Forum sieci Plus+


Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.




Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum





184 komentarze Added

Join Discussion
  1. E 29-05-2017 |
    Czy jest możliwe dostać nowy telefon w mi już skonfigurowany?
  2. andrzej 01-07-2017 |
    Plus to oszusty w internecie ,mam internet z plusa płace 47zł a przychodzi mi do płacenia 3 razy tyle dzwoniłem do operatorki plusa pani odpowiedziała mi ze za to ze przychodzą mi sms i ktoś się włamuje do serwera i za to ja mam płacić 3 razy tyle dzwoniłem drug iraz do operatorki plusa ze by zablokowała sms, to powiedziała ze operatorka zapomniała wpisać hasło
  3. Zbilwersowana 12-07-2017 |
    Podpisaliśmy aneks do umowy o tytule ja +duet i co znów daliśmy się wyrolować obiecano nam po kilkukrotnym upewnieniu się 10 gb na każdy numer a tu zupa 10 do podziału i wiele innych dziwnych rzeczy. Czytajcie umowy i nie wierzcie przedstawicielom oszuści!
  4. Zbilwersowana 12-07-2017 |
    Dodam 2 numery na abonament jeden w mixie jeden na kartę smart dom i jeszcze teraz plus bank i tak się traktuje klientów nie odpuszczę idę na wojnę. Tak nie może być!
  5. mariusz 28-07-2017 |
    Bagno jusz 4 razy dzwonie do plusa po 15 minut i nikt nie odbiera. Bateria prawie padła klienci dzwonioą i musze się rozłączac co jakiś czas. Pewnie już nigdy do plusa się nie przeniose. Nie polecam
  6. Wiktor 01-08-2017 |
    Ja , żona i syn mamy telefony w Plusie. Jesteśmy zadowoleni z jakości tej sieci. Internet stacjonarny do mojego domu doprowadzony jest światłowodem i jego jakość jest też bardzo dobra. Zdarza się jednak w ciągu roku po kilka dni, że z różnych powodów (awarii i t.p.) po kilka godzin ten internet światłowodowy nie funkcjonuje. W sumie roczne przerwy nie trwają więcej niż 15 godz. W czasie tych przerw przydało by mi się łącze awaryjne z wykorzystaniem LTE Plusa. Gdyby istniała karta Plusa której roczne utrzymanie kosztowało by w granicach 30 zł to bym z tego skorzystał. Proszę konsultanta Plusa o odpowiedź czy coś takiego istnieje..
  7. Arek 14-08-2017 |
    Witam serdecznie. Piszę w sprawie "serwis wyświetlacza". Nie wiem czy kogoś to zainteresuje, lecz myślę, że sieć plus się zainteresuje swoim podwykonawcą usługi "SW". Chodzi o to, że Digital Care nie wywiązuje się ze swoich obowiązków zachowania terminu 14 dni roboczych na naprawę wyświetlacza w moim telefonie. Rozumiem tydzień poślizgu ok lecz czekam już prawie dwa miesiące i dalej nie widać końca bo podobno czekają na części hmm "wyświetlacz" 21 wiek i nie mają wyświetlacza na wymianę śmiech na sali. Proponowali telefon zastępczy lecz co mi z tego telefonu jak nie jest ubezpieczony wyślą wadliwy powiedzą, że ja go zepsułem i poco mi problemy, a na koniec zażądaj nie wiadomo ile za naprawę. Więc podziękowałem mówiąc, że chce swój aparat to miły pan z serwisu powiedział możemy panu wysłać telefon z powrotem bez naprawy normalnie mnie rozwalił. Ciekawe ile będę czekał jeszcze na telefon. Dziękuję i pozdrawiam
  8. Grzegorz Wisniewski 08-09-2017 |
    Witam. Nie bardzo wiem do kogo napisać. Jednym słowem sieć PLUS ignoruje moje problemy z zasilaniem telefonu, ba nawet mi go wyłączył. Długa historia i chętnie bym porozmawiać o zasileniach konta mix ale nie ma z kim.
  9. Grzegorz Wisniewski 08-09-2017 |
    Gdyby ktoś z pracowników Plusa chciał pomóc w rozwiązaniu problemu a nie proponować tylko składanie reklamacji które i tak są bardzo zadowoleni uwzgledniane lub tak opóźnione ze nic nie można już zrobić. umowa dotyczy nr 667806780. Niestety nr jest zablokowany. Jestem pod nr 004915203972947
  10. waldemar 08-09-2017 |
    jestem bardzo starym klientem plusa a traktują mnie jak naiwnego gówniarza płacę za usługi 3 razy więcej i nie wiem za co całe szczęście umowa dobiega końca
  11. waldemar 08-09-2017 |
    najlepsze opcje są na kartę masz na karcie dzwonisz nie to nie problem z głowy a gówniany smartfon można kupić wszędzie i nie drogo
  12. magda 13-09-2017 |
    jak wyłączyć pakiet limitu roamingowego na transmisje danych>???
  13. Grzesiek 02-10-2017 |
    Też byłem kiedyś niezadowolony z Plusa. Przeszedłem do Orange i opinia podobna. Za przedłużenie umowy dają 5GB internetu... lipa. Najlepszym rozwiązaniem jest przenosić numery po zakończeniu umów. Najlepsze rabaty się dostaje.
  14. Narcyz 05-10-2017 |
    Oszuści! Oddalam telefon do naprawy w punkcie plus cyfrowy Polsat po 2 tygodniach facet powiedzial ze zapomnial go wyslac bo mial inweteryzacje bo sie przenosza i ze wysle go na drugi dzien , i musze poczekać oni do miesiąca oddadzą . Po miesiącu okazało sie ze punkt sie zamknął całkowicie a telefonu nie ma . Dzwinilam na infolinie oni jedynie wysłali skargę do kierownictwa tego punktu jeżeli by sie odezwali to do mnie oddzwoni ale jednak była cisza wiec postanowiłam działać dalej mialam LG wiec zadzwonilam do głównej siedziby LG prosilam by mi sprawdzili gdzie jest mój telefon bo nikt nie byl w stanie odpowiedzieć na to pytanie oni nie sprawdzają ale powiedzialam co sie stało wiec zgodził sie podalam nr i sie okazało ze telefon do naprawy nie trafił . Tam gdzie telefon mial trafić do naprawy oczywiście nikt nie odbierał . Zadzwonilam do Plusa i powiedzialam co sie stalo kazali mi złożyć reklamacje o kradzieży telefonu złożyłam ja 7 Września wiec do 7 października powinnam juz cos wiedzieć dzisiaj sie wscieklam zadzwoniłam do plusa i sie okazało ze dostałi informacje ze telefon mam do odbioru ale nie wiedza gdzie. Na własną rękę obdzwonilam cale miasto gdzie oddawalam telefon nikt takiego nie ma i nie maja takiego nazwiska. Ja juz mam dość wsiekania sie opłacania telefonu którego nie mam. Jutro ide do Rzecznika Praw Konsumenta jak to nic nie da ide na Policje i składam sprawę w sadzie i rezygnuje z umowy z całego smart domu bo to jest wielka klęską kropi pada nie ma wogole telewizji nie bede płacić za wszystko 300 zl skoro tak jest i nawet męża zalanego telefonu nie chcą przyjąć jedynie na swój koszt jesteście smieszni . Nie polecam nikomu Plusa I Cyfrowego Polsatu. A kare za zerwanie umowy placic będziecie wy ja juz wam ani grosa nie dam. ZŁODZIEJE OSZUŚCI!!!!
  15. Narcyz 05-10-2017 |
    Od wakacji bez telefonu 4 miesiące !!!
  16. Kasia 07-10-2017 |
    Marika
  17. Kasia 07-10-2017 |
    Mam pytanie po jaka cholere ciagle wysyła mi plus esemesy ze nie doladowalam wiec wysyłają mi rozwiązanie umowy no poco jesli mam w umowie ze doladuje di 20tego kazdego miesiaca a juz 3go taki esemes ktos kuma?pare dni po doladowaniu zablokowane rozmowy co za syf
  18. oszukana 14-10-2017 |
    Obsługa klienta jest wredna, nie informują o niczym, a pieniądze pobierają. Internet to jedna wielka porażka. Dezaktywowali ci internet bo brakowało ci 0,29 zł, które wydałeś aby dowiedzieć się od nich ile doładowań ci zostało do końca umowy. Dezaktywowali ci internet, ale nawet cię o tym nie poinformuja, a ty nadal z niego korzystasz, bo myślisz że go masz, przez co pobierają ci pieniądze!!! Odradzam plusa każdemu!
  19. poremba urszula 15-10-2017 |
    Czy ktoś mi może pomóc co zrobić ,byłam na wczasach poza unią i plus mi naliczył ogromną fakturę jako rozmowy odebrane a tymczasem nikt do mnie nie dzwonił.a reklamacji mi nie uznali bo napisali że wszystko jest w porządku.ale nie mogę się dowiedzieć kto niby do mnie dzwonił a podobno było 120 min romowy odebranej
  20. Adam 09-11-2017 |
    Plus się reklamuje że ma największy zasięg. Mieszkam w Witnicy Chojenskiej i to w najwyższym punkcie a zasięgu nie ma nawet jak wejdę na piętro to tylko jedna kreska. Pisałem reklamację i odpisali że przyjeli a nic nie zrobili nawet nikt tego nie sprawdził że mam rację.
  21. Dagmara 13-11-2017 |
    Otrzymałam sms o możliwości aktywacji HBO GO i po wpisaniu danych (nr telefonu i nr klienta) otrzymuję komunikat: Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane. Co mogę zrobić w tej sytuacji??
  22. Violka 15-11-2017 |
    Jedno wielkie oszustwo. konto zablokowane od 2tygoodni rachunek do zapłaty 381. A powinno być 130. Doliczaja za darmowe smsy i MMS.
  23. Małgorzata 25-11-2017 |
    WIELOKROTNIE ZGŁASZAŁAM PROBLEM Z ZASIĘGIEM W MOIM DOMU ORAZ NA DZIAŁCE..ZGŁASZAŁAM JA I MÓJ MĄŻ I NIC SIĘ W TYM KIERUNKU NIE ROBI !!! KOMPLETNIE NAS OLEWAJĄ !!! PŁACĘ MIESIĘCZNIE 60 ZŁ DOŁADOWANIA I NIE MOGĘ SWOBODNIE ROZMAWIAĆ .. DO MNIE TRUDNO RÓWNIEŻ SIĘ DO DZWONIĆ..JESTEM ZAWSZE POZA ZASIĘGIEM !! RÓWNIEŻ INTERNET MI NIE CHODZI Z POWODU BRAKU ZASIĘGU !! PRZYJMUJĄ ZGŁOSZENIE I NIC DALEJ NIE ROBIĄ W TYM KIERUNKU.NAWET NIKT NIE RACZY ZADZWONIĆ ŻEBY SPRAWDZIĆ CZY COŚ SIĘ POLEPSZA.. I CZY SĄ CZYNIONE JAKIEŚ POSTĘPY W TEJ SPRAWIE ??!! PO PROSTU NIE WIEM GDZIE MAM SIĘ DALEJ Z TYM ZWRÓCIĆ PO POMOC !! MOŻE PRASA LUB TELEWIZJA MI POMOŻE JAK NAGŁOŚNIĘ TEN PROBLEM !! JAK TYLKO SKOŃCZY MI SIĘ UMOWA KONIEC Z TYM CHOLERNYM PLUSEM.. JUŻ KAŻDEMU ODRADZAM PLUSA PONIEWAŻ OLEWAJĄ KLIENTÓW.. SORY ŻE PISZĘ DUŻYMI LITERAMI ! MOŻE W KOŃCU PLUS SIĘ DOPATRZY I COŚ ZROBIĄ !!!
  24. Artur Kade 18-12-2017 |
    Bardzo nie dobry servis Plusa. Mam umowę z Plusem na internet i router. Mogło mi sie spalić mieszkanie albo jeszcze gorzej jak Router wybuchną. Poszedłem do sklepu Plusa powiedziano ze mam zatelefonować do plusa bo kupiłem router przez internetowy sklep plusa, nikt mi nie pomógł. Zatelefonowałem do Support tam znowu zostałem skierowany do sklepu Plusa Pierszy sklep odmówił pomocy bo nie sa firmowym sklepem plusa tylko sprzedają serwisy plusa. Drugi powiedziano mi przez kierownika w plusie Sfera ze mi nie pomogą moge to wyrzucić do kosza albo iść do producenta. Wysłałem list elektronicznie i poczta rejestrowana. Trwa to juz ponad jeden i pół miesiąca. W końcu nie zapłaciłem 18 zł za router i mimo ze zapłaciłem za internet on został odcięty.
  25. DOROTA 30-12-2017 |
    Jestem wściekła. Kolejny raz faktura z plusa niezgodna z umową. Obiecują warunki specjalne i ich nnie dotrzymują. Po 20 latach i 2 umowach nigdy więcej. Ciągle do zapłaty inna kwota niż uzgodnione z konsultantem podczas zawierania umowy.
  26. Klaudia 21-01-2018 |
    Ja przez trzy miesiące dzwonilam kilka razy w tygodniu ze przebywając za granicą mam problem z zasięgiem oczywiście nikt z tym nic nie zrobił. Po trzech miesiącach napisalam reklamację ale nie otrzymałam odpowiedzi choc kolsultant twierdzi ze byla wysłana 14 dni temu na adres e-mail i listwonie ale oczywiście tego nie ma pan powiedział że nie siedzi na poczcie i nie opowiada za to. Po chwili rozmowy pan pjsze reklamacje na brak odpowuedzi na wcześniejszą i tu zaczynaja sie schody bo pan uważa ze piszac adres e-mail nie ma zadnego znaczenia czy piszemy z mały liter czy dużych czy tych i tych przrcjex to sa jednakowe adresy i oczywiście ja sie myle ze mam inne zdanie. Po zakonczeniu rozmowy oczekuje na potwierdzenie zgłoszenia ale pewnie znowu wyslali ale zapomnieli o wpisaniu numeru na ktory ma dosc
  27. uzytkownik1977 17-05-2018 |
    Mam firmowy telefon z abonamentem i dostępem do internetu z pewnym limitem. Chciałbym prywatnie doładować sobie internet w tym telefonie, bo wyczerpałem limit. Jak to się robi ?
  28. Edyta 27-06-2018 |
    Witam czy wie ktoś co to jest za pakiet 30 stand_kom? Nie mam pojęcia co to i jak to wyłączyć a na kącie co załaduje karte za 30 zł to pieniędzy nie ma Proszę o odpowiedź?
  29. robert 09-07-2018 |
    witam..mam abo na kwote 24.99 juz 11 miesięcy i wczoraj mi przyszło do zapłaty 50,21 i nie moge sie dodzwonic do BOK inie wiec co jest grane
  30. Hala 13-07-2018 |
    Sieć Plus nakręca ludzi na jakąś fajna oferte telefonicznie a potem przychodzi umowa na zupełnie inną ofertę- droższa. Uczulam więc, CZYTAJCIE DOKŁADNIE UMOWY bo sieć Plus to . Nie polecam ich wogole
  31. luki88 14-07-2018 |
    czy zmieniła sie predkość lub godzina w pakiecie 5 gb za 5 zl w nowy plush? bo rano jest szybki internet a w ciagu dnia wolny juz 3 dni tak jest
  32. Joanna 17-07-2018 |
    Podczas przedłużania umowy w salonie wystąpił błąd, pomylono to, co miało wchodzić w skład mojej nowej umowy. Pani w punkcie złożyła reklamację, która miała zostać rozpatrzona w trybie natychmiastowym. Aktywowano mi usługi telekomunikacyjne, lecz telefonu wchodzącego w skład umowy nie otrzymałam. Panie zapewniały, że będzie on mógł być wydany najpóźniej w zeszłym tygodniu. W sobotę otrzymałam telefon z salonu, że wydanie telefonu będzie możliwe dopiero we wtorek (17.07), dlatego udałam się do plusa. Okazało się, że nikt w punkcie Plusa przez ten tydzień nie zainteresował się wywiązaniem z umowy. Jestem ROZCZAROWANA, telefonu nadal NIE MAM i nie wiadomo kiedy sprawa się rozwiążę.
  33. GREGPEC 01-08-2018 |
    Witam chcąc zakończyć przygodę z Play szukałem tanie oferty u różnych operatorów,znalazłem w Plusie niezły telefon,dobra oferta-zamówiłem w sklepie internetowym przyszło potwierdzenie potem link do śledzenia przesyłki wszystko cacy tylko że to nastąpiło po 14 dniach w piętnastym było potwierdzenie z firmy kurierskiej że przesyłka w drodze owszem była ale została zawrócona czemu nikt nie wie ani firma kurierska ani sklep internetowy plus więc znowu zaczyna się czekanie aż firma kurierska zwróci wysyłkę a plus znowu ją wyślę ile to będzie dni trwało tym razem zobaczymy przydał by się jasnowidz.

Leave Your Reply