Test Nokia Lumia 625

Nokia Lumia 625 działa z systemem Windows Phone 8 i aktualizacją Nokia Lumia Amber, oferując zaawansowane i łatwe w obsłudze funkcje w przystępnej cenie. Komunikację z najbliższymi ułatwiają aktualizowane na bieżąco animowane kafelki na ekranie głównym, oraz aplikacja Kontakty. Model oferuje też aplikacje Xbox Live i Microsoft Office oraz 7 GB przydatnej pamięci na wirtualnym dysku SkyDrive. Nokia Lumia 625 daje użytkownikom dostęp do 165 000 rozrywkowych aplikacji, w tym Vimeo, FIFA 13 i PAYBACK, a Internet Explorer 10 zapewnia bezpieczne przeglądanie stron.

Plus.pl – zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie

Dzięki temu nowy smartfon Nokia sprawdzi się do wyświetlania nagrań wideo, korzystania z gier i wszelkiego rodzaju multimediów. Nokia Lumia 625 oferuje również obsługę kart pamięci micro SD, co pozwala na uzyskanie 64 GB dodatkowej pamięci. Dostępna w smartfonie aplikacja Nokia Muzyka umożliwia bezpłatny strumieniowy odbiór muzyki bez reklam, rejestracji czy abonamentu. By słuchać ulubionych utworów w trybie offline, użytkownicy mogą pobrać wcześniej listy odtwarzania. Duży ekran i superszybka łączność w smartfonie Nokia Lumia 625 to uzupełnienie usług HERE, takich jak bezpłatne mapy, czy nawigacja na każdym zakręcie. Zapraszamy do obejrzenia testu:




>

Written by: Maciej Bukała

  • Damian

    Jak ktoś nie gra w wymagające gierki i nie otwiera 6 zakładek w telefonie to telefon jest bardzo ok ogromny sukces lumi 520 sprawia ze wydawcy chcą dostosowywać aplikacje do 512 ram

  • Marti

    Mi się podoba

Komentarze

  • Jam jest: Reklamówka z miśkiem i płonącą choinką żałosna ,prymityw ! Szef Plusa to pewnie Miś Yogi i bawi na poziomie małego dziecka. Panowie z Plusa - gdzie klasa - dorośnijcie . Za kogo macie klientów !
  • Kuba Stypułkowski: Uwielbiam jasnowidzów, oni zawsze wiedzą co chciałem powiedzieć... "rozmowy w punkcie nie są nagrywane sprzedawca na 200% nie przyzna się do błędu i po ptokach" No właśnie! To bardzo źle i tak być nie powinno! Każdy przecież może pójść do Plusa i powiedzieć że oszukał go konsultant, nawet rzucając bezpodstawnymi oskarżeniami. Ale bez dowodów nie można niczego zrobić. Tak nie powinno być, bo tracą klienci, a ich zadowolenie powinno być najważniejsze...