Blow rozszerza kanał dystrybucji w Polsce

BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, rozszerza kanał dystrybucji w Polsce. Od lipca 2010 r. nawigacje GPS marki BLOW dostępne będą w ofercie KOMSA Polska Sp. z o.o.





Poprzez partnerów biznesowych, takich jak KOMSA Polska Sp. z o.o. chcemy docierać ze swoją ofertą produktową do nowych klientów. Urządzenia BLOW to nie tylko nawigacja – bowiem dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym świetnie sprawdzą się jako multimedialne centra rozrywki. Można na nich odtwarzać filmy, słuchać ulubionej muzyki, oglądać zdjęcia z wakacji oraz robić notatki.powiedział Radosław Leszek, zarządzający marką BLOW na rynku polskim.

„KOMSA Polska Sp. z o.o. oferuje szeroką gamę urządzeń nawigacyjnych. Produkty BLOW, charakteryzujące się zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami i niezawodnością doskonale uzupełnią naszą ofertę w segmencie najnowszej generacji urządzeń PND. – powiedział Tomasz Wiesiołek, product manager w KOMSA Polska Sp. z o.o.

Dystrybucją produktów marki BLOW zajmują się obecnie firmy: KOMSA Polska Sp. z o.o. oraz Bajtel Sp. z o.o.

Źródło: Blow





Komentarze

Written by: Mariusz Burski