LTE w iPlus – oferta

Już od dnia dzisiejszego klienci sieci Plus mogą korzystać z superszybkiego internetu LTE. Internet LTE pozwala na osiąganie prędkości pobierania danych do 100 Mb/s oraz ich wysyłania z prędkością do 50 Mb/s. Jest to obecnie najszybszy mobilny internet dostępny na terenie Polski (zasięg technologii LTE obejmuje 22% populacji). Do tej pory technologia LTE była dostępna jedynie u około 20 operatorów na świecie. Aby korzystać z nowej technologii konieczne jest posiadanie odpowiedniego modemu oraz wymiana karty SIM na USIM. Poniżej prezentujemy szczegóły oferty.

Dla klientów indywidualnych:

Istnieje możliwość przetestowania usługi przez okres 7 dni.

Klienci biznesowi:

Istnieje możliwość przetestowania usługi przez okres 7 dni.

Oferta Razem Lepiej – skierowana do klientów posiadających taryfy głosowe post-paid:

Do oferty wprowadzony został nowy modem Huawei E398 LTE, który dostępny jest od 1 zł. Do modemu istniej możliwość dokupienia specjalnej anteny zewnętrznej w cenie 39 zł. Oferta LTE nie jest dostępna w ofercie „bez sprzętu”.

Kupując ofertę LTE abonent ma także możliwość korzystania z sieci HSPA+ na częstotliwości 900 i 2100 MHz oraz EDGE i GPRS. Należy zwrócić uwagę, że w sieci LTE nie ma możliwości wysyłania wiadomości SMS – w tym celu abonent musi przelogować się do sieci 3G lub 2G. W chwili komercyjnego startu, w zasięgu sieci LTE znajduje się 22% populacji Polski, natomiast do końca 2011 roku, sieć HSPA+ (900 MHz i 2100 MHz) będzie obejmować swoim zasięgiem 81% populacji naszego kraju.

Źródło: Plus

Written by: Mariusz Burski

3 Comments Added

Join Discussion
  1. Piotr + Klient 30-11-2011 |
    dostępna jedynie u około 20 operatorów na świecie :) Plus najlepsza bez wątpienia sieć GSM napewno w polsce. Powinni zrobic tylko jakas reklame w Tv zeby polacy o tym wiedzieli bo nie zdaja sobie sprawy niektorzuy. Pozdro.
  2. RAFIK 11-12-2011 |
    LTE w plusie jest dostępne tylko dla nowych klientów i dla tych którym kończy się umowa. Obecnym klientom LTE się nie należy.
  3. lmaw 20-01-2012 |
    Klient, który kupił LTE nie ma jak sprawdzić aktualnego stanu zużycia danych. Umowa narzuca limit ale nie wiadomo ile się zużyło. Jak się przekroczy to słono to kosztuje bo wtedy stawki są dużo droższe.

Leave Your Reply