„Wirtualne Telefony”dla iPlusa (oferta roku 2009) oraz Bogusławy Matuszewskiej (manager roku 2009)

Już po raz dziewiąty rozdano „Wirtualne Telefony” – nagrody dla liderów polskiego rynku teleinformatycznego, za wyjątkowe osiągnięcia oraz produkty i usługi wprowadzone na rynek w 2009 roku. Nagrody wręczono podczas gali magazynu „Mobile Internet”, która odbyła się 25 lutego 2010 roku w warszawskim klubie Dekada.

Jak co roku uroczystość zgromadziła wielu znakomitych gości, wśród których znaleźli się członkowie zarządów największych firm teleinformatycznych w Polsce oraz przedstawiciele izb gospodarczych, świata biznesu a także agencji PR i mediów. Galę, tradycyjnie już, poprowadził Rafał Bryndal.

Coroczna gala magazynu „Mobile Internet” odbywa się od 2001 roku. Jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla środowiska IT i Telekom. Uznanie branży i mediów sprawiło, że „Wirtualne Telefony” nazywane są „Polskimi Oskarami IT i Telekomunikacji”.



Nagrody w poszczególnych kategoriach otrzymali:

  1. TELEFON ROKU 2009 – INNOWACJA: Nokia N900 –  Nokia Poland – za stworzenie komputera mobilnego kolejnej generacji.
  2. TELEFON ROKU 2009 – BIZNES: HD2 – HTC – za największy dotykowy ekran ułatwiający korzystanie z biznesowych funkcji.
  3. TELEFON ROKU 2009 – MULTIMEDIA: OMNIA II –  Samsung Electronics Polska – za połączenie dużych możliwości multimedialnych i eleganckiego wyglądu.
  4. TELEFON ROKU 2009 – DESIGN: BL40 –  LG Electronics Polska – za stworzenie eleganckiego urządzenia, obok którego trudno przejść obojętnie.
  5. TELEFON ROKU 2009 – SMARTPHONE: SATIO –  Sony Ericsson Polska – za mobilne biuro w kieszeni.
  6. NETBOOK ROKU 2009: N130 –  Samsung Electronics Polska – za doskonały komputer do mobilnej pracy.
  7. NAWIGACJA ROKU 2009: AutoMapa – za wprowadzenie aktywnego systemu omijania korków: AutoMapa Traffic.
  8. OFERTA ROKU 2009: iPlus –  Polkomtel – za nową, spójną ofertę pozwalającą na szybki mobilny dostęp do internetu.
  9. USŁUGA ROKU 2009: CDMA –  Orange – za usuwanie białych plam z mapy polskiego internetu.

10.  PRE-PAID ROKU 2009: PLAY FRESH –  P4 – za wprowadzenie rewolucyjnej oferty na polskim rynku.

11.  INNOWACJA ROKU 2009: PON – Dialog – za wprowadzenie dostępu do internetu w technologii światłowodowej.

12.  TECHNOLOGIA ROKU 2009: HSPA+ –  Polska Telefonia Cyfrowa – za pierwsze w Polsce komercyjne uruchomienie najszybszego mobilnego internetu.

13.  DEBIUT ROKU 2009: emporia – za dostrzeżenie potrzeb seniorów.

14.  WDROŻENIE ROKU 2009: LLU –  Netia – za uwolnienie już 300 węzłów LLU.

15.  ROZWIĄZANIE ROKU 2009 – INTERNET SZEROKOPASMOWY: Cyfrowy Polsat – za rozwiązanie problemu dostępu do internetu na terenach pozbawionych infrastruktury technicznej.

16.  MOBILNE FINANSE ROKU 2009: Minikarta Era PayPass –  Polska Telefonia Cyfrowa – za integrację telefonii mobilnej i usług finansowych.

17.  OPERATOR STACJONARNY ROKU 2009: Netia – za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej i efektywne wzbogacanie oferty.

18.  SUKCES ROKU 2009: LG Electronics Polska – za konsekwentne utrzymywanie wzrostu sprzedaży i systematyczne zwiększanie udziału w rynku.

19.  DYSTRYBUTOR ROKU 2009: T1 – za podnoszenie efektywności sprzedaży.

20.  SPONSOR ROKU 2009: Polkomtel – za nieoceniony wkład w sukces polskiej siatkówki i konsekwentne wspieranie polskiej kultury.

21.  KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA KOMÓRKOWEGO ROKU 2009: HEYAH – Polska Telefonia Cyfrowa – za wyjątkową kampanię „No to SRU!”, za humor, siłę przekazu i walkę z kruczkami.

22.  KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA STACJONARNEGO ROKU 2009: Netia – za zahipnotyzowanie polskiego rynku twarzą Netii.

23.  BLOG ROKU 2009: BLOG RZECZNIKA –  Grupa TP – za stworzenie platformy komunikacyjnej, pozwalającej na efektywną wymianę informacji z internautami.

24.  MECENAT ROKU 2009: Polska Telefonia Cyfrowa – za szeroko rozwiniętą działalność w obszarze promowania kultury oraz mecenat nad dziedzictwem narodowym.

25.  WYDARZENIE ROKU 2009: Urząd Komunikacji Elektronicznej – za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.

26.  WYDARZENIE ROKU 2009: Telekomunikacja Polska – za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.

27.  CZŁOWIEK SUKCESU 2009: Dariusz Matuszak – za celną strategię komunikacji i jej efektywny wpływ na wizerunek spółki.

28.  LIDER SPRZEDAŻY 2009: Grzegorz Kania – za znaczący udział w sukcesie marki LG na polskim rynku.

29.  CZŁOWIEK MARKETINGU 2009: Wojciech Wasilewski – za umocnienie marki Samsung na polskim rynku.

30.  MANAGER ROKU 2009: Bogusława Matuszewska za znaczący wkład w umocnienie pozycji Polkomtela na polskim rynku telekomunikacyjnym.

(ź) mobile-internet



Komentarze

Written by: vod