Test Nokia Lumia 625

Nokia Lumia 625 działa z systemem Windows Phone 8 i aktualizacją Nokia Lumia Amber, oferując zaawansowane i łatwe w obsłudze funkcje w przystępnej cenie. Komunikację z najbliższymi ułatwiają aktualizowane na bieżąco animowane kafelki na ekranie głównym, oraz aplikacja Kontakty. Model oferuje też aplikacje Xbox Live i Microsoft Office oraz 7 GB przydatnej pamięci na wirtualnym dysku SkyDrive. Nokia Lumia 625 daje użytkownikom dostęp do 165 000 rozrywkowych aplikacji, w tym Vimeo, FIFA 13 i PAYBACK, a Internet Explorer 10 zapewnia bezpieczne przeglądanie stron.

Plus.pl – Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie

Dzięki temu nowy smartfon Nokia sprawdzi się do wyświetlania nagrań wideo, korzystania z gier i wszelkiego rodzaju multimediów. Nokia Lumia 625 oferuje również obsługę kart pamięci micro SD, co pozwala na uzyskanie 64 GB dodatkowej pamięci. Dostępna w smartfonie aplikacja Nokia Muzyka umożliwia bezpłatny strumieniowy odbiór muzyki bez reklam, rejestracji czy abonamentu. By słuchać ulubionych utworów w trybie offline, użytkownicy mogą pobrać wcześniej listy odtwarzania. Duży ekran i superszybka łączność w smartfonie Nokia Lumia 625 to uzupełnienie usług HERE, takich jak bezpłatne mapy, czy nawigacja na każdym zakręcie. Zapraszamy do obejrzenia testu:


Written by: Maciej Bukała

  • Damian

    Jak ktoś nie gra w wymagające gierki i nie otwiera 6 zakładek w telefonie to telefon jest bardzo ok ogromny sukces lumi 520 sprawia ze wydawcy chcą dostosowywać aplikacje do 512 ram

  • Marti

    Mi się podoba

Komentarze

  • gt82: w Styczniu 2013 podpisałem umowę na telefon w plusie.Dnia 30.08.2014 dołączyłem do smartdom z Cyfrowym polsatem za 50%(29,90zł) i 6 miesięcy za darmo.W styczniu tego roku skończyła się umowa z plusem więc ją przedłużyłem na innych warunkach bo taryfy się zmieniają LTE 69,99..Leci trzeci miesiąc płatny ale 100% w polsacie..Babka mi mówi że nie mam uprawnień do upustu i koniec.Czy to tak działa i czy mogę coś z tym zrobić?
  • Anastazja: Witam serdecznie 10 grudnia 2014 roku mój tata podpisał umowę na Smartdom w plusie. Internet 100% telefon za 50% i Cyfrowy Polsat za 1zł. Dzisiaj otrzymał list od Cyfrowego Polsatu, że musi zapłacić 49,90 każdego miesiąca, a miał płacić 1zł... czy jest to związane z faktem, że trzeba wysłać jakiegoś smsa w celu dezaktywacji jakiejś usługi? Dodam, że tata przy podpisywaniu umowy, nie chciał żadnych dodatkowych pakietów do Cyfrowego Polsatu typu Canal+ czy HBO... brał po prostu podstawowy pakiet... dezaktywował już IPLA Plus, więc czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego ma płacić miesięcznie 49,90 kiedy miał płacić 1 zł?