Work Smart & Play Hard i zdobądź jedną z 10 pierwszych Xperia Play!

Sony Ericsson rozpoczyna działania w ramach filozofii Work Smart Play Hard – idealnego balansu pomiędzy obowiązkami a rozrywką, pracą a zabawą i ogłasza wyjątkowy konkurs na swojej stronie na Facebooku.

„Stawiamy na zdrowy dystans do pracy oraz samych siebie – wierzymy, że zrelaksowany człowiek pracuje lepiej i efektywniej. Aby to udowodnić chcieliśmy zaprezentować nasz film viralowy, związany z doświadczeniem ‘pierwszego dnia w pracy” – powiedziała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Ericsson Polska.

 

Filozofia Work Smart & Play Hard jest nieodzownie związana z wprowadzeniem Sony Ericssona Xperia™ PLAY – ultranowoczesnego smartfonu opartego na najnowszej wersji systemu Android™ z konsolą do gier! Już teraz można wygrać 1 z 10-ciu pierwszych egzemplarzy Xperia™ PLAY z limitowanej edycji. Aby go zdobyć, należy zostać fanem Sony Ericsson na Facebooku i odpowiedzieć na konkursowe pytanie: ‘Jak wytłumaczyłbyś się szefowi z tej sytuacji?’ – komentując zdjęcia z niejednoznacznymi sytuacjami biurowymi na: http://www.facebook.com/SonyEricssonPoland#!/SonyEricssonPoland?sk=app_215526178463717

Najbardziej kreatywne odpowiedzi z każdego poniedziałku, środy, piątku będą nagradzane smartfonami Xperia™ PLAY z limitowanej edycji First 10. Ponadto codziennie 15 osób, które będą autorami kolejnych, najciekawszych pomysłów, dostanie zestawy oryginalnych gadżetów z serii Work Smart & Play Hard.

Działania związane z wprowadzeniem smartfonu Sony Ericsson Xperia™ PLAY, zostały opracowane wspólnie z operatorem sieci komórkowej Play, gdzie smartfon będzie dostępny. „Sony Ericsson Xperia™ PLAY to wyjątkowy produkt i ważna premiera, która idealnie wpisuje się w nasza strategie i doskonale pasuje do naszych nowych planów taryfowych All Inclusive” – mówi Bartosz Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu sieci komórkowej Play.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania ścisłej współpracy z operatorem Play, który jest bardzo otwarty na wspólne działania w ramach filozofii Work Smart & Play Hard przy okazji premiery naszego wyjątkowego smartfonu, Sony Ericsson Xperia™ PLAY, pierwszego produktu łączącego smartfon z konsolą do gier z certyfikatem PlayStation®” – dodała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Ericsson Polska.

Projekt Work Smart & Play Hard, który towarzyszy prezentacji smartfonu Sony Ericsson Xperia™ PLAY został opracowany przez agencję reklamową Grupa Eskadra. W wyniku wygranego przetargu Grupie Eskadra powierzona została pełna obsługa BTL marki Sony Ericsson w Polsce.

Źródło: Sony Ericsson

Written by: Mariusz Burski

No comments yet.

Leave Your Reply