Plus Blog

Oferta w Plusie, Telefony, Telekomunikacja, Testy Telefonów, LTE

Tani mechanik i laweta prosto ze samrtphone’a

Mondial Assistance, lider rynku assistance w Polsce, udostępnił wszystkim użytkownikom smartphone’ów darmową aplikację służącą do szybkiego wzywania pomocy w razie wystąpienia problemu z pojazdem. Korzystanie z aplikacji nie wiąże się z wcześniejszym podpisywaniem jakiejkolwiek umowy – z usług fachowców Mondial Assistance można skorzystać bez posiadania polisy. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich popularnych w Polsce systemów operacyjnych dla smartphone’ów.

Korzystanie z aplikacji Mondial Assistance jest bardzo proste. Aby uzyskać połączenie z konsultantem, wystarczą dwa kliknięcia – otworzenie aplikacji i wybór ikony domu lub samochodu (zależnie, w którym przypadku potrzebujemy pomocy). Aplikacja dzięki wbudowanemu geolokalizatorowi skraca również czas oczekiwania na nadjeżdżających fachowców oraz samą rozmowę z konsultantem. Oznacza to, że klient nie musi już tłumaczyć, w którym miejscu się znajduje. Ta funkcjonalność jest przydatna szczególnie w przypadku kierowców, którzy dużo podróżują i mogą mieć problem z określeniem miejsca, w którym się znajduje.

„Szerokie udostępnienie aplikacji Mondial Assistance jest kolejnym krokiem w wykorzystywaniu nowych technologii przy rozwijaniu usług assistance. Coraz więcej Polaków użytkuje smartphone’y, a dostępne dane wskazują, że odsetek ten będzie się stale zwiększać” – mówi Agnieszka Walczak, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Mondial Assistance. „Tworzenie narzędzi takich jak aplikacje mobilne jest z jednej strony wyjściem naprzeciw stale powiększającej się grupie użytkowników smartphone’ów, a z drugiej tworzeniem nowych rozwiązań udoskonalających istniejące dotychczas produkty pomocowe” – dodaje Agnieszka Walczak.

Z aplikacji Mondial Assistance mogą korzystać zarówno klienci, którzy już wykupili polisę, jak i osoby, które tego nie zrobiły. W tym drugim przypadku płatność dotyczy konkretnie wykonanej usługi pomocowej. Co ważne klient korzystający z usług Mondial Assistance nie musi mieć przy sobie pieniędzy, wystarczy karta płatnicza, gdyż rozliczenie odbywa się w systemie bezgotówkowym. Ponadto ze względu na rozbudowaną i rozwiniętą sieć usługodawców Mondial Assistance, klienci korzystający z pomocy firmy bez posiadania wykupionej polisy płacą stawki hurtowe, co oznacza, że dzięki temu rozwiązaniu mogą otrzymać pomoc taniej, niż gdyby była ona organizowana na własną rękę.

Źródło: Mondial Assistance

Udostępnij

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x