Czerwcowa odsłona w MixPlus – najwięcej darmowej muzyki oraz multimedialny Samsung Delphi od 1zł

Dotykowy Samsung Delhi za 1 zł w najniższym 30 zł doładowaniu oraz najwięcej darmowej muzyki, którą można ściągać bezpośrednio na telefon bez kosztów transmisji, to tylko niektóre z benefitów nowej promocji w MixPlus dostępnej od 7 czerwca.

W czerwcowej ofercie w MixPlus dostępne będą najlepsze telefony już za 1 zł. Dotykowy Samsung Delphi z szybkopiszącą klawiaturą, odtwarzaczem MP3 i radiem RDS, dotykowaNokia 5230 z bezpłatną nawigacją oraz uchwytem samochodowym w zestawie gratis, Samsung Avila GPS – najpopularniejszy dotykowy model z GPS, z darmową przez miesiąc usługą Drogowskaźnik, czyli pełną i łatwą w obsłudze mapą Polski z możliwością wyszukiwania adresów i miejscowości.





W nowej ofercie można ściągnąć nawet 25 utworów muzycznych za 5 zł z serwisu Muzodajnia.pl, gdzie czekają setki tysięcy największych hitów takich gwiazd jak Black Eyed Peas, Lady GaGa, Rihanna, 50 Cent, Timbaland, Eminem, U2, Metallica, Farna, Chylińska, Hey i wiele innych. W czasie promocji użytkownicy kupując Mixplusa z Muzodajnią dostaną dodatkowo 2500 hitów mp3 zupełnie za darmo, a klienci, którzy przedłużą umowę otrzymają dodatkowe 1000 utworów. Oferta muzyczna dostępna jest w każdym zobowiązaniu w Mixplusie (30, 40, 50, 60, 80 i 100 zł). Np. w zobowiązaniu 100 zł fani muzyki mogą ściągnąć 100 utworów za 10 zł lub 250 za 20 zł.
Ponadto, wybierając MixPlusa klienci podpisują umowę na liczbę doładowań a nie miesięcy. Co miesiąc mogą wybrać bezpłatny podarunek do wyboru: 50 SMS do wszystkich sieci lub 150 SMS do sieci Plus oraz pakiety obniżające koszty (Tanio do Wszystkich Dużych Sieci, Tanie Popołudnia i Weekendy, 500 SMS za 1 grosz, Wybrany Numer w Plusie).
W nowej promocji przygotowane zostały specjalne pakiety, które umożliwią tańszy kontakt ze znajomymi który zapewnia Facebook w komórce. Dzięki tym pakietom klienci w Mixplusie mogą skorzystać z nielimitowanego dostępu do Facebooka przez komórkę.
Kampania potrwa od 07.06 do 27.06. Promocji towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie. Kampanię przygotowały agencje reklamowe: PZL, Opus B oraz Dom mediowy: Media Direction OMD.
Promocja ofertowa będzie dostępna do końca czerwca br.
Więcej informacji na www.plus.pl

Adam Suchenek
Rzecznik Prasowy sieci Plus





Komentarze

Written by: Maciej Bukała