LTE na kartę w Plusie

LTE bez umowy i abonamentu? Teraz to możliwe! W środę 27 marca Plus wprowadza całkowicie nową ofertę Plus Internet na Kartę, w ramach której można między innymi korzystać z najszybszego mobilnego internetu LTE. W ofercie znalazły się dwa nowe zestawy startowe: w cenie 9 zł z 300 MB do wykorzystania na transmisję danych oraz w cenie 15 zł z 1 GB na transmisję. Nowy Plus Internet na Kartę to:

Plus.pl – zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie

  • możliwość korzystania z najnowocześniejszej technologii mobilnego internetu LTE,
  • aż do 15 GB transferu danych po doładowaniu,
  • długi, do 150 dni, czas ważności konta,
  • usługa Nocny Transfer, czyli aż 50 GB dodatkowego transferu w godzinach 01:00–07:00,
  • także tanie rozmowy krajowe za 29 gr za minutę.

„Nowy Plus Internet na Kartę to więcej danych i dłuższy czas na ich wykorzystanie.” – mówi Adam Toruński Kierownik Działu ds. Oferty Internetowej sieci Plus – „Ale najważniejszą zmianą jest bez wątpienia zaoferowanie klientom prepaid najnowocześniejszego mobilnego internetu w Polsce, czyli LTE.”

lte-na-karte

Osoby, które nie posiadają modemu mogą zakupić zestaw specjalny składający się ze startera 15 zł i modemu. Dostępne on jest w dwóch wersjach:
najtańszy w ofercie operatorów komórkowych zestaw z modemem HSPA+ ZTE MF669 umożliwiającym transmisję danych z prędkością do 21 Mb/s za 119 zł, jedyny wśród ofert operatorów komórkowych zestaw z modemem LTE ZTE MF821, który pozwala na transfer z prędkością do 100 Mb/s za 349 zł.

lte-na-karte_ce
lte-na-karte2

Oba modemy obsługują również starsze technologie: HSPA/UMTS 900/2100 MHz, EDGE/GPRS 850/900/1800 MHz.

lte-na-karte3

 

 

Doładowanie kwotą 150 zł wydłuża czas ważności konta o 150 dni i jest premiowane bonusem 30 zł do wykorzystania na wszystkie usługi.

LTE oraz Nocny Transfer są usługami aktywowanymi na żądanie i dodatkowo płatnymi, przy czym aż do odwołania dostęp do technologii LTE będzie bezpłatny i włączany automatycznie. Po zakończeniu promocji koszt usługi wyniesie 10 zł miesięcznie (nie obejmuje transmisji danych).

Dziś dostęp do superszybkiego internetu w technologii LTE w sieci Plus posiada już ponad 50% mieszkańców Polski, a w zasięgu HSPA/HSPA+ sieci Plus znajduje się przeszło 93% populacji naszego kraju.

Plus



>

Written by: Maciej Bukała

  • kontakt

    Bardzo dobra oferta

  • play online na kartę

    była by dobra oferta jakby nie limit 50 GB w nocy zostaje przy play online na kartę

  • olo

    Człowieku co ty piszesz internet play to porażka, nie ma porównywać z plusem

  • Gordek

    Porażka? Ciekawe w którym miejscu?

  • aw3r

    zamówiłem starter Kupiłem też modem lte i bede testować na działce :)

Komentarze

  • kvz81: Witam. Mam podobny problem. Używam internetu w domu do przeglądania stron, puszczania bajek dzieciakom na YT, czytania poczty i zaglądania raz na jakiś czas do serwisów społecznościowych. Po tygodniu od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego Plus blokuje mi szybkość łącza do poziomu 1Mbps, argumentując to jakimś bzdurnym i nie precyzyjnym zapisem w umowie, który jest w dodatku niezgodny z treścią reklamy, która zachęciła mnie do jego zakupu. Dodam, że w okresie kiedy mogłem jeszcze zrezygnować z umowy bez konsekwencji Plus nie blokował szybkości łącza, a nie używałem internetu w owym czasie w inny sposób. Na mój gust zostałem oszukany. Jeśli jest więcej takich osób może warto byłoby wystąpić z pozwem zbiorowym?? Zobaczę co mi prawnik powie...
  • Paulina: Mam poważny problem! Przyszłam do punktu w celu przedłużenia umowy w Mixie. W punkcie sprzedaży namówiono mnie na ofertę Smart Dom, ponieważ posiadam telewizję z Cyfrowego Polsatu. Z wyliczeń sprzedawcy wynikło, że mój abonament za telefon (ze zniżkami) wyniesie 35 zł miesięcznie. Poinformowano też o internecie, który również zakupiliśmy z miesięczną opłatą tylko 1 zł. Łącznie nie licząc telewizji miałam płacić 36 zł miesięcznie. Kilka pierwszych rachunków przychodziło ponad 70, 80 zł. Poszłam do punktu w celu wyjaśnienia (dla mnie to ogromna różnica cenowa!). Okazało się, że promocja nie przeszła i sprzedawca na moich oczach pisał reklamację do firmy. Dziś przyszła odpowiedź negatywna- nie uznano zniżek. Brakuje jakieś 3,4 zł do uznania. Sprzedawca pomylił się. Ja nie jestem w stanie płacić miesięcznie ponad 80 zł! 35, a ponad 80 to dla mnie różnica nie do podźwignięcia finansowo! Proszę o pilną poradę. Jak mogę zadziałać, co z tym zrobić i gdzie zgłosić się, by pozytywnie rozwiązać problem?