Plus Blog

Oferta w Plusie, Telefony, Telekomunikacja, Testy Telefonów, LTE

Przywileje zabierają – czy aby na pewno?

Przywileje zabierają – czy aby na pewno?

Skończyła się epoka. Skończył się program 5Plus. Polkomtel postanowił zakończyć funkcjonowanie programu dla stałych klientów, który był na rynku już 15 lat. Punkty gdzieś trzeba wykorzystać, a stali klienci są zdruzgotani. Jak można było nas tak zdradzić?! Po takim czasie? Abonamenty płacę, wszystkie płatności w terminie, tyle lat z wami, a wy takie numery? Przede wszystkim – cały ten szum jest, delikatnie mówiąc, solidnie przesadzony.

Komentarze? Miażdżące dla Plusa. Masowy odpływ klientów do konkurencji, zmniejszające się przychody, a na końcu bankructwo. Ach, ta moc oddziaływania w internetach 😉

„Teraz nie będzie żadnego argumentu, by pozostać w Plusie”

„Szkoda – czas na zmianę operatora”

Ten bezduszny i odbierający resztki nadziei lojalnym klientom Plusa ruch ma następujące uzasadnienie:

5plus

Tyle i aż tyle. Po co trzymać dwa programy lojalnościowe, skoro można wszystkich zmigrować do Paszportu Korzyści? Sam Plus wcale się z tym nie ukrywa. Na swojej stronie internetowej sam pisze, że zamiast tego programu można wybrać Paszport Korzyści, który również oferuje benefity – choć nie takie same, jak w 5Plusie.

Rozumiem, gdyby nagle nie było niczego tego typu. Kononowicz by się ucieszył. Ale tutaj jest wybór i można przejść do innego programu lojalnościowego, w którym cel jest ten sam: obniżanie kosztów i dodatkowe przywileje dla stałych klientów. Podobnie jak oferta konwergentna: SmartDOM. W odniesieniu do pierwszego komentarza: to jest dobry argument, by pozostać w Plusie. Sam, gdybym stanął przed wyborem kilku usług, poważnie zastanowiłbym się nad ofertą Plusa czy też konkurencji od Orange. Wprowadzone niedawno promocje to nie tylko powód, by pozostać w Plusie, ale też dobra okazja, by do niego przejść.

Póki co jednak takiego dylematu nie mam, a wiązanie się z jednym dostawcą też wiąże się z pewnymi niedogodnościami. Dywersyfikacja przede wszystkim.

W dodatku punkty 5Plus zawsze można zachować przez ich wykorzystanie w postaci doładowania awaryjnej karty czy innej aktywności.

Pamiętam, jaka sytuacja była, gdy Orange też odbierał usługi jedna za drugą. Do dziś w świadomości odbiorców pomarańczowa sieć funkcjonuje w świadomości wielu jako firma, w której wszystko jest czasową promocją. Kiedyś była tam usługa Przelew SMS. Nie pamiętam czy została zlikwidowana, czy ograniczona. Z powodu nadużyć, ale to troszkę inna sprawa. Komentarze podobne, tylko skala nienawiści troszkę szersza. „Uciekam z Orange”, „Banda złodziei”. Gadki tego samego typu. Ale jakoś klientów nie ubyło. Wręcz przeciwnie.

5plus_2

Nikt nie lubi, gdy się w ramach oferty odbiera jakieś pakiety, usługi czy inne korzyści, które się już wcześniej nabyło. Ale tutaj dostajemy – naprawdę uczciwie przyznając, takie są fakty – naprawdę korzystną alternatywę w postaci Paszportu Korzyści czy programu SmartDOM.

To wszystko może brzmi jak coś pisane pod tezę, ale nie rozumiem tego całego narzekania. Jest alternatywny program, który oferuje korzystne opcje, jest oferta konwergentna, której nie było, a punkty można wymienić. Choć fakt, nie jest to łatwe ze względu na chwilowo spore obciążenie. Ale żeby to był powód, by uciekać z Plusa?

Jakby ktoś chciał, to by zrobił to już dawno temu. No cóż – niektórzy wciąż dużo mówią, a mało robią. W przeciwieństwie do Plusa, który padł ofiarą internautów po raz kolejny. Można mówić, że jest mało innowacyjny – ale przynajmniej program lojalnościowy ma. Prawda, drodzy konkurenci?

Udostępnij

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x