Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel SA kolejną odsłonę kampanii internetowej, wspierającej usługę dostępu do Internetu w technologii LTE. Startująca właśnie kampania potrwa do pierwszych dni czerwca.
Bezpośrednim celem rozpoczynającej się właśnie kampanii jest promocja „sprzętowej pary”: laptopa Acer Aspire 5733 z modemem LTE ZTE MF821, a więc sprzętu dostosowanego właśnie do tej najnowszej technologii dostępu. Przekaz koncentruje się na podkreśleniu, że w ofercie marki Plus pojawił się laptop i modem w zestawie gotowym do użycia, w cenie od 1 zł.
Digital One przygotowała także film instruktażowy związany z technologią LTE, a konkretnie modemem Plus Huawei E398 LTE, przystosowanym do działania w tej technologii:
Film ma za zadanie instruować jak używać modemu do połączenia z Internetem (właśnie w technologii LTE). Film powstał we współpracy z serwisem Spryciarze.pl.
Poprzednie odsłony kampanii, także przygotowane przez Digital One, przeprowadzone były w marcu br. i w grudniu ub.r. Długofalowym celem kampanii jest edukowanie rynku na temat nowej technologii LTE i budowanie świadomości, że jest to dziś najszybszy mobilny Internet na świecie. Głównym hasłem całej kampanii jest hasło „LTE – Najszybszy mobilny Internet na świecie”. Kampania jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm – przede wszystkim do potencjalnych klientów usług dostępu do Internetu mobilnego, którzy cenią sobie nowinki technologiczne, ale przede wszystkim szybkość korzystania z Internetu.
Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel SA w październiku ub.r. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel SA – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”.
Od początku br. w ramach współpracy z Polkomtelem Digital One przygotowała m.in. film promocyjny dla serwisu Muzodajnia.pl, z przekazem: „Jest co świętować – dobra muza w dobrej cenie”. Celem projektu było zakomunikowanie najważniejszych cech Muzodajni, m.in. faktu, że jest to portal z najtańszą muzyką w sieci (od 8 groszy za piosenkę).
kampanię internetową wspierającą produkt „S-Klasa” – grupą docelową tej ostatniej kampanii byli obecni i potencjalni klienci marki Plus z segmentu SOHO, a celem było zachęcenie do zapoznania się z ofertą Plus dedykowaną dla firm, a w szczególności promocja oferty „Rozmowy do wszystkich sieci bez limitu i bez opłat za połączenie” (klient płaci abonament a liczba wykorzystanych minut nie ma znaczenia).
Info: Telix.pl