Nadajniki Plusa – pomóż stworzyć idealną sieć

Plus dla swoich użytkowników (dla nas wszystkich 😉 ) uruchomił aplikację „Nadajniki”, dzięki której można wskazywać miejsca z niedostatecznym zasięgiem w Plusie. Wasze zgłoszenia pomogą w budowaniu jeszcze pełniejszego zasięgu w Polsce! :) Aplikację znajdziecie w zakładce „Nadajniki Plusa” na Facebookowym profilu Plusa  i pod tym linkiem: https://www.facebook.com/plus?sk=app_244402468916031

Written by: Maciej Bukała

19 Comments Added

Join Discussion
  1. Piotr Kowalik 11-10-2011 |
    Ojoj, już im skrobię listę miejsc :D
  2. Barbara Orszulka 11-10-2011 |
    Witam, Rusza czwarta edycja konkursu „Najlepszy polski blog firmowy roku 2011”. Celem konkursu jest wartościowe wykorzystywanie social media. Biorą w nim udział m.in. takie firmy jak mbank, play czy cropp. Udział w konkursie jest bezpłatny. Jak co roku, przewidujemy seminarium z wręczeniem nagród oraz możliwością podzielenia się doświadczeniem. Wystarczy zgłosić blog firmowy w komentarzach do wpisu http://blogifirmowe.wordpress.com/2011/09/26/4th-edition-zgloszenia-do-konkursu-najlepszy-polski-blog-firmowy-roku-2011/. Zapraszam do udziału! Pozdrawiam, Barbara Orszulka
  3. Arek 11-10-2011 |
    Witam bardzo bym chcial nadajnik miec plusa w swojej miejscowosci BOLESTY to jest gm Raczki bylo by bardzo suuuuuuuuuuper.Pozdrawiam
  4. Piotr Kowalik 11-10-2011 |
    Arek: to zaznacz swoją lokalizację na tej mapie w linku (wymagany profil na fb), wtedy oceniasz zasieg i jakość sieci w obecnej chwili i Plus rozpatrzy to ;-)
  5. zdziwiny 11-10-2011 |
    To nie można tego zrobić na portalu firmowym? A jak ktoś nie ma i nie chce mieć konta na tym szpiegowskim portalu? Robicie to dla ludzi, żeby polepszyć zasięg czy tylko dla PR'u?
  6. renata 11-10-2011 |
    Plus ma to gdzieś. Mieszkam w Oświęcimiu i od kilku lat opłacam słony abonament. Zgłaszam im notorycznie ten problem od kilku lat i co? I nic!!!!!! ZUPEŁNIE NIC1 Ale teraz zgłoszę się do Federacji Konsumentów i innych instytucji bo nie można pozwolić bezczelnie się okradać.
  7. Piotr Kowalik 11-10-2011 |
    zdziwiony: a gdzie jest portal firmowy? My nie jesteśmy Blogiem sponsorowanym przez Plusa, robimy to niezależnie od Polkomtela i że tak powiem, na własną rękę ;-) Nie mamy wpływu na to, co się dzieje wewnątrz sieci. Niestety, teraz wszystko wokół fb się okręca.
  8. Wojtal 11-10-2011 |
    Jak najbardziej polecam nadajnik do UMTS, 3G w podlaskim w miejscowości Rzędziany. Tam w ogóle nie ma zasiegu . Sygnał który ciągniemy z nadajnika w Choroszczy non stop się urywa i się psuje .
  9. K 12-10-2011 |
    Do redakcji proszę to przekazać do plus . Bardzo słaby lub brak zasięgu. W budynkach Zauważyłem w miejscowości Dąbrowno, gmina niegowa, powiat myszków, woj. Śląskie. Nie dodaje wpisu na f.. Nie mam konta.
  10. Lucek 12-10-2011 |
    Tylko na FB? Tak, jestem zdziwiony - macie przecież zwykłą stronę i możecie program tu wrzucić. Co to znaczy, że świat się kręci wokół FB? Co mnie obchodzi co robią inni? Nie macie własnego zdania? Ewidentne zagranie PR: trzeba Was dodać do znajomych, wtedy Wam urośnie liczba fanów oraz pozycja w sieci - a nuż jakieś intratne reklamy albo sponsoring Plusa się pojawi? Za tą akcję z "FB only" - wywalam Wam z linków i przestaję odwiedzać. A byłem tu codziennie do tej pory...
  11. Tomek 12-10-2011 |
    Jak najbardziej polecam nadajnik do UMTS, 3G w w miejscowości Tarnogród woj.lubelskie .bo wtedy bedzie mozliwosc skorzysta c tam z internetu szybkiego 3G UMTS nadajnik Plusa proponuje( na dzień dzisiejszy nie ma żądnego nadajnika 3G z żadnej sieci komórkowej
  12. Mariusz Burski 13-10-2011 |
    @Lucek: nie osłabiaj mnie :-/ Nie wiem co Ty sobie ubzdurałeś - akcja jest na FB i koniec kropka. Może Ci się to podobać albo i nie (a jeśli nie, a masz zażalenia to kontaktuj się z BOK i tam zgłaszaj problem z zasięgiem a nie miej pretensje do nas, jakbyśmy byli czemuś winni :-] ). My nie jesteśmy żadną stroną dla Polkomtela jeśli chodzi o budowanie zasięgu i nikt z nas nic za Ciebie załatwiać nie będzie, bo nie mamy do tego żadnego prawa. Plus nas nie sponsoruje i nie będzie sponsorował, gdyż chcemy utrzymać NIEZALEŻNOŚĆ! Mamy jednak od nich oficjalną zgodę na prowadzenie tej strony i używanie ich znaków towarowych oraz wsparcie rzecznika. Jeśli Ci się to nie podoba to przykro mi - wszystkim się nie dogodzi.
  13. czytający 13-10-2011 |
    "Piotr Kowalik. A gdzie jest portal firmowy?" Zastanowiłeś się chociaż nad tym pytaniem zanim napisałeś? Lepiej najpierw pomyśl, a potem pisz. Ja wiem gdzie jest portal firmowy ty nie?
  14. czytający 13-10-2011 |
    Mariusz Burski Skoro prowadzicie "Blog użytkowników i sympatyków sieci Plus+", to nie rozumiem zdziwienia i oburzenia. Akcja na FB to marketing w czystej postaci i warto takie pseudo poczynania operatora piętnować. Na logikę jeżeli operator chce poprawić zasięg to uruchamia aplikacje na swoim portalu, który jest dostępny dla WSZYSTKICH i DODATKOWO na FB. który jest dostępny dla chętnych i tych, którzy lubią być szpiegowani. Walczenie z logiką jest trudne i raczej z góry skazane na niepowodzenie. Na szczęście jest bardzo duża rzesza osób z otwartą głową, która bojkotuje FB z uwagi na jago podejrzane działania. Tych ŚWIADOMIE Plus wykluczył. Dlaczego?
  15. czytający 13-10-2011 |
    Niech się Plus zajmie roczną ważnością konta w prepaidzie, a nie taką akcją. Na pewno przyniesie to duuuużo więcej korzyści marketingowych.
  16. Mariusz Burski 13-10-2011 |
    czytający: "Na logikę jeżeli operator chce poprawić zasięg to uruchamia aplikacje na swoim portalu, który jest dostępny dla WSZYSTKICH i DODATKOWO na FB. który jest dostępny dla chętnych i tych, którzy lubią być szpiegowani." Buro obsługi klienta jest dostępne dla wszystkich ;-) czytający: "Skoro prowadzicie „Blog użytkowników i sympatyków sieci Plus+”, to nie rozumiem zdziwienia i oburzenia." Zdziwiony to Ty jesteś że nie chcemy czegoś za Ciebie załatwiać. I tutaj nie rozumiem dlaczego mamy to za Ciebie robić? Bo piszemy o Plusie? Heh :-] Może jak sam czegoś nie potrafisz to poproś sąsiada? Może on będzie umiał zgłosić problem do BOK ;-)
  17. Piotr Kowalik 14-10-2011 |
    Czytający nie potrafi odpowiedzieć na zadane pytanie. Trudno. A to czego masz pretensje do nas, że Plus zrobił sobie taką aplikację na takim portalu = a nie na innym? Mogą sobie robić gdzie im się podoba. Dużo osób, ba! Nawet bardzo dużo osób korzysta z fb w obecnych czasach. Chcą też dotrzeć do tych osób. Ma to też swoje zalety - na fb nie jesteś anonimowy tak jak na stronie Plusa. Niektórzy mogliby sobie robić jaja z tego i później wszystko musiałoby być ciągle weryfikowane. Widocznie też o tym pomyśleli. I jak masz pretensje do nas - to trudno, widocznie nie rozumiesz i nie ma co ciągnąć dalej tej dyskusji.
  18. czytający 18-10-2011 |
    Mariusz Burski, Mariusz Burski Rozumiem, że prowadzicie kółko adoracji Plusa. Kto do Was ma pretensje? Ja? Wolne żarty. Sobie tu piszemy, a Wy bierzecie to do siebie. Niemniej prowadząc taki blog musicie też liczyć się z negatywnymi głosami, a taki musi być z FB, a jako jedynym kanałem z udostępnioną aplikacją. Na portalu firmowym ma się konto i tam powinien być dostęp do aplikacji. Tak trudno to zrozumieć? To jest tak logiczne, że aż boli. Wasze prześmiewcze odpowiedzi nie świadczą zbyt dobrze o waszych horyzontach myślowych. No, ale może nie wypada wam inaczej odpowiadać. :P
  19. Mariusz Burski 18-10-2011 |
    Nikt tu nie prowadzi żadnego kółka adoracji Plusa - gro pracowników nawet nie ma telefonu w Plusie. Aby zgłosić problemy i braki zasięgu nie potrzebne jest żadne konto na żadnym portalu. Na Portalu Plus.pl masz coś takiego jak zakładka "kontakt" i tam zawsze możesz napisać/zadzwonić bez rejestrowania się gdziekolwiek. Do załatwiania takich spraw służy BOK a nie jakieś kretyństwo na FB :-) Aplikacja na FB ma to tylko ułatwić (z racji popularności FB tą aplikację zauważy więcej osób niż jakby ją uruchomić na stronie operatora, dodatkowo daje większy "wydźwięk" marketingowy) - za przeproszeniem większość ludzi nie potrafi dzisiaj nic załatwić jeśli nie poda im się tego na tacy i właśnie ta aplikacja na FB jest właśnie taką tacą. A jeśli Ci się to nie podoba, masz zawsze do dyspozycji Biuro Obsługi Klienta do którego dostęp masz na wspomnianym przez Ciebie PORTALU FIRMOWYM. I jeśli nie potrafisz tego pojąć to ja już nic na to nie poradzę.

Leave Your Reply