Plus Blog

Oferta w Plusie, Telefony, Telekomunikacja, Testy Telefonów, LTE

Wyhoduj smartfona – konkurs na FB z okazji pozyskania 50 tys. klientów przez Avocado!

Avocado świętuje pozyskanie 50.000 klientów: na fanpage’u marki na portalu Facebook rusza konkurs, w którym internauci będą mogli wygrać smartfony najnowszej generacji. Od 6 lipca wszyscy użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook będą mogli wziąć udział w konkursie przygotowanym przez Avocado.

W ramach akcji pod hasłem „Wyhoduj swój Smartfon” na fanpage’u marki udostępniona zostanie aplikacja konkursowa, za pomocą której internauci będą mogli zasadzić wirtualną roślinę, a następnie wyhodować z niej atrakcyjne nagrody. Uczestnicy zabawy będą musieli wykazać się systematycznością i wytrwałością, pielęgnując i podlewając roślinę, ale także chroniąc ją przed wydarzeniami takimi jak huragan czy atak szkodników. Uczestnicy, którzy pod koniec konkursu będą mogli pochwalić się najlepszymi wynikami, otrzymają możliwość wyboru jednego z trzech modeli smartfonów: iPhone 4S, Nokia Lumia 800, Sony Xperia P, natomiast co setna osoba biorąca udział w konkursie otrzyma firmowe gadżety Avocado.

„Z początkiem lipca Avocado pozyskało 50.000 Klienta. Postanowiliśmy więc uczcić to, przygotowując dla naszych sympatyków konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Nie chcieliśmy jednak, by była to zwykła loteria, w której wygrana zależy od szczęścia. Podczas zabawy w „Wyhoduj swój Smartfon” internauci będą mogli zagrać w ciekawą, multimedialną grę, mając przy tym świadomość, że zdobycie atrakcyjnej nagrody zależy tylko i wyłącznie od ich zaangażowania oraz pomocy przyjaciół.” – powiedział Tomasz Sękalski, Prezes Zarządu Polkomtel Business Development.

Konkurs „Wyhoduj swój Smarfon” dostępny jest pod adresem http://www.facebook.com/PakietAvocado. By wziąć w nim udział wystarczy wyrazić zgodę na uruchomienie aplikacji, a następnie zasadzić wirtualną roślinę i regularnie troszczyć się o jej wzrost. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi pod koniec lipca.
Konkurs zostanie wsparty kampanią reklamową prowadzoną na portalu Facebook.

Udostępnij

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x