Rusza kampania promująca Samsung GALAXY S III

 

1 października rozpoczęła się kolejna kampania promująca smartfon Samsung GALAXY S III. Komunikacja opiera się na prestiżowej nagrodzie EISA „Best Mobile Phone 2012-2013”, którą w sierpniu br. został nagrodzony flagowy model telefonu Samsung. Ogólnopolską kampanię wspierającą działania sprzedażowe zaplanowano na dwa miesiące.

Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku, które zostało założone w 1982 r. jest organizacją, której działalność opiera się na współpracy czołowych czasopism poświęconych tematyce elektronicznej. Nagrody EISA są przyznawane przez 50 czołowych magazynów reprezentujących 20 krajów europejskich.

Wyróżnienia przyznawane przez EISA, wśród producentów sprzętu elektronicznego są cenione tak bardzo jak Oskary wśród filmowców. Firmy, których produkty zostaną wyróżnione w poszczególnych kategoriach, mają pełne prawo twierdzić, że należą do ścisłej światowej czołówki. Z tym większą radością przyjęliśmy wiadomość, że telefon Samsung GALAXY S III otrzymał najwyższą nagrodę w swojej kategorii. Decyzja międzynarodowego jury potwierdza, że Samsung jest liderem wśród producentów najwyższej klasy smartfonów

 – powiedziała  Anna Sawa, Specjalista ds. PR z Samsung Electronics Polska.

Kampania wizerunkowa Samsung GALAXY S III będzie także akcentowała nową linię kolorystyczną. Od września telefon dostępny jest w kolorach inspirowanych zasobami ziemi oraz ozdób noszonych przez mieszkańców starożytnego Egiptu, Indii oraz Persji: Garnet Red (rubinowy) i Titanium Grey (tytanowy). Twórcy nowej linii kolorystycznej czerpali inspirację z bogactwa naturalnych materiałów oraz dziedzictwa starożytnych cywilizacji.

Dzięki wprowadzeniu nowej linii kolorystycznej, Samsung GALAXY S III stał się idealnym produktem zarówno dla osób poszukujących wyjątkowych urządzeń ze względu na swój unikalny design, jak i dla miłośników najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

Kampania GALAXY S III obejmie reklamę w magazynach drukowanych, działania na portalach internetowych i serwisach społecznościowych, a także reklamę outdoorową. Na potrzeby kampanii powstał także 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych.

Materiały drukowane do kampanii opracowała agencja Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

Źródło: Samsung

Written by: Maciej Bukała

No comments yet.

Leave Your Reply