Forum sieci Plus+


Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum

  • Kuba

    Witam Mam Pytanie czy jak niecały miesiąc temu brałem telefon w plusie mix na doładowania na dowód osobisty czy moge wziąć drugi telefon i drugi numer ?;)Jak można to do podpisania umowy wystarczy mi tylko dowód osobisty?;)

  • Andrzej

    witam ! mam telefon LG E 430 i jest on w MIX 6 . mam problem z pisaniem sms-ów to znaczy jeżeli się pisze ś, ć ó ł ę i po wpisaniu tego znaku zabierane jest miejsce na 91 znaków czyli sms jest krótszy o 91 znaków , czy istnieje jakiś kod żeby tę funkcję wyłączyć , a tak w ogóle czemu tak się dzieje ,proszę o pomoc bo jest to bardzo przykre

  • Stefan Herba

    Witam 16.12.2013 przedłużyłem umowe w sieci plus, otrzymałem nowy telefon htc a620e podczas ustawiania funkcji w tym telefonie miałem wyłączony dostęp do internetu i byłem święcie przekonany że internet używam przez WIFI co się okazalo na drugi dzień zadzwonili do mnie z sieci plus że mam zablokowany telefon z powodu szybko narastającego rachunku na 660zł co się okazło telefon nie pobierał danych z WIFI tylko z pakietu ktory nie jest jeszcze aktywny dopiero będzie 17.01 2014.I jak to możliwe że internet nie jest włączony a ja mam zapłacić taki rachunek

  • Włodzimierz Wojtas

    Dwiescie stron to może przesadziłem ,ale był to pkażny rulon kartek niponumerowanych .Sądząc po reklamach telewizyjnych wydaje sie to firma bogata i operatywna ,Nie rozumiem więc dlaczego nie przygotowali regulaminu w formie zeszytu spiętego zszywaczem ,tak jak robią to supermarkety w reklamach papirowych .Dlaczego nie ma regulaminu dostępnego w sieci ? Dlaczego konsultant z pod 2601 na moje pytanie co mam zrobic jak mam zablokowany router mini kartą ,którą pomyłkowa włożyłem zamiast pełnej,nie umiał mi nic doradzić.?Stwierdził,że gdyby nie to że nie jestem obonentem tylko mam zestaw na próbę to może być serwis (dwa tygodnie).Nie testowany zestaw musi byc zwrócony w ciągu siedmiu dni .Zauważyłem ustrkę dzień przed testowaniem .Kurier musi być wskazany przez polkomtononi mogą go przyśpieszyć .Zdążyłem oddać w terminie ,ale robiąc wszystko w nerwach nie wypełniłem jednej kartki papieru.Przy odrobinie dobrej woli ze strony firmy można było to załatwić.Przesłać mi dokument PDF ,który po wydrukowaniu ,podpisaniu i skserowaniu odesłał bym w ciągu 10minut.Tak potąpiła by firma przyjazna klientowi .Polkomtel PLUS jest niestety wrogi klientowi i pazerny na kase jak oszust internetowy.
    Proponuje też zwrócić uwagę na fakt wprowadzanie przez kuriera dokumentów innej firmy (AVATO czy cos takiego).Potem usterkę sprzętu musisz załatwiać nie z polkomtelem ale z tą firmą ,która jest zainteresowana nie klientem polkomtelu a własnym interesem .Ja to wszystko przetestowałem w ciągu kilku dni .Wiem co pisze .Nikomu nie życzę takich numerów .Pogodziłem się z karą 1500zł (70 zł /miesięcznie) przez dwa lata za nipotrzebny mi internet.
    Będą to moje ostatnie dwa lata w PLUSIE a ze mną całej rodziny.
    Dzięki Bogu jest konkurencja.

  • Włodzimierz Wojtas

    Sądzę po moim przypadku ,gdzie tylko część winy była po mojej stronie i nic nie odpuścili ,nic nie umorzą.Oni są tak nastrojeni ,żeby wszystkie reklamacje odrzucać.Jedynie UOK może coś wynegocjować.

  • Włodzimierz Wojtas

    Sądze ,że to już mleko rozlane .Jeszcze jeden klient upolowany .Zostałem w podobny sposób załatwiony .Reklamacje nic nie daja .Im wystarczy mały punkt zaczepienia i już jesteś załatwiony.Może UOK lu sąd.Ale to są trudne sprawy.

  • Włodzimierz Wojtas

    Po takim zachowaniu PLUA trzeba się rozzglądać za innym operatorem .Ja miałem takie numeru w telefonie staacjonarnym TP.S.A.(już ich nie ma ) Zrezygnowałe z ich usług i z nowym operatorem mamspokój.

  • Kwiaciarnia Studio-Rosa

    witam, Plus to cwana firma ,
    otrzymałam rachunek na 1000zł =internet na prawie 500,tel służbowy na drugie tyle oczywiście brutto,
    dziwne ze internet to smsy wykonane do premium w godzinach nocnych przez 6 dni przy czym modem nie mial kontaktu z komputerem a wedle plusu łacznoćś była -cud pierwszy ,

    drugi cud to 6 nocy od 24 do 7 rano przez 6 dni nonstop nie śpię + praca to dla plusa tez normalka (tytan ze mnie)
    telefon służbowy
    cud pierwszy kontakt z konsultantką odnośnie przekroczonego limitu kwotowego i od razu połączenie na godzinę z premium przy czym jestem w pracy i dla plusa ja wydzwaniam a mam świadków że nie
    cud drugi otrzymuje w zastraszającej liczbie smsy od premium na godzinę 4-5 swiadek konsultantka w plusie ale dla plusa to JA JESTEM WINNA ja je wykonuje

    byłam na policji okazało się że jest mnóstwo zgłoszeń odnośnie włamań do komputerów
    rozmowa z informatykami nie związanymi z plusem -coś z siecią a faktycznie w tym czasie były problemy z siecia -blokada telefonów brak połączeń i smsów

    arogancja i lakoniczne odpowiedzi z działu reklamacji po 30 dniach -bo tyle mają czasu na odpowiedz- pokazują brak rzetelności i profesjonalizmu u pracowników w plusie , zatrudniają ludzi którym brak kompetencji, nie raczaą odpowiedzieć na zadawane pytania na piśmie , nie potrafią udzielić prawidłowej informacji odnośnie telefonów sa to ludzie przypadkowi do pracy na umowy ŚMIECIOWE LUB ZLECENIE

    sprawę jestem gotowa oddać do sądu bo tylko winny sie poddaje
    jestem klientka od początku działania firmy na rynku polskim ale teraz to co sie w tej f…. dzieje i jak traktują klientów powinno być napiętnowane i mówione-pisane w necie niech wszyscy wiedzą
    z bankami można wygrać i z taką firmą też

  • Slawo

    Niestety niewiedza na temat smartfonów, jest przerażająca, a pomyślałeś że może smartfon sam się łączył…. ale szkoda tłumaczyć pierwsze poszukaj w internecie a potem pisz.

  • Kwiaciarnia Studio-Rosa

    nie posiadam smartfona nie przywiązuję wagi jak co nie którzy do nowości telefonu posiadam samsuga mój telefon nie ma opcji łaczenia się z internetem mam blokadę zresztą po to mam laptopa
    jak odpisujesz to wczytaj sie w calość sprawa ba moje oburzenie dotyczy połączen których NIE WYKONAŁAM do ,,panienek „z premium

  • krasnoludek

    Minęło już dobre dwa tygodnie odkąd wymieniałam karte sim na micro sim lecz dalej micro jest nieaktywne – wyskakuje brak sygnału… ile to mozna jeszcze czekać ? ! Co robić?

  • Maria

    W Plusie jestem od dawna,ale chyba pożegnam się,bo dogadać się z nim coraz trudniej,W grudniu zapłaciłam za fakturę wprowadzając niewłaściwe konto. Zadzwoniłam do Działu windykacji w sobotę przepraszając za pomyłkę i prosząc o przeksięgowanie tej sumy na konto właściwe.Pan ,który odebrał telefon sprawdził,że dokonano wpłaty i obiecał,że zostanie przeksięgowana . Podziękowałam. Tego dnia zapłaciłam również rachunek za styczeń już na właściwe konto. Dzisiaj z Działu Windykacji otrzymałam SMS o treści ….częściowo dokonano wpłaty,ale jeszcze dopłacić należy…..Zadzwoniłam więc do tegoż działu z pytaniem co się dzieje,ale nim zdążyłam powiedzieć o co chodzi pani zalała mnie potokiem słów nie do zatrzymania,nie wyjaśniając niczego.Jasne,jeśli nie zna się pytania trudno na nie poprawnie odpowiedzieć. Na końcowe pytanie-W czym mogę pomóc ? odpowiedziałam,że w niczym bo jest niegrzeczna i niekompetentna. Ciekawe,czy rozmowa była nagrywana/poinformowano o tym na początku/ 20.01.2014 godz, 13.00.Co dalej robić ? Czekać…?

  • jerz

    OD JERZA zupełnie znienacka pojawiła mi się strona LIMIT WYDATKÓW – PLUS – MOZILLA blokując połączenie i domagając się dopłaty na zwiększenia limitu połączeń, ponieważ rzekomo wykorzystałem cały limit dobowy, mam to zrobić wysyłając sms, akurat od dziś zaczyna mi się nowy miesiąc abonamentowy, zatem powinienem mieć znowu czyste konto a to nic – cały czas blokada, bo nie można tej strony wyłączyć, żeby było śmieszniej – to licznik połączenia wskazuje, że cały czas mój komputer coś wysyła i coś ściąga, tylko nie wiem co – CZY KTOŚ MOŻE MA PODOBNY KŁOPOT I WIE JAK TEMU ZARADZIĆ?

  • 2014 olo

    ” PLUS ” naciąga na dodatkowe koszty !!! Z opóźnieniem wysyła faktury, a potem nalicza karne odsetki !!!
    Pracownicy Biura Obsługi Klienta gadają takie głupoty, że przykro słuchać, a największym ” zerem ” jak to kiedyś powiedział były polski prezydent jest doradca klienta Hubert Oktabowicz, IQ = zero ! Lizus nad lizusy, chcąc utrzymać się na stanowisku gotów za przysłowiowe 30 srebrników sprzedać ojca i matkę, całkowity brak godności osobistej. Ciekawe czy prezes Zygmunt Solarz zdaje sobie sprawę, że gamonie takim postępowaniem psują i tak już wątpliwą opinię firmie ?

  • 2014 olo

    ” PLUS ” naciąga na dodatkowe koszty !!! Z opóźnieniem wysyła faktury, a potem nalicza karne odsetki !!!
    Pracownicy Biura Obsługi Klienta gadają takie głupoty, że przykro słuchać, a największym ” zerem ” jak to kiedyś powiedział były polski prezydent jest doradca klienta Hubert O. Lizus nad lizusy, chcąc utrzymać się na stanowisku gotów za przysłowiowe 30 srebrników sprzedać ojca i matkę, całkowity brak godności osobistej. Ciekawe czy prezes Zygmunt Solarz zdaje sobie sprawę, że takim postępowaniem psują i tak już wątpliwą opinię firmie ?

  • Wojtek

    Ja też jestem ofiarą Plusa po tym jak wziąłem w promocji internet LTE,otóż na początku było miło zadzwoniła pani z Plusa z propozycja internetu LTE na okres próbny do 7 dni w promocji + opłata za kuriera 29 zł ,przy zwrocie internetu w ciągu 7 dni kurier zwróci pobraną kwotę.Problem się zaczął jak chciałem zdac internet ,otóz aktywacja została dopiero uruchomiona na 5 dzień od daty otrzymania modemu,po testowaniu przez jeden dzień internetu niestety słaba predkość 2 Mbs zadzwoniłem po kuriera by odebrał modem.
    Proszę sobie wyobrazic że Plus odmówił odebrania przesyłki z powodu braku wypełnienia ich druku o zwrocie ,pomimo że włożyłem własne pismo orezygnacji z umowy w okresie próbnym.Dzisiaj sytuacja wyglada tak że przesyłka wyladowała w depozycie kuriera ,poniewaz Plus odmówił odbioru,ja złożyłem reklamacje do Plusa i czekam na rozpatrzenie.Ostatnio dostałem wezwanie od kuriera jeśli modem czyli paczka nie zostanie odebrana to oni muszą to zlikwidować ciekawe kto za to poniesie koszty?
    Przestrzegam wszystkich przed jakimikolwiek promocjami z Plusa ,ja napewno jak tylko skończą sie mi umowy na telefony rezygnuje z Plusa i przechodze do Orange lub innego operatora.

  • michał

    witam jak zmienic taryfe pnk smsy i internet na wczesniejsza stara taryfe

  • krzysztof

    Witam,

    Chcę podzielić się z ludźmi korzystającymi z usług tych oszustów i przestrzec

    zarazem tych którzy mogą popełnić taki błąd jak ja popełniłem biorąc na test

    internet mobilny na 10 dni do przetestowania z opcją zwrotu za pośrednictwem

    kuriera współpracującego z plusem.

    Po 6 dniach testowania uznałem że usługa w najmniejszym stopniu nie spełnia

    moich oczekiwań i zamówiłem kuriera. W rozmowie telefonicznej usłyszałem

    najpierw uzasadnienie dlaczego internet nie działa jak należy (zła lokalizacja

    zamieszkania) po czym przyjęto ode mnie zamówienie na kuriera który pojawić się

    miał na 2 dzień.

    Kurier się nie pojawił a więc wykonałem telefon do oszustów i zapytałem co z

    kurierem. Zostałem przeproszony bo rzekomo jakis bałagan i coś im umknęło

    blabla takie tam wiecie oszustwa. Zaniepokojony zapytałem (rozmowy są

    nagrywane) jak może zaginąć zamówienie kuriera gdy chodzi o tak delikatną

    sprawę jak trzymanie się terminu zwrotu że przecież ja zaraz ucierpię finansowo

    bo nie zmieszczę się w terminie właśnie z ich winy. Zostałem przeproszony i

    zapewniony że wszystko jest wporządku i nie będzie takiej sytuacji. Przyjechał

    na 9 dzień kurier. Zadzwoniłem się upewnić czy dotarła przesyłka. Usłyszałem że

    tak jeszcze raz mnie przeproszono i pżegnaliśmy się. Po ok miesiącu czy też

    paru miesiącach pojawiło się pierwsze pismo z nakazem zapłaty ok tysiąc zł :)

    Zadzwoniłem na infolinię gdzie zostałem żarliwie przeproszony i poinformowany

    że uwaga błąd systemu który wygenerował coś czego nie powinien wygenerować i

    pismo mam uznać za bieważne. ok uznałem. Tyle że przyszły kolejne 2 pisma w

    comiesięcznych odstępach i historia jka poprzednio wyglądała identycznie.

    Przeprosiny bla bla. 4 pismo przyszło znów dzwonię i tu akurat trafiłem na dość

    chamowatego telefonistę który niestety potweirdził te rewelacje.

    Po jakimś pół roku przyszło już 2 wezwanie sąd lublin + komornik: GODebtl

    Fundusz Inwestycyjny . A skoro 2 to jest problem z odwołaniem tylko że

    pierwszego pisma nigdy w życiu mi nie dostarczono. A dlaczego? A dlatego że

    korzystają z PGP a nie poczty Polskiej. Nie otrzymałem awiza od operatora

    pocztowego PGP tym bardziej ze był to pierwszy miesiąc w którym operator

    funkcjonował. Doręczenia korespondencji przez tego operatora są powszechnie

    znane i znane są problemy z doręczaniem przesyłek awizowanych.

    Operator ten nie zna kodów technicznych do wejść do budynków wielolokalowych a

    ja mieszkam w takim właśnie budynku.

    Moja skrzynka pocztowa znajduje się za zamkniętymi drzwiami i aby dostać się do

    niej lokator musi otworzyć drzwi przez domofon bądź listonosz musi znać kod do

    drzwi wejściowych.

    Jeżeli nikt mu nie otworzy drzwi a sam nie zna kodu to nie dostanie się do

    skrzynki pocztowej i nie zostawi awiza.

    Nie wiem w jaki sposób mam udowodnić że nie otrzymałem awiza ale uważam iż

    winien wykazać że dostarczył dwukrotnie zawiadomienie o wysyłce właśnie

    operator.

    Więc sytuacja jest taka że zamiast tłumaczyć się z tego że w ogóle nic nikomu nie powinienem płcić to ja muszę udowodnić najpierw że nie dostałem pierwszego pisma zasądzenia :)

    TAKŻE MOI DRODZY ROZSYŁAJCIE GDZIE SIĘ DA TAKIE WIADOMOŚĆ A MNIEJ LUDZI ŻYĆ BĘDZIE W NERWACH.

  • werrrxd

    Chciałabym sie dowiedzieć dlaczego od 2 tygodni nie dochodzą do mnie sms-y pomimo tego że przekładałam karte do innego telefonu, moje smsy obecnie dochodzą, ale około mieSiąca wcześniej również byl z tym problem

  • karol

    proszę mi pomóc na moim telefonie pojawia się wpisz hasło tylko połączenia alarmowe

  • http://www.plusblog.pl Kuba Stypułkowski

    Sprawdzałeś kartę SIM w innym, całkowicie sprawnym telefonie? Zrób to, by wykluczyć winę telefonu/karty.

  • Marika

    Jak przedluzyc waznosc konta? Niestety kod *136*11*10# nie dziala.

  • poszkodowany Piotr

    w dniu 15pażdziernika załadowałem za 40zł i znikneły mi srodki ale plus okrada,prosiłem zeby coś zrobili zasięgiem do tej pory nic nie zrobili ciagle rozłańca a telefon jest nowy więc nie wina telefony ktokolwiek u nas jest jet ten proglem zgłaszałem plus bez odzewu więc ostrzegam że przenosze sie do pley i niech plus nałoży karę za zmianę operatora spotkamy sie w Sądzie co mi z takiej sieci jak robi proglerm z zasięgiem i zabiera srodki które doładowuje brak słów kto może uciekać od plusa na innego operatora