Wielki sukces akcji Samsung Hope Relay

Swego czasu zachęcałem was do wzięcia udziału w akcji Samsung Hope Realy. Za każdy przebiegnięty kilometr Samsung obiecywał przyznać 1zł na wakacje dla dzieci organizowane przez SOS Wioski Dziecięce.

Polacy przebiegli w ponad 334 tys. km, co można porównać do ośmiokrotnego pokonania długości równika.

W akcji olimpijskiej Samsung Hope Relay wzięło udział prawie 60 tys. osób, które w ciągu 49 dni pokonały łącznie 334 202 km. Średnio dziennie z aplikacją biegało 4000 osób w całej Polsce, pokonując dystans 10-15 tys km. Dzięki tak wielkiemu zaangażowaniu, udało się zebrać kwotę 334 202 zł, które Samsung przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Wychodząc  naprzeciw potrzebom Rodzin SOS  Samsung postanowił dodatkowo wesprzeć Stowarzyszenie  i przekazać sprzęt RTV, AGD niezbędny do wyposażenia domów podopiecznych wiosek.

„Po raz kolejny Polacy pokazali, że społeczne akcje są dla nich ważne, a pomoc dzieciom i spełnianie ich marzeń, to inicjatywa warta zaangażowania. Jesteśmy zadowoleni, że nasza akcja Samsung Hope Relay spotkała się z tak dużym zainteresowaniem i że dzięki zaangażowaniu kilkudziesięciu tysięcy ludzi z całej Polski udało nam się uzbierać tak imponującą kwotę” – powiedział Daniel Chung, prezes Samsung Electronics Polska.

„W imieniu podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce serdecznie dziękuję wszystkim, którzy pobrali aplikację Samsung Hope Relay i biegali, spacerowali lub jeździli na rowerze, by pomóc potrzebującym dzieciom. To dzięki Wam opuszczone i osierocone dzieci miały w tym roku niezapomniane wakacje. Szczególne podziękowania należą się sponsorowi, firmie Samsung, która wspiera nas stale na różne sposoby. Mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza wspólna akcja”. – Barbara Rajkowska prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Akcja Samsung Hope Relay rozpoczęła się 25 i była połączeniem sportowej idei Igrzysk Olimpijskich z działaniem na rzecz dzieci. Dzięki aplikacji stworzonej specjalnie na różne modele smartfonów, pokonane każdego dnia kilometry zamieniały się w złotówki, które Samsung przekazał  na wakacyjne wyjazdy podopiecznych z SOS Wiosek Dziecięcych. W Polsce akcji partnerowali Michał Żebrowski, Mariusz Czerkawski i Małgosia Socha, a na świecie oficjalnym partnerem był David Beckham i Jamie Olivier.

 Źródło: Samsung 

Written by: Maciej Bukała

1 Comment Added

Join Discussion
  1. Klimczyk Adam 27-08-2012 |
    Podkład muzyczny jest chyba najlepszą stroną reklamy SHR.

Leave Your Reply