Forum sieci Plus+

Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.




Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum




163 komentarze Added

Join Discussion
  1. E 29-05-2017 |
    Czy jest możliwe dostać nowy telefon w mi już skonfigurowany?
  2. andrzej 01-07-2017 |
    Plus to oszusty w internecie ,mam internet z plusa płace 47zł a przychodzi mi do płacenia 3 razy tyle dzwoniłem do operatorki plusa pani odpowiedziała mi ze za to ze przychodzą mi sms i ktoś się włamuje do serwera i za to ja mam płacić 3 razy tyle dzwoniłem drug iraz do operatorki plusa ze by zablokowała sms, to powiedziała ze operatorka zapomniała wpisać hasło
  3. Zbilwersowana 12-07-2017 |
    Podpisaliśmy aneks do umowy o tytule ja +duet i co znów daliśmy się wyrolować obiecano nam po kilkukrotnym upewnieniu się 10 gb na każdy numer a tu zupa 10 do podziału i wiele innych dziwnych rzeczy. Czytajcie umowy i nie wierzcie przedstawicielom oszuści!
  4. Zbilwersowana 12-07-2017 |
    Dodam 2 numery na abonament jeden w mixie jeden na kartę smart dom i jeszcze teraz plus bank i tak się traktuje klientów nie odpuszczę idę na wojnę. Tak nie może być!
  5. mariusz 28-07-2017 |
    Bagno jusz 4 razy dzwonie do plusa po 15 minut i nikt nie odbiera. Bateria prawie padła klienci dzwonioą i musze się rozłączac co jakiś czas. Pewnie już nigdy do plusa się nie przeniose. Nie polecam
  6. Wiktor 01-08-2017 |
    Ja , żona i syn mamy telefony w Plusie. Jesteśmy zadowoleni z jakości tej sieci. Internet stacjonarny do mojego domu doprowadzony jest światłowodem i jego jakość jest też bardzo dobra. Zdarza się jednak w ciągu roku po kilka dni, że z różnych powodów (awarii i t.p.) po kilka godzin ten internet światłowodowy nie funkcjonuje. W sumie roczne przerwy nie trwają więcej niż 15 godz. W czasie tych przerw przydało by mi się łącze awaryjne z wykorzystaniem LTE Plusa. Gdyby istniała karta Plusa której roczne utrzymanie kosztowało by w granicach 30 zł to bym z tego skorzystał. Proszę konsultanta Plusa o odpowiedź czy coś takiego istnieje..
  7. Arek 14-08-2017 |
    Witam serdecznie. Piszę w sprawie "serwis wyświetlacza". Nie wiem czy kogoś to zainteresuje, lecz myślę, że sieć plus się zainteresuje swoim podwykonawcą usługi "SW". Chodzi o to, że Digital Care nie wywiązuje się ze swoich obowiązków zachowania terminu 14 dni roboczych na naprawę wyświetlacza w moim telefonie. Rozumiem tydzień poślizgu ok lecz czekam już prawie dwa miesiące i dalej nie widać końca bo podobno czekają na części hmm "wyświetlacz" 21 wiek i nie mają wyświetlacza na wymianę śmiech na sali. Proponowali telefon zastępczy lecz co mi z tego telefonu jak nie jest ubezpieczony wyślą wadliwy powiedzą, że ja go zepsułem i poco mi problemy, a na koniec zażądaj nie wiadomo ile za naprawę. Więc podziękowałem mówiąc, że chce swój aparat to miły pan z serwisu powiedział możemy panu wysłać telefon z powrotem bez naprawy normalnie mnie rozwalił. Ciekawe ile będę czekał jeszcze na telefon. Dziękuję i pozdrawiam
  8. Grzegorz Wisniewski 08-09-2017 |
    Witam. Nie bardzo wiem do kogo napisać. Jednym słowem sieć PLUS ignoruje moje problemy z zasilaniem telefonu, ba nawet mi go wyłączył. Długa historia i chętnie bym porozmawiać o zasileniach konta mix ale nie ma z kim.
  9. Grzegorz Wisniewski 08-09-2017 |
    Gdyby ktoś z pracowników Plusa chciał pomóc w rozwiązaniu problemu a nie proponować tylko składanie reklamacji które i tak są bardzo zadowoleni uwzgledniane lub tak opóźnione ze nic nie można już zrobić. umowa dotyczy nr 667806780. Niestety nr jest zablokowany. Jestem pod nr 004915203972947
  10. waldemar 08-09-2017 |
    jestem bardzo starym klientem plusa a traktują mnie jak naiwnego gówniarza płacę za usługi 3 razy więcej i nie wiem za co całe szczęście umowa dobiega końca
  11. waldemar 08-09-2017 |
    najlepsze opcje są na kartę masz na karcie dzwonisz nie to nie problem z głowy a gówniany smartfon można kupić wszędzie i nie drogo
  12. magda 13-09-2017 |
    jak wyłączyć pakiet limitu roamingowego na transmisje danych>???

Leave Your Reply