W ciągu dwóch lat ultraszybki internet dla 70 proc. Polaków

Plus stawia na rozbudowę LTE. Zasięg internetu w tej technologii do końca 2014 roku ma być trzy razy większy niż obecnie. Już teraz pakiety LTE stanowią ponad połowę sprzedaży mobilnego internetu w Plusie.

Zwiększanie zasięgu i prędkości to przede wszystkim kwestia odpowiedniej infrastruktury.

Będziemy inwestowali wspólnie ze spółką NFI Midas w infrastrukturę HSPA+ i LTE i będziemy budowali tę sieć, którą mamy zbudować w ciągu następnych dwóch lat – mówi Wojciech Pytel, członek zarządu Polkomtela.

W tej chwili internet Plusa w technologii 3G dociera do ponad 80 proc. Polaków. Dostęp do ultraszybkiego LTE ma na razie 25 proc. populacji. W ciągu dwóch następnych lat ma się do zmienić.

Chcemy osiągnąć odpowiedni zasięg ponad 90 proc. już technologii HSPA+, czyli tej zaawansowanej 3G oraz ponad 70 proc. w technologii LTE – deklaruje Wojciech Pytel.

Nowa technologia, która umożliwia pobieranie danych z prędkością 100 Mbps, ma przyciągnąć do Plusa klientów konkurencyjnych operatorów.

Klientom, którzy skorzystają z nowych pakietów taryfowych, ale też tym, którzy korzystają z innych planów, zaoferowaliśmy trzymiesięczny okres bezpłatnego używania Internetu w technologii LTE. Ta usługa zaczyna odnosić widoczny sukces. Ponad 50 proc. naszej sprzedaży Internetu mobilnego to jest LTE – mówi członek zarządu Polkomtela.

Nowa oferta mobilnego internetu w Plusie została zaprezentowane wczoraj.

W ramach abonamentu klient otrzymuje miesięcznie pakiet danych (od 3 do 35 GB w zależności od wybranej taryfy), który może wykorzystać w godzinach dziennych, czyli od 8 rano do północy. Oprócz pakietu dziennego otrzymuje również bezpłatny pakiet nocny – 50 GB – dostępny w każdej taryfie gratis, niezależnie od wysokości abonamentu. Więcej o tym tutaj

 (ź): Newseria

Written by: Maciej Bukała

1 Comment Added

Join Discussion
  1. Janusz 03-05-2012 |
    Dopóki będą limity, to nawet głośne LTE mogą sobie wsadzić głęboko...nieskorzystam. Tym bardziej olewatorskie podejście do klientów. Czas na zmianę.

Leave Your Reply