Mobilny Sprzedawca

Polkomtel S.A. we współpracy z Blue Media Sp. z o.o. oferuje Klientom sieci Plus jeszcze inny sposób zasilenia on-line. Teraz nie musisz już szukać bankomatu, kiosku czy innego miejsca gdzie można zasilić telefon. Wystarczy że skontaktujesz się z najbliższym Mobilnym Sprzedawcą. Mobilny Sprzedawca to tak naprawdę osoba która sprzedaje zasilenia a robi to bardzo szybko poprzez wysłanie specjalnego SMS-a. Aby zasilić konto u Mobilnego Sprzedawcy:

Należy skontaktować się z najbliższym Mobilnym Sprzedawcą i podać numer swojego telefonu oraz kwotę zasilenia Mobilny Sprzedawca wysyła SMS-a ze specjalną komendą, kwotą zasilenia oraz numerem telefonu klienta, który po chwili otrzymuje zasilenie wybraną wcześniej kwotą.
Jak wygląda przebieg transakcji?

Klient podaje Mobilnemu Sprzedawcy swój numer telefonu oraz kwotę zasilenia.Mobilny Sprzedawca zasila konto klienta poprzez wysłanie ze swojego telefonu wiadomości SMS z odpowiednią komendą (poniżej) na numer 5522:

MS PIN 6XXXXXXXX KK
Gdzie:
MS – słowo kluczowe od Mobilny Sprzedawca
PIN – tajny kod znany tylko MS do autoryzacji zlecenia
6XXXXXXXX – numer telefonu, który ma zostać zasilony
KK – kwota zasilenia – dowolna kwota z przedziału 10PLN – 150

Mobilny Sprzedawca otrzymuje odpowiedź o statusie realizacji zleconego zasilenia.
Klient otrzymuje SMSa potwierdzającego zasilenie. Cała transakcja zasilenia powinna trać do 60 sek.
Klient płaci za zasilenie Mobilnemu Sprzedawcy

Każde zasilenie realizowane przez Mobilnego Sprzedawcę skutkuje przedłużeniem ważności konta oraz zasileniem konta kwotą zgodnie z cennikiem. I tak: realizując zasilenie konta na 100 PLN konto klienta zasilane jest kwotą 115 PLN, a przy zasileniu na kwotę 150 PLN zasilenie ma wartość 180 PLN.

Dodatkowe informacje dla Mobilnych Sprzedawców oraz formularz rejestracyjny dla Mobilnych Sprzedawców znajduje się na stronie is.bluemedia.pl

Opis funkcjonalny od strony Mobilnego Sprzedawcy


Rejestracja
Użytkownik sieci PLUS GSM, aby zostać MS musi przejść przez krótką procedurę
rejestracji na stronie https://is.bluemedia.pl
Rejestracja polega na podaniu numeru telefonu, z którego będzie realizować zasilenia
oraz adresu email na potrzeby ewentualnego kontaktu oraz inne opcjonalne dane
dotyczące sprzedawcy. Dodatkowo, w celu zwiększenia bezpieczeństwa, MS ustanawia
PIN usługi, którym będzie autoryzował wszystkie zlecane transakcje zasileń.

Zwiększanie salda Mobilnego Sprzedawcy – Realizacja płatności
W celu zwiększenia salda, MS wpłaca pieniądze na konto firmy Blue Media Sp. z o.o i
zakupuje odpowiadającą kwocie liczbę EJD (Minimalna wpłata to 200 zł). Numer
rachunku BM podany jest na właściwej podstronie serwisu http://is.bluemedia.pl
związanej z Mobilnym Sprzedawcą. W tytule przelewu klient podaje jedynie, łącznie
pisany jedenastocyfrowy, numer zarejestrowanego w Mobilnym Sprzedawcy telefonu w
sieci PLUS GSM np. 48607571983 (bez znaków rozdzielających, spacji, myślników itp.).
Na podstawie numeru telefonu z tytułu przelewu system BM uaktualnia saldo na
właściwym wirtualnym koncie. Po wpłynięciu pieniędzy na konto BM, BM informuje klienta
o przyjęciu kwoty i całkowitym saldzie na koncie MS. Informacja przekazywana jest na
podany przy rejestracji adres email.


Written by: Maciej Bukała

No comments yet.

Leave Your Reply