Telefony komórkowe Sony Ericsson nagrodzone tytułem Dobry Produkt 2010

Tytuł Dobry Produkt przyznawany jest na podstawie wyników badań Ogólnopolskich Postaw i Preferencji Konsumentów przeprowadzonych przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Wyróżnienie zdobywają te produkty i marki, które mają największą liczbę wskazań ze strony ankietowanych.




 

Badanie zostało wykonane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu na próbie 850 gospodarstw domowych. Dzięki realizacji przez jednostkę akademicką program Dobry Produkt jest niezwykle rzetelny. Wyróżnia się również zasięgiem i poziomem prowadzonych badań społecznych.

„Cieszymy się z wyróżnienia, a jest ono tym bardziej cenne, gdyż jest wyrazem opinii konsumentów, bo to dla nich tworzymy produkty. Staramy się dostarczać jak najlepsze urządzenia, które są doskonałym połączeniem idei komunikacji i rozrywki, czego przykładem są między innymi smartfony z rodziny Xperia™ wprowadzone właśnie w 2010 roku” – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing, Sony Ericsson Polska. „Ten rok należeć będzie do kolejnych smartfonów z najnowszym systemem Android: Xperia™ arc, Xperia™ neo oraz Xperia™ PLAY, które już teraz wywołują wiele pozytywnych emocji”, – dodaje Agnieszka Jaśkiewicz.

Dobry Produkt 2010 to pierwsza edycja Programu, zrealizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Redakcja Forum Biznesu od kilku lat z powodzeniem realizuje projekty o charakterze konkursowym, w wyniku których nagradzana jest m.in. najwyższa jakość usług i produktów, realizacja założeń biznesu społecznie odpowiedzialnego czy innowacyjne technologie.

Źródło: Sony Ericsson


Written by: Mariusz Burski

No comments yet.

Leave Your Reply