Forum sieci Plus+

Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.




Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum




173 komentarze Added

Join Discussion
  1. E 29-05-2017 |
    Czy jest możliwe dostać nowy telefon w mi już skonfigurowany?
  2. andrzej 01-07-2017 |
    Plus to oszusty w internecie ,mam internet z plusa płace 47zł a przychodzi mi do płacenia 3 razy tyle dzwoniłem do operatorki plusa pani odpowiedziała mi ze za to ze przychodzą mi sms i ktoś się włamuje do serwera i za to ja mam płacić 3 razy tyle dzwoniłem drug iraz do operatorki plusa ze by zablokowała sms, to powiedziała ze operatorka zapomniała wpisać hasło
  3. Zbilwersowana 12-07-2017 |
    Podpisaliśmy aneks do umowy o tytule ja +duet i co znów daliśmy się wyrolować obiecano nam po kilkukrotnym upewnieniu się 10 gb na każdy numer a tu zupa 10 do podziału i wiele innych dziwnych rzeczy. Czytajcie umowy i nie wierzcie przedstawicielom oszuści!
  4. Zbilwersowana 12-07-2017 |
    Dodam 2 numery na abonament jeden w mixie jeden na kartę smart dom i jeszcze teraz plus bank i tak się traktuje klientów nie odpuszczę idę na wojnę. Tak nie może być!
  5. mariusz 28-07-2017 |
    Bagno jusz 4 razy dzwonie do plusa po 15 minut i nikt nie odbiera. Bateria prawie padła klienci dzwonioą i musze się rozłączac co jakiś czas. Pewnie już nigdy do plusa się nie przeniose. Nie polecam
  6. Wiktor 01-08-2017 |
    Ja , żona i syn mamy telefony w Plusie. Jesteśmy zadowoleni z jakości tej sieci. Internet stacjonarny do mojego domu doprowadzony jest światłowodem i jego jakość jest też bardzo dobra. Zdarza się jednak w ciągu roku po kilka dni, że z różnych powodów (awarii i t.p.) po kilka godzin ten internet światłowodowy nie funkcjonuje. W sumie roczne przerwy nie trwają więcej niż 15 godz. W czasie tych przerw przydało by mi się łącze awaryjne z wykorzystaniem LTE Plusa. Gdyby istniała karta Plusa której roczne utrzymanie kosztowało by w granicach 30 zł to bym z tego skorzystał. Proszę konsultanta Plusa o odpowiedź czy coś takiego istnieje..
  7. Arek 14-08-2017 |
    Witam serdecznie. Piszę w sprawie "serwis wyświetlacza". Nie wiem czy kogoś to zainteresuje, lecz myślę, że sieć plus się zainteresuje swoim podwykonawcą usługi "SW". Chodzi o to, że Digital Care nie wywiązuje się ze swoich obowiązków zachowania terminu 14 dni roboczych na naprawę wyświetlacza w moim telefonie. Rozumiem tydzień poślizgu ok lecz czekam już prawie dwa miesiące i dalej nie widać końca bo podobno czekają na części hmm "wyświetlacz" 21 wiek i nie mają wyświetlacza na wymianę śmiech na sali. Proponowali telefon zastępczy lecz co mi z tego telefonu jak nie jest ubezpieczony wyślą wadliwy powiedzą, że ja go zepsułem i poco mi problemy, a na koniec zażądaj nie wiadomo ile za naprawę. Więc podziękowałem mówiąc, że chce swój aparat to miły pan z serwisu powiedział możemy panu wysłać telefon z powrotem bez naprawy normalnie mnie rozwalił. Ciekawe ile będę czekał jeszcze na telefon. Dziękuję i pozdrawiam
  8. Grzegorz Wisniewski 08-09-2017 |
    Witam. Nie bardzo wiem do kogo napisać. Jednym słowem sieć PLUS ignoruje moje problemy z zasilaniem telefonu, ba nawet mi go wyłączył. Długa historia i chętnie bym porozmawiać o zasileniach konta mix ale nie ma z kim.
  9. Grzegorz Wisniewski 08-09-2017 |
    Gdyby ktoś z pracowników Plusa chciał pomóc w rozwiązaniu problemu a nie proponować tylko składanie reklamacji które i tak są bardzo zadowoleni uwzgledniane lub tak opóźnione ze nic nie można już zrobić. umowa dotyczy nr 667806780. Niestety nr jest zablokowany. Jestem pod nr 004915203972947
  10. waldemar 08-09-2017 |
    jestem bardzo starym klientem plusa a traktują mnie jak naiwnego gówniarza płacę za usługi 3 razy więcej i nie wiem za co całe szczęście umowa dobiega końca
  11. waldemar 08-09-2017 |
    najlepsze opcje są na kartę masz na karcie dzwonisz nie to nie problem z głowy a gówniany smartfon można kupić wszędzie i nie drogo
  12. magda 13-09-2017 |
    jak wyłączyć pakiet limitu roamingowego na transmisje danych>???
  13. Grzesiek 02-10-2017 |
    Też byłem kiedyś niezadowolony z Plusa. Przeszedłem do Orange i opinia podobna. Za przedłużenie umowy dają 5GB internetu... lipa. Najlepszym rozwiązaniem jest przenosić numery po zakończeniu umów. Najlepsze rabaty się dostaje.
  14. Narcyz 05-10-2017 |
    Oszuści! Oddalam telefon do naprawy w punkcie plus cyfrowy Polsat po 2 tygodniach facet powiedzial ze zapomnial go wyslac bo mial inweteryzacje bo sie przenosza i ze wysle go na drugi dzien , i musze poczekać oni do miesiąca oddadzą . Po miesiącu okazało sie ze punkt sie zamknął całkowicie a telefonu nie ma . Dzwinilam na infolinie oni jedynie wysłali skargę do kierownictwa tego punktu jeżeli by sie odezwali to do mnie oddzwoni ale jednak była cisza wiec postanowiłam działać dalej mialam LG wiec zadzwonilam do głównej siedziby LG prosilam by mi sprawdzili gdzie jest mój telefon bo nikt nie byl w stanie odpowiedzieć na to pytanie oni nie sprawdzają ale powiedzialam co sie stało wiec zgodził sie podalam nr i sie okazało ze telefon do naprawy nie trafił . Tam gdzie telefon mial trafić do naprawy oczywiście nikt nie odbierał . Zadzwonilam do Plusa i powiedzialam co sie stalo kazali mi złożyć reklamacje o kradzieży telefonu złożyłam ja 7 Września wiec do 7 października powinnam juz cos wiedzieć dzisiaj sie wscieklam zadzwoniłam do plusa i sie okazało ze dostałi informacje ze telefon mam do odbioru ale nie wiedza gdzie. Na własną rękę obdzwonilam cale miasto gdzie oddawalam telefon nikt takiego nie ma i nie maja takiego nazwiska. Ja juz mam dość wsiekania sie opłacania telefonu którego nie mam. Jutro ide do Rzecznika Praw Konsumenta jak to nic nie da ide na Policje i składam sprawę w sadzie i rezygnuje z umowy z całego smart domu bo to jest wielka klęską kropi pada nie ma wogole telewizji nie bede płacić za wszystko 300 zl skoro tak jest i nawet męża zalanego telefonu nie chcą przyjąć jedynie na swój koszt jesteście smieszni . Nie polecam nikomu Plusa I Cyfrowego Polsatu. A kare za zerwanie umowy placic będziecie wy ja juz wam ani grosa nie dam. ZŁODZIEJE OSZUŚCI!!!!
  15. Narcyz 05-10-2017 |
    Od wakacji bez telefonu 4 miesiące !!!
  16. Kasia 07-10-2017 |
    Marika
  17. Kasia 07-10-2017 |
    Mam pytanie po jaka cholere ciagle wysyła mi plus esemesy ze nie doladowalam wiec wysyłają mi rozwiązanie umowy no poco jesli mam w umowie ze doladuje di 20tego kazdego miesiaca a juz 3go taki esemes ktos kuma?pare dni po doladowaniu zablokowane rozmowy co za syf
  18. oszukana 14-10-2017 |
    Obsługa klienta jest wredna, nie informują o niczym, a pieniądze pobierają. Internet to jedna wielka porażka. Dezaktywowali ci internet bo brakowało ci 0,29 zł, które wydałeś aby dowiedzieć się od nich ile doładowań ci zostało do końca umowy. Dezaktywowali ci internet, ale nawet cię o tym nie poinformuja, a ty nadal z niego korzystasz, bo myślisz że go masz, przez co pobierają ci pieniądze!!! Odradzam plusa każdemu!
  19. poremba urszula 15-10-2017 |
    Czy ktoś mi może pomóc co zrobić ,byłam na wczasach poza unią i plus mi naliczył ogromną fakturę jako rozmowy odebrane a tymczasem nikt do mnie nie dzwonił.a reklamacji mi nie uznali bo napisali że wszystko jest w porządku.ale nie mogę się dowiedzieć kto niby do mnie dzwonił a podobno było 120 min romowy odebranej
  20. Adam 09-11-2017 |
    Plus się reklamuje że ma największy zasięg. Mieszkam w Witnicy Chojenskiej i to w najwyższym punkcie a zasięgu nie ma nawet jak wejdę na piętro to tylko jedna kreska. Pisałem reklamację i odpisali że przyjeli a nic nie zrobili nawet nikt tego nie sprawdził że mam rację.
  21. Dagmara 13-11-2017 |
    Otrzymałam sms o możliwości aktywacji HBO GO i po wpisaniu danych (nr telefonu i nr klienta) otrzymuję komunikat: Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane. Co mogę zrobić w tej sytuacji??
  22. Violka 15-11-2017 |
    Jedno wielkie oszustwo. konto zablokowane od 2tygoodni rachunek do zapłaty 381. A powinno być 130. Doliczaja za darmowe smsy i MMS.

Leave Your Reply