your Reply