Zmiana wizualizacji w punktach sprzedaży sieci Plus nabiera tempa

Od początku okresu wakacyjnego nabrała szybszego tempa zmiana wizualizacji wnętrz punktów sprzedaży sieci Plus.

Punkty w nowym wyglądzie są bardziej nowoczesne, ale też nabrały zdecydowanie nowych kolorów i nutki zaciekawienia.  Stare przeszklone gabloty z telefonami zostały zastąpione stojakami, dzięki którym klient może obejrzeć dokładniej i wziąć sprzęt do ręki.

Na ścianach pojawiły się obrazki, przedstawiające sceny z reklamówek telewizyjnych i o dziwo zawisły również poroża jeleni, tyle że z kolorowego i przezroczystego tworzywa. Szczególnie najmłodszym spodobają się wielokolorowe „bohomazki” na czarnej ścianie.

Resztą zobaczcie sami zdjęcia ze Sklepu Firmowego w Kościerzynie przy ul. Gdańska 1.

Co tydzień kilka punktów przechodzi zmianę wystroju, co również połączone z prawie generalnym remontem. Sama zmiana wystroju trwa w punkcie około dwóch tygodni. Osobiście muszę przyznać, że pierwsze wrażenie jest nieziemskie, szczególnie jest odczuwalne gdy często odwiedzało się „stary” punkt sprzedaży.


Written by: Maciej Bukała

6 Comments Added

Join Discussion
  1. janek 03-10-2011 |
    Fajnie to wygląda
  2. olo 05-10-2011 |
    A mnie ciekawią po co te jelenie? kto wie?
  3. olo 05-10-2011 |
    znaczy.... ciekawi mnie po co te jelenie :-)
  4. dejwid11 08-10-2011 |
    zamiast zajmować sie wystrojem niech sie zaczą zajmować wydłużeniem waznosci konta w pre paid bo jak tego nei zrobią zaden bajerancki wystrój im nic nie da!!!
  5. optymalnebiuro.pl 10-10-2011 |
    Wyposażeniem meblowym firm (w tym punktów sprzedaży) zajmuję się od 15 lat. I zupełnie nie rozumiem, dlaczego wszystkie sieci telefonii komórkowej wymyślają meble, jakby nie mieli pojęcia o psychologii sprzedaży oraz ergonomii. :(
  6. Majki 11-10-2011 |
    @olo - jelenie to takie nawiązanie do klientów - jeleni, którzy nie mają rocznej ważności konta w simminusie.

Leave Your Reply