Możliwa już migracja z SamiSwoi do oferty Simplus i 36.6

Od 30 września 2011r. abonenci SamiSwoi mogą zmigrować do oferty Simplus lub 36.6, a to za sprawą nowych regulaminów migracji pomiędzy ofertami Na Kartę. Dotychczasowi klienci korzystający z oferty SamiSwoi mogą wybrać taryfę Simplus lub PiszMów Dobowy.

 Zmiany można dokonać za pomocą kodu: *147*10# gdy chcemy korzystać z taryfy Simplus, albo *147*36# gdy wybieramy taryfę PiszMów Dobowy. Opłata za zmianę taryfy jest jednorazowa i wynosi 1,50 zł z VAT.

Abonent zachowuje zgromadzone środki na koncie, termin ważności konta jak i staż w sieci. Wszystkie pozostałe usługi, pakiety, promocje jakie Abonent posiadał na swoim koncie, a które nie są dostępne w taryfie Simplus czy PiszMów Dobowy zostaną zdezaktywowane.

Przy czym należy pamiętać, że nie ma możliwości powrotu do oferty SamiSwoi. Szczegóły w regulaminach promocji dostępnych na stronach:  Regulamin migracji do Simplus oraz Regulamin migracji do 36.6.


Written by: Maciej Bukała

25 Comments Added

Join Discussion
  1. ChuckyCiechanow 04-10-2011 |
    Plus po woli chce się już chyba SamychSwoich pozbyć.
  2. Oscypek 04-10-2011 |
    I wcale im się nie dziwię, bo to już upadła marka. Lepiej połączyć to wszystko w jedno, a nie utrzymywać wiele ofert, z których część jest po prostu wymarła.
  3. Kazik 06-10-2011 |
    To teraz jeszcze powinni wydłużyć ważność konta. Jak tego nie zrobią dużo ludzi pojedzie na orange karta. Bo t mobile ma gorsza ofertę od orange.
  4. luki 07-10-2011 |
    no ciekawe kiedy roczna ważność konta, bo na razie Simplus spadł na sam koniec. Jak tego nie wprowadzi to trzeba będzie się pożegnać i przenieść numer do innej sieci.
  5. Mariusz Burski 07-10-2011 |
    Ale jesteście naiwni :-D Dla ludzi którzy normalnie korzystają z telefonu, roczna i dłuższa ważność konta to fikcja i marketingowy bełkot :-D Nie wierze że komuś takiemu wystarczy np 50 zł na rok lol. Wystarczy wykupić pakiety na neta, SMS itd - sami policzcie ;-) Jak masz smartfona to same pakiety non stop 500MB to w ciągu 3 miesięcy wydatek 45 zł - także jaka roczna ważność konta - nie rozśmieszajcie mnie ;-) To samo w Orange - aby utrzymać środki promocyjne i tak musisz doładować - także jakie 2 lata ważności konta - śmiechu warte ;-) Czysty chwyt marketingowy za którym ciemny naród leci jak ćma do światła :-D Taka ważność konta jest tylko przydatna aby: 1. utrzymać numer leżący w szufladzie 2. poprawić statystyki ilości kart SIM i do przechwalania się przez operatorów jak to dużo mamy "klientów"
  6. Kazik 07-10-2011 |
    To moja mama dzwoni tylko do 1 numeru w sieci plus tylko i wyłącznie. Płaci za niego 5zł miesiąc. Kupując kartę 50zł wystarczała by jej na 10miesięcy. I teraz pan twierdzi że to jest tylko chwyt marketingowy. A tak jej starcza na 3miesiące a resztę od daje mnie. Może ja zyskuje ale to jest fikcja.
  7. Kazik 07-10-2011 |
    Gdyby nawet wydała 100zł rocznie to i tak by się bardziej opłaciło niż wydać 210zł na cały rok. I pan nadal twierdzi że to chwyt marketingowy. ? Ja mam inne zdanie. Gdybym nawet poszedł do orange to tam też są bezpłatne numeru do orange. Lub wspólna orbita za 6zł 20godzin gadania. Ja rezygnując to przejdą 3osoby.
  8. luki 07-10-2011 |
    Do Pana Mariusza: Rok ważności konta to bardzo dobra rzecz,po prostu ładuję konto kiedy tego potrzebuję, życzę migracji klientów do innych sieci, np do PLAY.
  9. D@niel 07-10-2011 |
    Drogi Mariuszu Burski, co do istotności rocznej ważności konta, wybacz ale nie zgodzę się z Tobą... Jednak skoro jak sam twierdzisz - "obrońco Polkomtela" (tonący brzytwy się chwyta w swojej argumentacji), że to "tylko": "czysty chwyt marketingowy" i "marketingowy bełkot" - jednym słowem sprawa nie istotna dla operatora, bo i tak trzeba wydać w przeciągu miesiąca, trzech określoną kwotę na usługi, to do ch.....y, jaki jeszcze Polkomtel ma problem, by wprowadzić taką ważność konta?! Bo doprawdy nie kapuję! T-Mobile i Orange nie robią jak widać z tego tytułu większych problemów. ;-)
  10. Piotr Kowalik 07-10-2011 |
    Ja też się nie zgodzę. Przykładem może być np. moja babcia, która korzysta z Orange i włacza sobie "3po3" i miesięcznie góra 10 zł wykorzystuje, przez co robi jej się skarbonka, bo musiała kupować doładowania po 50 zł na 3 miesiące (tak wychodzi najkorzystniej). Teraz już pewnie nie doładuje telefonu przez 2 lata mając niecałe 200 zł na koncie ;-) i DUŻO jest takich osób! Zgodzę się, że 50 zł to mało, jak się intensywnie korzysta z telefonu. Ale nie każdy kupuje pakiety internetowe, dzwoni jak opętany, wysyła kupę smsów. Sam bym nie likwidował numerów w Plusie, gdyby takie coś było zawczasu. Ale nie opłaca mi się utrzymywać dodatkowego numeru. Dzięki takiemu posunięciu Orange dużo zyska. Dlaczego? Mają świetne oferty (POP, GO, ONE, FREE) i w dodatku 2letnia ważność konta. I nie zdziwię się, jak niestety Plus nie będzie miał ani wysokich dochodów z pre-paid, ani wysokiej ilości aktywnych kart SIM. To działa nawet na podświadomość. Niektórzy może i wykorzystują 50 zł w ciągu nawet miesiąca, ale przejdą do takiego Orange, bo tam nie ma musu doładowania tak jak jest to w Plusie i nic to nie kosztuje. No kurdę, nie kumam tego człeka. Lepiej mieć, czy nie mieć? Nie można widzieć tylko swojego czubka nosa. Są też inni, którzy korzystają w różne sposoby z telefonu.
  11. Mariusz Burski 07-10-2011 |
    Odpowiem wszystkim łącznie: wyraźnie napisałem ze dla osób normalnie korzystających z telefonu taka ważność to fikcja. Jeśli ktoś używa numeru tylko do kontaktu z jedna osoba to jemu się opłaca. Ale jeśli ktoś dzwoni wszędzie, wysyłka smsy, korzysta z neta, to roczna ważność konta to fikcja. Także przeczytajcie jeszcze raz z uwaga to co napisałem, bo mało kto rozumie o czym napisałem:) Zresztą nikt Was nie zmusza do bycia w Plusie - droga wolna, wybór jest duży:) i jeszcze jedno - nie pracuje dla Plusa także nikogo tu nie bronie i nikt mi za to nie płaci;) także tyle w temacie:)
  12. Normalny klient 10-10-2011 |
    Panie Mariuszu Burski. Normalne korzystanie z telefonu w prepaid to korzystanie w sposób jaki jest nam potrzebny, a nie jaki WYMUSZA operator poprzez obowiązek doładowań (np co 3 msc), pomimo posiadania środków na koncie. Pana dywagacje są co najmniej dziwne z punktu widzenia klienta, bo nie uwzględniają WSZYSTKICH klientów tylko tę część, której nie przeszkadza wydawanie 200zł/rok. Obrona operatora (podobno polskiego), który jest ostatnim nie dającym przedłużeń konta na co najmniej rok i dodatkowo opróżniającego kasę z konta, jak się nie doładuje jest wg mnie niesmaczna. radzę zmienić optykę na bardziej prokliencką.
  13. Mariusz Burski 13-10-2011 |
    @Normalny klient: normalny klient to pojecie względne. Ja swojego zdania nie zmienię. Jeśli dla kogoś telefon służy do leżenia na półce to się nie dziwie że 50 zł na 3 miesiące to za dużo :-] Jeśli dla kogoś telefon służy do dzwonienia to, czy będzie miał 50 zł na 3 miesiące, czy 50 zł na 10 lat to mu to za przeproszeniem zwisa i powiewa ;-) Przykład: Play wprowadził jako pierwszy roczną ważność konta, z ręką na sercu: kto ładuje w Play telefon za 5 zł raz na rok?
  14. czytający 13-10-2011 |
    Mariusz Burski. Nic dziwnego, że prowadzsz taki blog. Optykę mas totalnie wypaczoną. Co Ciebie obchodzi kto jak używa telefonz punktu widzenia KLIENTA? Pracujesz dla Plusa i masz z tego profity? Bo jeżeli nie to zadziwia mnie Twój upór. Mogę Tobie podać co najmniej liczbę 5 osób, dla których 200 zł na rok to za dużo i robi się skarbonka lub by się robiła gdyby ładowali. Użyłeś zdania-wytrychu ": kto ładuje w Play telefon za 5 zł raz na rok?" i tym samym ośmieszyłeś się totalnie,, bo nie zastanowiłeś się, że w TT, Heyah czy Orange potrzeba teraz ZERO złotych. A zero to mniej niż 5 zł. :P Brak ruchu Plusa w temacie 1 rok ważności w S+ to drwina z klientów. Osobiście będę doradzał zmianę sieci znajomym. Wybór na szczęście teraz jest duży, bo nie tylko ośmieszany Play ma tą opcję.
  15. czytający 13-10-2011 |
    I jeszcze jedno. Prawie 1000 postów pod tematem przedłużenia ważności w Orange na Telepolis świadczy o niszowym zapotrzebowaniu na usługę wydłużenia konta na 2 lata? To pytanie retorycznie.
  16. Mariusz Burski 13-10-2011 |
    czytający: "Użyłeś zdania-wytrychu „: kto ładuje w Play telefon za 5 zł raz na rok?” i tym samym ośmieszyłeś się totalnie,, bo nie zastanowiłeś się, że w TT, Heyah czy Orange potrzeba teraz ZERO złotych. A zero to mniej niż 5 zł" Popatrz lepiej co napisałem a nie cytuj część zdania :-] czytający: "Pracujesz dla Plusa i masz z tego profity? Bo jeżeli nie to zadziwia mnie Twój upór." Nie pracuję i to nie żaden upór. Dla mnie taka ważność konta to fikcja. Także czy ona będzie czy nie, to nie ma najmniejszego znaczenia. I tyle w temacie. czytajacy: "Prawie 1000 postów pod tematem przedłużenia ważności w Orange na Telepolis świadczy o niszowym zapotrzebowaniu na usługę wydłużenia konta na 2 lata? To pytanie retorycznie." Mino to odpowiem, dam sobie rękę obciąć że 99% z osób które tak głośno tam krzyczą (zresztą nawet nie wiem co krzyczą bo nie mam czasu czytać ich komentarzy) i tak doładują koto minimum raz na 3 miesiące za 50 zł (lub innymi kwotami zgodnie ze starymi ważnościami kont). A wiesz dlaczego? Bo wymusi to na nich ważność konta promocyjnego... :-] Kończę z Tobą dyskusję bo nie ma to sensu :-)
  17. bolek2004 13-10-2011 |
    Jak bym chciał abonament to bym poszedł do salonu i podpisał cyrograf. Jakby nie było 200zl/rok w sim+ to jest abonament, a co najlepsze po 30 dniach od zablokowania na wychodzące zabierają kasę więc proszę nie bronić plusa
  18. Piotr Kowalik 14-10-2011 |
    Spokojnie, Plus zrobi dobrą ofertę, tylko teraz trzeba jeszcze odczekać, bo jest duże napięcie w tej firmie. Odejdzie trochę klientów, to i będzie rok na wychodzące. Tak jak swego czasu słynne 29 gr za minutę, co wg mnie jest nadal nie do końca w tym Simplusie. Generalnie ja byłbym za całkowitą zmianą Simplusa na 36i6 (zachowując markę Simplus) i uatrakcyjnieniem tej oferty "poza sieć" + wazność konta. To kwestia czasu, o tym nie decyduje Plus, lecz rynek.
  19. czytający 18-10-2011 |
    Mariusz Burski Niestety nadal prezentujesz punkt widzenia OPERATORA, a nie KLIENTA. Ciekawe dlaczego? Nadal udajesz, że nie rozumiesz? W Orange jest ZERO zł na 2 lata; w TT, Heyah jest ZERO złotych na rok, w PF jest 5 zł na rok, a w Plusie 200 zł na rok. I za taką kasę masz ważne wychodzące. Oczywiście w czyszczeniu konta w Plusie też problemu nie widzisz? Telefon nie tylko służy do wykonywania rozmów, ale też i do odbierania. Ciekawe dlaczego, jako KLIENT świadomie chcesz wykluczyć takich ludzi? Bardzo dziwną filozofię prezentujesz. Taki pies ogrodnika.
  20. czytający 18-10-2011 |
    Piotr Kowalik Masz rację 36,6 to dobry prepaid, ale niestety ważność jest do bani. Niemniej Heyah aktualnie zjada go na śniadanie, bo tam masz free esy po sieci, a free rozmowy są za 9 zł lub po doładowaniu za 30 zł jako bonus.
  21. Mariusz Burski 18-10-2011 |
    czytajacy: i co, będziesz ładował za 25 zł raz na dwa lata? :-D Każdy niech sobie sam odpowie na to pytanie a potem zastanowi jaki dla niego sens ma taka ważność konta i czy jest to chwyt marketingowy czy nie. No i przynajmniej operatorzy będą się mogli przechwalać na radzie nadzorczej ile to oni mają klientów pre-paid ;-) I jeszcze raz Ci odpowiem że nie reprezentuję żadnego pro operatorskiego punktu widzenia, tylko widzę jak ludzie z mojego otoczenia używają telefonów i wiem, że taka ważność konta (1 rok i więcej) dla nich jest nieistotna bo i tak ładują 50 zł częściej niż co 3 miesiące ;-) A jak ktoś przechowuje kartę SIM w szufladzie, to trochę inaczej to wygląda - ale o takiej osobie nigdy nie powiem że używa telefonu.
  22. Luke 31-10-2011 |
    Do Pana Mariusza Burskiego: Ważność konta przez rok jest ważna dla osób takich, jak ja. W domu utrzymuję cztery telefony na kartę, z których dosyć intensywnie korzystamy. Ale mam też syna w wieku 10 lat, który używa telefonu bardzo rzadko do okazjonalnych kontaktów z nami, czyli rodzcami, wtedy kiedy jest w szkole, itp. Nie potrzebuję doładowywać mu konta co miesiąc, gdyż on wydzwania ok. 30-50 zł rocznie. Takie ma po prostu potrzeby. My jesteśmy w Simplusie, a on w Play. I dajemy te 50 zł zarobić Play, a nie Simplusowi. W Simplusie jesteśmy od początku istnienia tej oferty w Polsce, ale zaczynamy się wkurzać na niedbałość firmy o klientów, i być może całą rodziną wyemigrujemy do Play.
  23. Olga 25-11-2011 |
    Czas mija a Plus nic nie zrobil, mamy niemal koniec Lisopada i nadal nie ma ruchu ze strony Plusa :( U nas w domu mamy 4 telefony w Plusie, 3 w simplusie i jeden abonamentowy, corka (10 lat) dzwoni tylko do nas i wydzwania rocznie ok 20zl... Maz tez oszczedza jak umie, ja mam abonament ale chce zrezygnowac bo jest mi zbedna taka ilosc minut. Jesli w simplusie nic sie nie zmieni to pozegnamy sie z ta firma i pojdziemy do konkurencji. Szkoda, na szczescie przeniesienie numeru to zaden problem.
  24. Tomek 08-12-2011 |
    Pozdrawiam dawnych simplusowców, są już prawie święta Plus nie wydłużył ważności konta i tak właśnie stracił: 2 numery abonamentowe i 5 prepaid owych w mojej rodzinie. Na abonament wydawałem ok 300 zl ale dzieci czy babcia nie chciały płacić haraczu, więc róbcie sobie tak dalej. Wesołych Świąt bye bye Panie Solorz
  25. Mosiek 06-01-2012 |
    Simplusie pocaluj mnie w dupe ! Nie bede pompowal kasy takim Solorzom - mam numer od 13 lat rozmawiam srednio po 5-10 zl mc i .... uzbieralo mi sie niezle na koncie a jak mija czas - bach zlodzieje z simplusa zabieraja bezczelnie kase - i zmuszaja do doladowania - to jaja i kpina k...a mac !!!! I to wszystko w majestacie prawa - bujac sie ZLODZIEJE !!! Wydzwaniam kase za granice i simplusie cmoknij mnie wiesz juz gdzie ! Ide do Orange lub Play z numerem , tam za 5 zl mam waznosc wychodzacych rok lub 15 mcy i nikt mnie nie wali na kasie - koniec tego syfu - simplus najgorsza najbarziej zlodziejska siec na karte !!!!!!!!!!!!! DNO DNA - nie pracuje dla orange ani play - kiedys bylem fanem simplusa - teraz jestem wrogiem - to najgorza siec na karte w Polsce !!!!!!!!!!

Leave Your Reply