Nowy format bannerów na portalu mobilnym wap.plus.pl

Operator sieci Plus wprowadził nowy format bannerów na portalu mobilnym wap.plus.pl. Nowy format jest lepiej dostosowany do wyświetlaczy telefonów, a reklama jest lepiej wyeksponowana. Dotychczasowe trzy rozmiary bannerów zostały zastąpione czterema nowymi: 120x20px, 168x28px, 216×36 px, 300x50px. Wszystkie one są zgodne z rekomendacjami MMA (Mobile Marketing Association).




Celem zmiany jest zwiększenie skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych. Dotychczasowe wyniki pokazują nawet 10-krotnie wyższą „klikalność” w bannery na WAP niż w Internecie, natomiast w przypadku reklam pełnoekranowych (spotlerów) – nawet 20-krotnie wyższą.
Portal mobilny Plusa jest największym mobilnym portalem informacyjno-rozrywkowym w Polsce. Miesięcznie odwiedza go ponad 2,2 mln użytkowników, którzy wykonują ponad 62 mln odsłon. Portal oferuje swoim użytkownikom najświeższe informacje ze świata polityki, gospodarki i finansów, wiadomości sportowe (w tym relacje na żywo), kulturalne, pogodowe oraz bogatą ofertę kontentu na komórki, takiego jak materiały video, TV na żywo, gry i aplikacje i inne gadżety. Wśród marek, które już korzystały z oferty reklamowej Plusa, są między innymi: Link 4, BOŚ Bank, Subway, Multibank, Peugeot, Dunlop, Kredyt Bank, Citi Handlowy, Goodyear, Lady Speed Stick, Lipton, Garnier, serwis gospodarczy „Rzeczpospolitej”, Orbis Travel, Red Bull, Tiger, Lotto. Dostęp do portalu wap jest dla użytkowników sieci Plus bezpłatny.
Sieć Plus poza reklamą na portalu wap oferuje także inne produkty reklamowe: reklamę w usłudze Chill Bill (doładowanie konta w zamian za słuchanie reklam) w marce 36.6, reklamę w grach i aplikacjach, SMS i MMS marketing.

(ź) Plus


Written by: Maciej Bukała

No comments yet.

Leave Your Reply