Forum sieci Plus+


Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.




Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum





193 komentarze Added

Join Discussion
  1. Kuba 14-11-2013 |
    Witam Mam Pytanie czy jak niecały miesiąc temu brałem telefon w plusie mix na doładowania na dowód osobisty czy moge wziąć drugi telefon i drugi numer ?;)Jak można to do podpisania umowy wystarczy mi tylko dowód osobisty?;)
  2. Andrzej 06-12-2013 |
    witam ! mam telefon LG E 430 i jest on w MIX 6 . mam problem z pisaniem sms-ów to znaczy jeżeli się pisze ś, ć ó ł ę i po wpisaniu tego znaku zabierane jest miejsce na 91 znaków czyli sms jest krótszy o 91 znaków , czy istnieje jakiś kod żeby tę funkcję wyłączyć , a tak w ogóle czemu tak się dzieje ,proszę o pomoc bo jest to bardzo przykre
  3. Stefan Herba 17-12-2013 |
    Witam 16.12.2013 przedłużyłem umowe w sieci plus, otrzymałem nowy telefon htc a620e podczas ustawiania funkcji w tym telefonie miałem wyłączony dostęp do internetu i byłem święcie przekonany że internet używam przez WIFI co się okazalo na drugi dzień zadzwonili do mnie z sieci plus że mam zablokowany telefon z powodu szybko narastającego rachunku na 660zł co się okazło telefon nie pobierał danych z WIFI tylko z pakietu ktory nie jest jeszcze aktywny dopiero będzie 17.01 2014.I jak to możliwe że internet nie jest włączony a ja mam zapłacić taki rachunek
  4. Włodzimierz Wojtas 20-12-2013 |
    Dwiescie stron to może przesadziłem ,ale był to pkażny rulon kartek niponumerowanych .Sądząc po reklamach telewizyjnych wydaje sie to firma bogata i operatywna ,Nie rozumiem więc dlaczego nie przygotowali regulaminu w formie zeszytu spiętego zszywaczem ,tak jak robią to supermarkety w reklamach papirowych .Dlaczego nie ma regulaminu dostępnego w sieci ? Dlaczego konsultant z pod 2601 na moje pytanie co mam zrobic jak mam zablokowany router mini kartą ,którą pomyłkowa włożyłem zamiast pełnej,nie umiał mi nic doradzić.?Stwierdził,że gdyby nie to że nie jestem obonentem tylko mam zestaw na próbę to może być serwis (dwa tygodnie).Nie testowany zestaw musi byc zwrócony w ciągu siedmiu dni .Zauważyłem ustrkę dzień przed testowaniem .Kurier musi być wskazany przez polkomtononi mogą go przyśpieszyć .Zdążyłem oddać w terminie ,ale robiąc wszystko w nerwach nie wypełniłem jednej kartki papieru.Przy odrobinie dobrej woli ze strony firmy można było to załatwić.Przesłać mi dokument PDF ,który po wydrukowaniu ,podpisaniu i skserowaniu odesłał bym w ciągu 10minut.Tak potąpiła by firma przyjazna klientowi .Polkomtel PLUS jest niestety wrogi klientowi i pazerny na kase jak oszust internetowy. Proponuje też zwrócić uwagę na fakt wprowadzanie przez kuriera dokumentów innej firmy (AVATO czy cos takiego).Potem usterkę sprzętu musisz załatwiać nie z polkomtelem ale z tą firmą ,która jest zainteresowana nie klientem polkomtelu a własnym interesem .Ja to wszystko przetestowałem w ciągu kilku dni .Wiem co pisze .Nikomu nie życzę takich numerów .Pogodziłem się z karą 1500zł (70 zł /miesięcznie) przez dwa lata za nipotrzebny mi internet. Będą to moje ostatnie dwa lata w PLUSIE a ze mną całej rodziny. Dzięki Bogu jest konkurencja.
  5. Włodzimierz Wojtas 20-12-2013 |
    Sądzę po moim przypadku ,gdzie tylko część winy była po mojej stronie i nic nie odpuścili ,nic nie umorzą.Oni są tak nastrojeni ,żeby wszystkie reklamacje odrzucać.Jedynie UOK może coś wynegocjować.
  6. Włodzimierz Wojtas 20-12-2013 |
    Sądze ,że to już mleko rozlane .Jeszcze jeden klient upolowany .Zostałem w podobny sposób załatwiony .Reklamacje nic nie daja .Im wystarczy mały punkt zaczepienia i już jesteś załatwiony.Może UOK lu sąd.Ale to są trudne sprawy.
  7. Włodzimierz Wojtas 25-12-2013 |
    Po takim zachowaniu PLUA trzeba się rozzglądać za innym operatorem .Ja miałem takie numeru w telefonie staacjonarnym TP.S.A.(już ich nie ma ) Zrezygnowałe z ich usług i z nowym operatorem mamspokój.
  8. witam, Plus to cwana firma , otrzymałam rachunek na 1000zł =internet na prawie 500,tel służbowy na drugie tyle oczywiście brutto, dziwne ze internet to smsy wykonane do premium w godzinach nocnych przez 6 dni przy czym modem nie mial kontaktu z komputerem a wedle plusu łacznoćś była -cud pierwszy , drugi cud to 6 nocy od 24 do 7 rano przez 6 dni nonstop nie śpię + praca to dla plusa tez normalka (tytan ze mnie) telefon służbowy cud pierwszy kontakt z konsultantką odnośnie przekroczonego limitu kwotowego i od razu połączenie na godzinę z premium przy czym jestem w pracy i dla plusa ja wydzwaniam a mam świadków że nie cud drugi otrzymuje w zastraszającej liczbie smsy od premium na godzinę 4-5 swiadek konsultantka w plusie ale dla plusa to JA JESTEM WINNA ja je wykonuje byłam na policji okazało się że jest mnóstwo zgłoszeń odnośnie włamań do komputerów rozmowa z informatykami nie związanymi z plusem -coś z siecią a faktycznie w tym czasie były problemy z siecia -blokada telefonów brak połączeń i smsów arogancja i lakoniczne odpowiedzi z działu reklamacji po 30 dniach -bo tyle mają czasu na odpowiedz- pokazują brak rzetelności i profesjonalizmu u pracowników w plusie , zatrudniają ludzi którym brak kompetencji, nie raczaą odpowiedzieć na zadawane pytania na piśmie , nie potrafią udzielić prawidłowej informacji odnośnie telefonów sa to ludzie przypadkowi do pracy na umowy ŚMIECIOWE LUB ZLECENIE sprawę jestem gotowa oddać do sądu bo tylko winny sie poddaje jestem klientka od początku działania firmy na rynku polskim ale teraz to co sie w tej f.... dzieje i jak traktują klientów powinno być napiętnowane i mówione-pisane w necie niech wszyscy wiedzą z bankami można wygrać i z taką firmą też
  9. Slawo 14-01-2014 |
    Niestety niewiedza na temat smartfonów, jest przerażająca, a pomyślałeś że może smartfon sam się łączył.... ale szkoda tłumaczyć pierwsze poszukaj w internecie a potem pisz.
  10. nie posiadam smartfona nie przywiązuję wagi jak co nie którzy do nowości telefonu posiadam samsuga mój telefon nie ma opcji łaczenia się z internetem mam blokadę zresztą po to mam laptopa jak odpisujesz to wczytaj sie w calość sprawa ba moje oburzenie dotyczy połączen których NIE WYKONAŁAM do ,,panienek "z premium
  11. krasnoludek 15-01-2014 |
    Minęło już dobre dwa tygodnie odkąd wymieniałam karte sim na micro sim lecz dalej micro jest nieaktywne - wyskakuje brak sygnału... ile to mozna jeszcze czekać ? ! Co robić?
  12. Maria 20-01-2014 |
    W Plusie jestem od dawna,ale chyba pożegnam się,bo dogadać się z nim coraz trudniej,W grudniu zapłaciłam za fakturę wprowadzając niewłaściwe konto. Zadzwoniłam do Działu windykacji w sobotę przepraszając za pomyłkę i prosząc o przeksięgowanie tej sumy na konto właściwe.Pan ,który odebrał telefon sprawdził,że dokonano wpłaty i obiecał,że zostanie przeksięgowana . Podziękowałam. Tego dnia zapłaciłam również rachunek za styczeń już na właściwe konto. Dzisiaj z Działu Windykacji otrzymałam SMS o treści ....częściowo dokonano wpłaty,ale jeszcze dopłacić należy.....Zadzwoniłam więc do tegoż działu z pytaniem co się dzieje,ale nim zdążyłam powiedzieć o co chodzi pani zalała mnie potokiem słów nie do zatrzymania,nie wyjaśniając niczego.Jasne,jeśli nie zna się pytania trudno na nie poprawnie odpowiedzieć. Na końcowe pytanie-W czym mogę pomóc ? odpowiedziałam,że w niczym bo jest niegrzeczna i niekompetentna. Ciekawe,czy rozmowa była nagrywana/poinformowano o tym na początku/ 20.01.2014 godz, 13.00.Co dalej robić ? Czekać...?
  13. jerz 05-02-2014 |
    OD JERZA zupełnie znienacka pojawiła mi się strona LIMIT WYDATKÓW - PLUS - MOZILLA blokując połączenie i domagając się dopłaty na zwiększenia limitu połączeń, ponieważ rzekomo wykorzystałem cały limit dobowy, mam to zrobić wysyłając sms, akurat od dziś zaczyna mi się nowy miesiąc abonamentowy, zatem powinienem mieć znowu czyste konto a to nic - cały czas blokada, bo nie można tej strony wyłączyć, żeby było śmieszniej - to licznik połączenia wskazuje, że cały czas mój komputer coś wysyła i coś ściąga, tylko nie wiem co - CZY KTOŚ MOŻE MA PODOBNY KŁOPOT I WIE JAK TEMU ZARADZIĆ?
  14. 2014 olo 25-02-2014 |
    " PLUS " naciąga na dodatkowe koszty !!! Z opóźnieniem wysyła faktury, a potem nalicza karne odsetki !!! Pracownicy Biura Obsługi Klienta gadają takie głupoty, że przykro słuchać, a największym " zerem " jak to kiedyś powiedział były polski prezydent jest doradca klienta Hubert Oktabowicz, IQ = zero ! Lizus nad lizusy, chcąc utrzymać się na stanowisku gotów za przysłowiowe 30 srebrników sprzedać ojca i matkę, całkowity brak godności osobistej. Ciekawe czy prezes Zygmunt Solarz zdaje sobie sprawę, że gamonie takim postępowaniem psują i tak już wątpliwą opinię firmie ?
  15. 2014 olo 26-02-2014 |
    " PLUS " naciąga na dodatkowe koszty !!! Z opóźnieniem wysyła faktury, a potem nalicza karne odsetki !!! Pracownicy Biura Obsługi Klienta gadają takie głupoty, że przykro słuchać, a największym " zerem " jak to kiedyś powiedział były polski prezydent jest doradca klienta Hubert O. Lizus nad lizusy, chcąc utrzymać się na stanowisku gotów za przysłowiowe 30 srebrników sprzedać ojca i matkę, całkowity brak godności osobistej. Ciekawe czy prezes Zygmunt Solarz zdaje sobie sprawę, że takim postępowaniem psują i tak już wątpliwą opinię firmie ?
  16. Wojtek 13-03-2014 |
    Ja też jestem ofiarą Plusa po tym jak wziąłem w promocji internet LTE,otóż na początku było miło zadzwoniła pani z Plusa z propozycja internetu LTE na okres próbny do 7 dni w promocji + opłata za kuriera 29 zł ,przy zwrocie internetu w ciągu 7 dni kurier zwróci pobraną kwotę.Problem się zaczął jak chciałem zdac internet ,otóz aktywacja została dopiero uruchomiona na 5 dzień od daty otrzymania modemu,po testowaniu przez jeden dzień internetu niestety słaba predkość 2 Mbs zadzwoniłem po kuriera by odebrał modem. Proszę sobie wyobrazic że Plus odmówił odebrania przesyłki z powodu braku wypełnienia ich druku o zwrocie ,pomimo że włożyłem własne pismo orezygnacji z umowy w okresie próbnym.Dzisiaj sytuacja wyglada tak że przesyłka wyladowała w depozycie kuriera ,poniewaz Plus odmówił odbioru,ja złożyłem reklamacje do Plusa i czekam na rozpatrzenie.Ostatnio dostałem wezwanie od kuriera jeśli modem czyli paczka nie zostanie odebrana to oni muszą to zlikwidować ciekawe kto za to poniesie koszty? Przestrzegam wszystkich przed jakimikolwiek promocjami z Plusa ,ja napewno jak tylko skończą sie mi umowy na telefony rezygnuje z Plusa i przechodze do Orange lub innego operatora.
  17. michał 24-05-2014 |
    witam jak zmienic taryfe pnk smsy i internet na wczesniejsza stara taryfe
  18. krzysztof 15-06-2014 |
    Witam, Chcę podzielić się z ludźmi korzystającymi z usług tych oszustów i przestrzec zarazem tych którzy mogą popełnić taki błąd jak ja popełniłem biorąc na test internet mobilny na 10 dni do przetestowania z opcją zwrotu za pośrednictwem kuriera współpracującego z plusem. Po 6 dniach testowania uznałem że usługa w najmniejszym stopniu nie spełnia moich oczekiwań i zamówiłem kuriera. W rozmowie telefonicznej usłyszałem najpierw uzasadnienie dlaczego internet nie działa jak należy (zła lokalizacja zamieszkania) po czym przyjęto ode mnie zamówienie na kuriera który pojawić się miał na 2 dzień. Kurier się nie pojawił a więc wykonałem telefon do oszustów i zapytałem co z kurierem. Zostałem przeproszony bo rzekomo jakis bałagan i coś im umknęło blabla takie tam wiecie oszustwa. Zaniepokojony zapytałem (rozmowy są nagrywane) jak może zaginąć zamówienie kuriera gdy chodzi o tak delikatną sprawę jak trzymanie się terminu zwrotu że przecież ja zaraz ucierpię finansowo bo nie zmieszczę się w terminie właśnie z ich winy. Zostałem przeproszony i zapewniony że wszystko jest wporządku i nie będzie takiej sytuacji. Przyjechał na 9 dzień kurier. Zadzwoniłem się upewnić czy dotarła przesyłka. Usłyszałem że tak jeszcze raz mnie przeproszono i pżegnaliśmy się. Po ok miesiącu czy też paru miesiącach pojawiło się pierwsze pismo z nakazem zapłaty ok tysiąc zł :) Zadzwoniłem na infolinię gdzie zostałem żarliwie przeproszony i poinformowany że uwaga błąd systemu który wygenerował coś czego nie powinien wygenerować i pismo mam uznać za bieważne. ok uznałem. Tyle że przyszły kolejne 2 pisma w comiesięcznych odstępach i historia jka poprzednio wyglądała identycznie. Przeprosiny bla bla. 4 pismo przyszło znów dzwonię i tu akurat trafiłem na dość chamowatego telefonistę który niestety potweirdził te rewelacje. Po jakimś pół roku przyszło już 2 wezwanie sąd lublin + komornik: GODebtl Fundusz Inwestycyjny . A skoro 2 to jest problem z odwołaniem tylko że pierwszego pisma nigdy w życiu mi nie dostarczono. A dlaczego? A dlatego że korzystają z PGP a nie poczty Polskiej. Nie otrzymałem awiza od operatora pocztowego PGP tym bardziej ze był to pierwszy miesiąc w którym operator funkcjonował. Doręczenia korespondencji przez tego operatora są powszechnie znane i znane są problemy z doręczaniem przesyłek awizowanych. Operator ten nie zna kodów technicznych do wejść do budynków wielolokalowych a ja mieszkam w takim właśnie budynku. Moja skrzynka pocztowa znajduje się za zamkniętymi drzwiami i aby dostać się do niej lokator musi otworzyć drzwi przez domofon bądź listonosz musi znać kod do drzwi wejściowych. Jeżeli nikt mu nie otworzy drzwi a sam nie zna kodu to nie dostanie się do skrzynki pocztowej i nie zostawi awiza. Nie wiem w jaki sposób mam udowodnić że nie otrzymałem awiza ale uważam iż winien wykazać że dostarczył dwukrotnie zawiadomienie o wysyłce właśnie operator. Więc sytuacja jest taka że zamiast tłumaczyć się z tego że w ogóle nic nikomu nie powinienem płcić to ja muszę udowodnić najpierw że nie dostałem pierwszego pisma zasądzenia :) TAKŻE MOI DRODZY ROZSYŁAJCIE GDZIE SIĘ DA TAKIE WIADOMOŚĆ A MNIEJ LUDZI ŻYĆ BĘDZIE W NERWACH.
  19. werrrxd 25-07-2014 |
    Chciałabym sie dowiedzieć dlaczego od 2 tygodni nie dochodzą do mnie sms-y pomimo tego że przekładałam karte do innego telefonu, moje smsy obecnie dochodzą, ale około mieSiąca wcześniej również byl z tym problem
  20. karol 04-09-2014 |
    proszę mi pomóc na moim telefonie pojawia się wpisz hasło tylko połączenia alarmowe
  21. Kuba Stypułkowski 04-09-2014 |
    Sprawdzałeś kartę SIM w innym, całkowicie sprawnym telefonie? Zrób to, by wykluczyć winę telefonu/karty.
  22. Marika 10-09-2014 |
    Jak przedluzyc waznosc konta? Niestety kod *136*11*10# nie dziala.
  23. poszkodowany Piotr 15-10-2014 |
    w dniu 15pażdziernika załadowałem za 40zł i znikneły mi srodki ale plus okrada,prosiłem zeby coś zrobili zasięgiem do tej pory nic nie zrobili ciagle rozłańca a telefon jest nowy więc nie wina telefony ktokolwiek u nas jest jet ten proglem zgłaszałem plus bez odzewu więc ostrzegam że przenosze sie do pley i niech plus nałoży karę za zmianę operatora spotkamy sie w Sądzie co mi z takiej sieci jak robi proglerm z zasięgiem i zabiera srodki które doładowuje brak słów kto może uciekać od plusa na innego operatora
  24. Jagoda 14-11-2014 |
    do 2 poprzednich faktur miałam doliczoną kwotę 9,99 zł za usługę "sms-y bez limitu", napisałam do BOK reklamację ponieważ nic o tej usłudze nie wiedziałam. Otrzymałam taką odp. "chciałabym wyjaśnić, że usługa Bez Limitu SMS dla numeru xxxxxxxxx została włączona automatycznie w momencie aktywowania karty SIM, ..." to się dopiero nazywa okradanie w białych rękawiczkach
  25. karmelova 25-12-2014 |
    chciałabym się dowiedzieć czy otrzymam kartę nano sim jeśli umowa skończyła mi się w marcu ? potrzebuje jej bo zakupiłam iPhone 5s a bez niej telefon nie bedzie dzialac...czy będzie problem z wydaniem mi takowej karty ?
  26. kate 26-12-2014 |
    Nie mogę od pewnego czasu otworzyć mms-a w foto plusie pojawia się informacja, że nie mam quicktime plugin zainstalowałam to i nic z tego nie wyniknęło w dalszym ciągu jest widok książki ze znakiem zapytania i ta sam informacja o konieczności zainstalowania pluga. Czy można w inny sposób obejrzeć MMs-y.
  27. Monikaaa 16-01-2015 |
    Dlaczego nie mogę wysyłać sms ów do jednego numeru z orange ?? Kiedy próbuje wyskakuje mi błąd jak temu zaradzić ??
  28. kasiaaaa 19-01-2015 |
    Czesc. Mam mały problem. Doladowalam konto w sobotę za 40 zł i nie od blokowali mi polaczen. Nadal mam konto ważne do 15 stycznia. Pomozcie szybko. Dzwonilam do biura obsługi ale przez 10 min czekalam i sie nikt nie odezwal
  29. Margo 21-01-2015 |
    Posiadam nr w sieci Plus. Mialam mixa i ok.rok temu splacilam .Teraz nie doladowuje poniewaz nie jest mi juz ten nr. potrzebny bo mieszkam za granicá ale na koncie pozostalo mi ok.300 zl . tylko nie moge tego wykorzystac . Co moge zrobic z tá kwotá bo szkoda mi tych pieniędzy a nie chcę znów niepotrzebnie doladowywac tego konta?
  30. Jagoda 26-01-2015 |
    Jeśli chodzi o sieć tel. To Plus ma jakieś tam 'plusy' ale kwestia gwarancji to kompletna porażka! Telefon oddałam do naprawy 4 grudnia 2014 roku i czekałam na wycenę naprawy bo osobiście płacę za naprawę ponieważ został uszkodzony z mojej winy czego się nie wypieram. Problem w tym, że osobiście dowiadywałam się co dzieje się z moim telefonem bo nie miałam źadnego odzewu ani se strony Plus'a ani ze strony serwisu ani ze strony Prestiqio czyli marki telefonu. Jak już dowiedziałam się po upływie półtora miesiąca, kilkunastu telefonach po serwisach, do Plusa i Prestiqio o cenę naprawy to wyraziłam zgodę na naprawę telefonu podczas rozmowy z przedstawicielem firmy Prestiqio po czym Pan z tej firmy odreagować mnie do Plusa ponieważ od nich 'brałam' telefon. Dzwoniłam wiec do Plusa z informacją że wyrażam zgodę na naprawę pi czym poinformowała o kosztach naprawy, czego Pani z Plusa nie miała pojęcia jaka jest kwota naprawy śni w ogóle że jest już wycena, ponieważ twierdz ono, że Plus nie otrzymał wyceny. Doszłyśmy do porozumienia, po czym Pani miała wystosował pismo, iż wyrażam zgodę na naprawę. W piątek o godz. 21.13 otrzymałam smsa o treści 'zapraszamy po odbiór telefonu z naprawy'. Więc w niedzielę wybrałam się po ten telefon a doznała szoku! Telefon nie był naprawiony! W takim stanie jakim oddałam, taki odesłali z informacją, że klient nie wyraża zgody na naprawę. Wydaje mi się że niezbyt kompetentni ludzie pracują na tych stanowiskach! Załamała ręce i nie zamierzam tak tego zostawić.
  31. milena 28-01-2015 |
    a mnie oszukali na abonanmencie i musze sie meczyc z nimi jeszcze poltora roku albo kara 2 tysiace. NIGDY WIECEJ PRZEDLUZANIA UMOWY
  32. weronika1611 03-03-2015 |
    Chciałabym się dowiedzieć czemu przez ostatni czas wieczorami smsy nie chcą się wysyłać do tej samej sieci. Pokazje sie że nie można wysłać wiadomość. Robi sie tak od około godz. 20 no i do samego rana. I ginie zasieg. Obojetnie czy kartę sim przeloze do innego tel czy nie. Pilne
  33. Kuba Stypułkowski 04-03-2015 |
    Widocznie jakaś awaria w sieci, jeśli wykluczone zostały problemy z innymi sprzętami. Lub karta SIM - lepiej ją wymienić, jeśli problemy będą się powtarzać.
  34. Marek Połomski 09-03-2015 |
    Witam. Drogi Plusie co z aktualizacją do Windows Phone 8.1 ...Śpisz? Zostaliście na szarym końcu...czyli w ciemnej upie... Lumia 1320 Polkomtel Lumia 925 Polkomtel Lumia 920 Play Lumia 920 Polkomtel Lumia 820 Polkomtel Lumia 630 Orange Lumia 625 Polkomtel Lumia 620 Polkomtel Lumia 520 Polkomtel
  35. Filip 10-03-2015 |
    Dzień dobry piszę w sprawie przekaźników internetu LTE. Kiedy brałem internet lte (4 grudnia 2014) powiedziano mi że postawicie przekaźnik w miejscu mojego zamieszkania i tylko tymczasowo będę musiał się zadowolić llimitem 25GB i do tej pory ani widu ani słychu o przekaźniku w Bliżynie (woj. Świętokrzyskie)
  36. ania789. 19-03-2015 |
    duplikat karty SIM jest do wyrobienia w każdym punkcie Plusa, jest wydawany od ręki, jeśli jest to telefon na kartę lub w mix'ie to koszt wyrobienia duplikatu to 12,30zł, jeżeli jest to numer abonamentowy duplikat karty kosztuje 25zł i ta kwota jest doliczana do najbliższej faktury. warto pamiętać, aby przed wyrobieniem duplikatu zrzucić sobie gdzieś kontakty itp, bo stara karta automatycznie zostanie zablokowana
  37. ania789. 19-03-2015 |
    a może środki są pobierane, bo np.: posiadasz telefon dotykowy, odblokowany GPRS a nie masz pakietu internetowego?
  38. ania789. 19-03-2015 |
    nie ma możliwości przejścia na taryfę poprzednią lub starszą, zmiana może odbywać się jedynie na taryfę nowszą
  39. ania789. 19-03-2015 |
    ale to wszystko jest napisane w regulaminie promocji, w której zawarła pani umowę. jest to usługa w tzw. systemie try&buy: uruchamiana automatycznie w chwili aktywacji karty SIM, przez pierwszy miesiąc jest bezpłatna, a po tym okresie automatycznie przechodzi w opcję płatną i kosztuje 9,99 zł, chyba, że abonent przed zakończeniem okresu rozliczeniowego (i zarazem okresu próbnego) wyśle stosownego SMSa na wyłączenie usługi, bądź wyłączy ją sobie w Plus online, lub skontaktuje się z BOK. jeżeli klient tego nie zrobi usługa będzie przedłużana automatycznie do momentu dezaktywacji. to nie jest oszustwo, po prostu należy czytać umowy i regulaminy, które się podpisuje a nie mieć pretensje
  40. dyskusja 20-03-2015 |
    Plus oszukuje jak wszyscy... wczoraj kupiłam starter "Rozmowy bez limitu" starter kosztuje 5 zł. Dziś doładowałam konto zgodnie z reklamą cytuje " Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł/30 dni". Okazało się, że doładowując za 25 zł usługę mam tylko do 09 kwietnia. Zgodnie z regulaminem miałam wpłacić 30 zł. Dopłacić nie można. Jednym słowem za dwa tygodnie zapłaciłam 25 zł + 5 zł.
  41. Karol123 02-04-2015 |
    witam posiadam telefon Lg L5 w sieci plus na abonament . Kiedy chce skorzystać z pakietu http://www.plus.pl/uslugi/nielimitowane-smsy-do-wszystkich-sieci to zostaje mi odsyłany sms z bira usługi o treści Nieprawidłowa treść SMS dla usługi. Sprawdz w regulaminie promocji i spróbuj ponownie. O co chodzi ???
  42. annna1998 31-05-2015 |
    chciałabym się dowiedzieć czemu nie mam już od dwóch dni zasięgu internetu na początku myślałam że na wiosce może nie być ale przyjechałam teraz do miasta i jest tak samo proszę o pomoc
  43. Karola0009 19-06-2015 |
    Witam , mam pewien problem ..dotyczy on Zielonej faktury w plusie. Jakies 2,5 tygodnia temu dostałam umowe z plusa za swoja zgoda, aczkolwiek miałam 14 dni na odstapienie od tejze umowy bez jej podpisywania.tak też zrobiłam , oświadczenie napisane i wysłane jak i rowniez dostarczone.A problem polega na tym ze na e-mail przyszła mi e-faktura z ,ktorej wynika ze aktywowałam ta Zielona fakture i musze wpłacic na konto Plusa 46,79 zł...tylko, że na nic takiego nie wyrazałam zgody.faktura zostala wystawiona 18.06.2015 r. A najlepsze jest to ,że gdy przyszla mi wiadomosc o aktywowaniu tej usługi , był tam link o dezaktywacji , od razu na ten link chcialam wejsc , ale wyskoczyl mi bład..a sprawdzałam moze ze 4 razy..Napisałam na e-mail Plusa i czekam na odpowiedz..Czy Wam też cos takiego sie przytrafilo ? Nadal jestem w lekkim szoku..
  44. Michał 11-08-2015 |
    chciałem się za pytać bo mam problem z intrnetem z plusa mam telefon samsung note 3 i miałem najpierw orange i jnternet działał a jak przeszedłem na plusa to nie działa mi internet i nie wiem co mam zrobić morze wy będziecie wiedzieć
  45. Michał 11-08-2015 |
    mam problem z internetem z plusa bo mi nie działa mam telefon samsung note 3 miałem orange i działał internet a przeszedłem na plusa i nie działa internet nie wiem czemu tak się dzieje może mi po morzecie
  46. ewka 16-08-2015 |
    najgorsza siec jestem z wami od kiedy komorki si8e pojawily i mam was dosc pod kazdym wzgledem. place 15 zl za internet i za 2 tygodnie nie mam nic chociaz korzyst5am z vifi do dupy. nie dziwie sie ze ludzie rzenosza siue do konkurencji... zero propozycji zero starania o klienta
  47. ewka 16-08-2015 |
    ten durny plus ci nie pomoze nie licz na to
  48. ewka 16-08-2015 |
    o tym pisze... mam tak samo gowno nie siec
  49. ewka 16-08-2015 |
    plus forum... nie rozsmieszajcie mnie, pewnie zaden pracownik tego gowna ani jednego komentarza nie przeczytal, ja mam telefon kupiony w sklepie za 2 tysiace i pieprzona karte plusa i wole telefon na korbke

Leave Your Reply