Forum sieci Plus+

Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.

Plus.pl – Sprawdź ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie – Przedłuż umowę przez internet 

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum

143 Comments Added

Join Discussion
  1. Rob Beck 28-08-2015 |
    za co płacę aktywację , jezeli mówi mi się przy zawarciu umowy Trzy miesiące bez opłat a dobrze jeszcze nie zaczelem umowy i już płacę aktywację , to tak naprawdę nie trzy a dwa miesiące są bez opłat , bo Pan mówi w informacji , że to aktywacja za co , że będę placił za usługi PLUSa dwa lata to na dzień dobry aktywacja .. na każdym kroku walą z nami w jajo ...
  2. Zbigniew Zdradowski 14-09-2015 |
    Mam wzięty Polsat cyfrowy smart dom posiadam 3 telefony w plusie raz zaladowalem jeden telefon później od razu straciłem promocje dzwoniłem do plusa dowiedziałem się ze nie mogą mi pomóc tak traktuje się klienta z 15 letnimi stażem kpiny.
  3. Monika Adamowicz 08-10-2015 |
    No coś mnie trafia jestem kliętką Plusa od dobrych dziesięciu lat nie mam zadłużeń posiada 2 tel na kartę i jeden na abonament
  4. Monika Adamowicz 08-10-2015 |
    Zaczęła wcześniej i jednym kliknięcie zgubiła się a codzi o to że od10/ lat jestem klijętą Plusa nań na siebie 2 tel na kartę i na zł 90 zł abonamentu a problem jest taki że mojej córce potrzebny jest laptop _----_–-szkoła nie stety i się zaczynają schody laptop owszem ale cena astronomiczna Już zapowiedziała firmie PLUS że nasza wułpraca się powoli kończy
  5. Gosc 13-10-2015 |
    fff
  6. Gosc 13-10-2015 |
    Przestrzegam wszystkich przed PLUSEM!!! Nie chce opisywać całej sytuacji, ale pamiętajcie, że przed podpisaniem umowy będziecie najlepsi na świecie, niezależnie czy podpisujecie umowę za 30 zł czy za 300. Potem tylko modlić się żeby nie było jakiegoś problemu, bo nie rozwiążecie go tak łatwo. Później będziecie dostawać maila dotyczące Waszej sprawy pisane prawniczym sloganem. Miałem 42 doładowania po 80 zł nigdy sie nie spóźniłem..... przestrzegam i odradzam wszystkim !!!
  7. wiolka 14-10-2015 |
    Witam, chciałam zapytać co mam zrobić w przypadku gdy doładowałam konto przez Internet na stronie www.doładuj.plus.pl i pieniądze z konta zostały pobrane ale nie otrzymałam wiadomości o doładowaniu? Na dodatek na e-mail przyszła wiadomość, że zlecenie zostało zrealizowane?
  8. ewkac 04-11-2015 |
    hej mam całkiem inne pytanie a wiec zmarla mi babcia na ktora byla umowa na abonament i wmowili mojemu dziadkowi ze jesli unieważni umowe bedzie musial oddac telefon czy to prawda
  9. Błażej Sokołowski 04-11-2015 |
    Witam.Czy jest możliwość dostania używanego telefonu przedłużając umowę .Bo biorąc telefon na nowa umowę dostałem juz po gwarancji .Nie dość ze używany to po gwarancji . Czy mogę sie starać o nowy telefon ?
  10. Jo 15-11-2015 |
    Pytanie - zrobiliście promocję "Rok Ważności Konta za 0 zł." porobiliście reklamy, podrukowaliście ulotki i porozsyłaliście po salonach, co z tego skoro nie wysłaliście TYCH PROMOCYJNYCH STARTERÓW do waszych punktów - 3 salony PLUSA w Warszawie odwiedziłem, wszędzie brak, odpowiadają mi w salonach że czekają aż im się stare sprzedadzą, a promocja skończy się w marcu :) więc pewnie przyjdą jak już będzie po wszystkim. Pytałem o nie na stronie PLUSA na faceboku, to miły Pan mi napisał, żebym sobie listę salonów w Warszawie znalazł i sobie podzwonił gdzie mają te startery :) albo zadzwonił do BOK, to mi sprawdzą gdzie w Warszawie można je kupić :) śmiech na sali :) źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/plus-rok-waznosci-konta-i-10-gb-gratis,2,3,34668.html
  11. BA 03-12-2015 |
    Ostatnio Plus długoletnich klientów ma głęboko w ... . Zero kontaktu i tylko zapowiedzi ustne typu wszyscy konsultanci są zajęci oddzwonimy jak tylko będzie możliwe. To możliwe nie wiem ile trwa u mnie kilka tygodni i nic :-( Dzwoniłem później i to samo.
  12. Dominik 06-01-2016 |
    Mam pytanie Czy jak 16 dni temu przedluzylem umowę Mogę przejść na abonament
  13. Łukasz Krawczyk 25-03-2016 |
    No i tutaj sytuacja wygląda tak odnośnie PLUS i MICROSOFT: 1. Najnowsze oprogramowanie dostępne jest przez instalację na "świeżo", czyli pobierz program windows recovery tool na PC lub Laptop z Windows XP/7/8/10 2. Podłącz telefon aplikacja pobierze odpowiednie najnowsze oprogramowanie z serwera MS. 3. Zainstaluj. OTA w sieci Plus i telefony MS jest pewien problem natury technicznej. Mam lumie 640 XL LTE i najnowszą wersję 8.1 pobrałem w ten sposób, aby móc zainstalować Windows 10.
  14. jj 16-04-2016 |
    Internet w plusie działa coraz gorzej, w Warszawie podobno 3x szybszy od play (w reklamie) a w Łasku (tam gdzie f16 stacjonują) 60 razy wolniejszy bo zdarza się, że jest mniej jak 0,5 mbit , jak podpisywałem umowę to miało być 100 mb w limicie i do 10 mbit poza limitem, w limicie jest różnie ale czasem mniej jak 2 mbity a poza limitem to czasem do banku się nie mogę zalogować, to jest chamstwo tak oszukiwać ludzi.
  15. Dafne 14-05-2016 |
    Witam, jestem bardzo niezadowolona z usług plusa. Nie mają dla klienta ze stażem ponad dziesięciu lat żadnej dobrej oferty. Telefony które oferują to bezwartościowe gnioty za duże pieniądze w abonamencie. Scigają uporczywymi telefonami z windykacji gdy spóźnisz sie 6 dni z płatnością. Wymuszają termin i straszą blokadą, którą i tak stosują po 14 dniach. Omijajcie salony Plusa i niech Wam do głowy nie przychodzi nawet myśl o umówie z Plusem. Pozdrawiam
  16. kamilo22.89 14-05-2016 |
    witam czy plus moze mi wlaczyc rooaming jak jestem za granica,poniewaz mi sie nie wlaczyl
  17. jaa 15-05-2016 |
    pytanie: kiedy wasi konsultanci w punktach przestaną siedzieć w tych białych koszulach? kicha przedpotopowa!!!
  18. oreo 22-07-2016 |
    Witam.jestem na stazu,czy w zwiazkuz tym papierekiem,zaswiadczeniem czy jakby.to nazwac dostane telefon z oferty mix? Chidzi o oferte standard po dolad.po 30zl. Staz zaczelam 20.06.16 Pozdrawiam
  19. Adam 05-08-2016 |
    ?
  20. grzegorz 16-08-2016 |
    jesli ktos chce problemy niech sobie podpisze umowe z plusem ,najgorsza siec ,jesli masz problem skontaktuj sie z biurem obslugi -zycze powodzenia . godzine siedzialem by sie polaczyc ,a prosze od roku o fakture by wyslali niby na emeila ale o zaplate to pierwsi sa .
  21. Sebastian Wilk 10-09-2016 |
    Witam.Potrzebuję wiedzieć czy w moim Tablecie Lenovo TAB S8-50 jest LTE i jak to urochomić...? Pozdrawiam
  22. ekoltan 12-09-2016 |
    Dzien dobry Po przybyciu do Izraela zalogowalem telefon w sieci Orange Izrael I powiazalem internet przez Wi-Fi z Ipadem.Pobralem 26 mb danych(egazety) po godzinie dowiedzialem sie ze z mojego numery Pobrano 1.5 GB danych bez mojej wiedzy-rachunek 65 000 zl .CO MAM ROBIC ta suma jest poza moim zasiegiem.Prosze o rade
  23. ola 20-09-2016 |
    Czekam na infolini już 15 minut. Kpina jakas . wczoraj przeszlam do plusa. Już żałuję.
  24. arek 24-09-2016 |
    witam moje pytanie czy istnieje możliwość zmiany taryfy plush na karte na plus na karte
  25. piter 28-09-2016 |
    Witam mam Plusa na karte jak narazie jest ok :) tylko dajcie wiecej pakietow tanszych na karte za 5 zlotych do wszystkich sieci na miesiac czasu i minuty :) i nie likwidujcie tego bonusu po zarejestrowaniu to jest super 500 zlotych 50GB i rok waznosci kata :) zadna siec tego niema i nieda :) zostawcie to na stale dobrze???
  26. Cobra007 18-10-2016 |
    Dupa nie sieć tak się chwala ze zazieg prawie 100 % to niech przyjadą do mnie to zobacza jaki ono mają zasięg. ! Jedna kreska zasięgu jest a smsa kurwa wysłać nie można. Pojebane 21WIEK.? DUPA NIE SIEĆ
  27. paulina 27-10-2016 |
    Plus zgadzam się najgorsze co może być a najlepsze że mu można się do nich dodzwonic a potem komornik nagle masakra oszuści
  28. Marcin 10-11-2016 |
    Co za gówno!!! Nie miałem właczonego pakietu przez jakies dwa dni i Juz drugi raz zrobili mi debet tym razem na 300 zł pomimo ze po ostatniej podobnej sytuacji byłem w plusie i zastrzegłem sobie zeby nie było możliwoś debetu na mojej karcie.....Ostatnio ukradli 200 teraz znowu złodzieje kombinują!!!!!!!!!!!!!!!!
  29. Smutna 10-11-2016 |
    Witam, Przykładowa sytuacja z dnia dzisiejszego z salonu Plus w Nakle nad Notecią. Przyszłam przedłużyć umowę (wysoki abonament + smart dom). Pani obsługująca w salonie zaproponowała taki sam abonament (twierdząc, że już jest najniższy z możliwych - około 100 PLN) i telefon za ponad 3000 PLN dopłaty w ratach (ten sam telefon w sklepie media expert kosztuje mniej), na moje zdziwienie Pani zareagowała oburzeniem i dała mi dwie opcje, albo jej oferta, albo mogę wypowiedzieć umowę. Czy to normalna praktyka w salonach plus? Na pytanie o inny telefon Pani odpowiedziała, że nie mają i jest na wystawie tylko dlatego, że producent im zapłacił za prezentację. Ulicę dalej w salonie T-Mobile ten sam telefon w abonamencie w podobnej cenie był za 9 PLN, a warunki taryfowe znacząco lepsze, a pracownik proponował mi mnóstwo opcji i poświęcił czas. Czy Plusowi zależy na pracownikach, które nie dbają o wizerunek firmy i klienta, poczułam się totalnie zlekceważona.
  30. Smutna 10-11-2016 |
    Witam, Przykładowa sytuacja z dnia dzisiejszego z salonu Plus w Nakle nad Notecią. Przyszłam przedłużyć umowę (wysoki abonament + smart dom). Pani obsługująca w salonie zaproponowała taki sam abonament (twierdząc, że już jest najniższy z możliwych - około 100 PLN) i telefon za ponad 3000 PLN dopłaty w ratach (ten sam telefon w sklepie media expert kosztuje mniej), na moje zdziwienie Pani zareagowała oburzeniem i dała mi dwie opcje, albo jej oferta, albo mogę wypowiedzieć umowę. Czy to normalna praktyka w salonach plus? Na pytanie o inny telefon Pani odpowiedziała, że nie mają i jest na wystawie tylko dlatego, że producent im zapłacił za prezentację. Ulicę dalej w salonie T-Mobile ten sam telefon w abonamencie w podobnej cenie był za 9 PLN, a warunki taryfowe znacząco lepsze, a pracownik proponował mi mnóstwo opcji i poświęcił czas. Czy Plusowi zależy na pracownikach, które nie dbają o wizerunek firmy i klienta, poczułam się totalnie zlekceważona.
  31. Oszukany 27-12-2016 |
    Witam. Co się dzieje z internetem Plusa, Plus internet, od dwóch tygodni prawie nie istnieje, ciągle się rozłącza zawiesza, osiem lat temu jak podpisywałem pierwszą umowę był dziesięć razy szybszy jak teraz. Nie podpisujcie i nie przedłużajcie umów bo to strata pieniędzy i przynajmniej będziecie o wiele zdrowsi. Na domiar złego w salonach i na BOK klienci są traktowani jak bydło, brak zasięgów tak jest tłumaczone ,, Plus internet jest internetem mobilnym w jednym miejscu jest a w drugim go nie ma jak się nie podoba to zerwać umowę, zapłacić minimum 700 PLN kary umownej i szukać sobie szybszego i lepszego. Tak zostałem potraktowany najpierw w salonie Plusa a potem przez dział techniczny na Biurze Obsługi klienta. Jestem z terenu Gminy Gąbin woj mazowieckie od dwóch tygodni internet nie osiąga nawet 2G, to samo jest w Gostyninie i okolicach. W reklamach telewizyjnych 90% kraju to zasięg LTE 5G, wydaje się pieniądze na reklamy nie robiąc nic po za tym, w myśl zasady reklama dźwignią handlu, mądry obiecuje a głupi się raduje.
  32. Mila 03-01-2017 |
    Witam wszystkich wiecie co jest taka sprawa, 28.12.2016r był u mnie kurier bo rejestrowalam numer przez internet,a mój numer i męża nadal jest nie zarejestrowany, i boję się że to jakiś przekręt. Powiedzcie mi czy ktoś z was miał taką sytuację? :-(
  33. Nieznana 10-01-2017 |
    Uważam ze plus spada coraz niżej no jeżeli chodzi o stałych klientów nie mają żadnych nowych i tańszych ofert dzięki którym by mogli zatrzymać stałych klientów . Rachunki za abonament za telefon wcale nie są niższe o 50 procent przy smart domie .. tak samo kończy mi się umowa u myślę nad zmianą sieci ponieważ plus nie ma w ofercie żadnych nowych telefonów dla których warto płacić abonament kolo 80 zł . Nie posiadają też w ofercie iphonow podczas gdy inne firmy mają takie oferty . Ja dama myślę o zmianie sieci i sprawdzeniu czegoś nowego . A inny przykład skończyła się mojej mamie umowa i podczas wielu rozmów z operatorami stwierdziła że nie chce przedłużać umowy wiec w takim razie 3 miesiące przed wygasnieciem umowy zablokowali jej wszystkie smsy i rozmowy nielimitowane. . Mimo że w umowie nie było o tym mowy .
  34. Wsciekla 11-01-2017 |
    Ja właśnie dzisiaj chciałam przedłużyć umowę bez telefonu to abonament kosztuje 40 zł fla stałych klientów no chyba ze zrezygnuje całkowicie z umowy to wtedy bd taniej . Oczywiście nie patrząc na to ze siedzą wytapetowane lale za tym biurkiem i się w ogóle nie da z nimi dogadać . Juz szkoda gadać tyle nerwów się przez nich teraz najem
  35. Ainur 17-01-2017 |
    Niezaleznie od wysokosci abonamentu np. Samsung Galaxy j3 jest w stałej cenie +24 zl do abonamentu KPINA czy abonament za 40 zl czy 120 nie ma znaczenia Samsung galaxy s6 w abonamecie 80 zl z miesieczna rata 70 = 150 zl/miesiac x 24 = 3600 zl Ten sam telefon w tym samym abonamecie w "mandarynkowej sieci" 900 zl taniej... WTF PLUS ...... Jak ja mam przedłuzyc z wami umowę....
  36. Karol 20-01-2017 |
    Bralem u was telefon na poczatku stycznia , przez 3 miesiace oplata mojego abonamentu miala byc symboliczna nie wiem dokladnie pierwszy miesiac 1 zl drugi 12 , 3 miesiac pkolo 30 a pozniej normalnie dlaczego plus przyslal mi fakture na 79 zl pisalem do was i nikt nie raczyl odpisac pytam sie o co chodzi
  37. Karol 20-01-2017 |
    Malo tego ta fakture przyslaliscie mi po 14 dniach urzytkowania to jest nakas kpina
  38. Emil 03-02-2017 |
    Nie nalezy zapominac,ze plus to swietnie zorganizowana banda zlodziejska spolka z o.o. dzialajaca w naszym kraju legalnie. Jak ktokolwiek man watpliwosci, niech wykupi usluge jakakolwiek w szajce plus spielen z o.o.
  39. ELA 09-02-2017 |
    piszę do Was ,bo szlag mnie trafia na załatwianie w waszych punktach /gdzie co chwilą zmienia się obsługa./ jestem wasza klientka od 18 lat /ale to już BYLO I NIE WRÓCI WIĘcej/.Chciałam przedłużyć umowę i w dniu 3.02.2017 odwiedziłam wasz punkt w Krakowie Kapelanka 56.Nie dość .że cały czs stałam zxałatwiając sprawę //a t5rwało to 1,20 minut/ aja mam ponad 75 lat ,jestem po złamaniu i operacji kręgosłupa a u was nie ma zadnego stołka żeby usiąść,Potem sprzedano mi telefon za 1000 zó, którego nie mogłam uruchomić i nie potrafil tego zrobić ani nikt z punktu obsługi do któergo oczywiście pognałam ani nikt z infolini. ''Uprzejma pani z infolinii poprosila ,abym poszła sobie do punktu reklamacji i NAPRAW ,gdzie mi uruchomią telefon!!!!!.Ludzie !! gdzie my żyjemy. OD PKLUSA JAQK NQJDALEJ
  40. Grzesiek 17-02-2017 |
    Witam ostatnio przedłużając umowe w plusie otrzymałem kod promocyjny który zobowiązuje do zniżki przy zawieraniu nowej umowy -50zł, także gdyby ktoś miał zamiar zawrzeć nową umowę w plusie chętnie udostępnie ten kod :)
  41. Kinga 20-02-2017 |
    Mam kartę w mixie. Doladowalas za 40 zł A nie mam promoci tylko ukradli mi chuj wie za co . Co to ma znaczyć ?ktoś wie?
  42. Renata 06-03-2017 |
    Uprzejme informuję że w Salonie plusa w Bydgoszczy na Skarżyńskego 2 w Carreforze pracuje niejaki Dawid Z, który został wyrzucony z Playa za kradzeż. Uważajcie na niego ponieważ swiadome wprowadza klientów w błąd kłamiąc przy zawieraniu umów... Obiecuje duże rabaty co powodje że klient się na to łapie a po miesiącu dostaje kubeł zimnej wody w postaci faktury... Jak zarządałam od niego wyjaśnień to stwierdził że go nie słuchałam bo zajęta byłam oglądaniem telefonu i że nic z tej oferty nie zrozumiałam... Wszyscy przestrzegali mnie przed tym panem, a teraz już wiem dlaczego... Ja te 2 lata wytrzymam ale obiecuję że wszystkim znajomym będę odradzała zakupy w tym salonie
  43. Andrzej 21-03-2017 |
    Nie spodziewałem się po waszej firmie, że tak traktujecie swych klientów. Do rzeczy, w ubiegłym tygodniu, bylem za granicą, a dokładnie w Szwecji, wyłączono mi rozmowy wychodzące. Powodem tego było przekroczenie limitu transmisji danych, mam bardzo czuły telefon. W ciągu dwóch dni roboczych miałem do zapłaty 202 zł. Po powrocie z zagranicy niezwłocznie udałem się do punktu Plus. Dokonałem przelewu na konto waszej firmy 200 zł, to było warunkiem odblokowania. Mija druga doba, i nadal nie mam odblokoeanego telefonu. Jestem waszym klientem kilkanaście lat, trzech telefonów. To jest chamskie podejście, z waszej strony do klienta, i jeszcze jakaś kobieta z waszej sieci wchamski sposób odzywa się do mojej żony, na jeden z moich telefonów. Poproszę o pomoc prawnika celem zerwania umowy. Wasza firma narazila mnie na straty finansowe. To jest wstyd tak traktować klienta. Przestrzegam innych klientów przed wami dowodzenia.

Leave Your Reply