Plus dba o swoich klientów

Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Klienci wiedzą, że sieć Plus o nich dba i bardzo wysoko ją za to oceniają.

Plus uzyskał Kryształową Statuetkę Marki Godnej Zaufania 2011.

Według wewnętrznego badania satysfakcji z obsługi Infolinii nr 2601, 97% klientów sieci Plus jest zadowolonych z obsługi przez konsultanta (dane za lipiec 2011).

 

Według badania ARC Rynek i Opinia, klienci sieci Plus cenią ją za profesjonalizm – ocena, którą wystawiają pracownikom Infolinii Plusa jest wyższa od oceny infolinii innych operatorów wystawianych przez ich klientów (dane za grudzień 2010).

Plus wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów:

  • Klientom, którzy są w sieci od początku, Plus oferuje możliwość łączenia się bez czekania z najlepszymi konsultantami Infolinii (nr 2601).
  • W trosce o wygodę, w sytuacji, gdy klient kontaktując się z Infolinią ma ograniczoną ilość czasu, Plus oferuje wyjątkowy system oddzwaniania konsultantów na życzenie do klientów.
  • Chcąc dopasować się do potrzeb klientów zadbano, by mogli umawiać się do Salonów Firmowych przez stronę www.

Potwierdzeniem najwyższego poziomu usług sieci Plus jest międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie sprzedaży produktów i usług telekomunikacyjnych oraz obsługi i utrzymania klienta.

Written by: vod

No comments yet.

Leave Your Reply