BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, poinformował o podpisaniu umowy dystrybucyjnej ze spółką AB S.A. Umowa obejmuje sprzedaż w Polsce pełnej oferty nawigacji GPS marki BLOW.
„Celem naszej współpracy jest rozszerzenie kanału sprzedaży produktów marki BLOW i dzięki temu zwiększenie dostępności produktów firmy we wszystkich kanałach sprzedaży obsługiwanych przez AB S.A.. Dzięki silnej pozycji naszego partnera na rynku polskim w dystrybucji zaawansowanych technologicznie urządzeń, będziemy mogli udostępnić nasze produkty dużej grupie nowych firm.” – powiedział Radosław Leszek, zarządzający marką BLOW na rynku polskim.
„Umowa dotycząca dystrybucji produktów marki BLOW pozwoli uzupełnić naszą ofertę o wysokiej jakości, zaawansowane urządzania GPS. Naszym klientom zaoferowana zostanie pełna oferta nawigacji BLOW w wersji podstawowej oraz z mapami: AutoMapa Polska XL i AutoMapa Europe.” – powiedział Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy AB S.A..
Źródło: Blow