Jaka będzie reakcja operatorów, czy czeka nas więcej darmowych rozmów ?

Sieć Play wprowadziła nielimitowane, darmowe rozmowy do wszystkich numerów w ramach swojej sieci dla klientów abonamentowych. Czy konkurenci na taki ruch Play odpowiedzą niebawem podobną ofertą?

Walka operatorów komórkowych o klientów w najbliższych miesiącach może mocno się zaostrzyć. Wiele wskazuje na to iż może tak się stać za sprawą Play, który wprowadził na rynek nową taryfę  Long Play.





Klientom z abonamentem zaoferował darmowe, nielimitowane rozmowy w ramach sieci. Oferta dostępna jest dla tych, którzy wybiorą droższe plany taryfowe – za 69 zł i 99 zł miesięcznie. Operator wprowadził też stawkę 29 groszy za minutę.

Rzecznik Play-Marcin Gruszka twierdzi że: „To rewolucja i pewnie znowu zmienimy rynek”

Analitycy studzą jednak szumne zapowiedzi operatora, ale przyznają: „to kolejny mocny ruch z jego strony w tym roku”. Nie tak dawno Play wprowadził nielimitowane, darmowe rozmowy dla posiadaczy usług w ofercie przedpłaconej (pre-paid) Play Fresh.

Play wprowadził darmowe rozmowy wewnątrz sieci,by odebrać klientów Orange,Plusowi i Erze:

Na reakcję konkurencji nie trzeba było długo czekać. Na taki sam krok zdecydowała się już sieć Heyah, należąca do PTC. Play rozszerzył też darmowe rozmowy na ofertę biznesową. Teraz przyszła pora na klientów indywidualnych w abonamencie.

Część konkurentów nie komentuje tego kroku:” Bez komentarza” powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, właściciela sieci Orange.

Podobnie zareagował Polkomtel operator sieci Plus , który odpowiedział promocją” Super stawka 29 groszy” w ramach której minuta połączenia kosztuje 29 groszy do wszystkich sieci, poza Play.

Swojego stanowiska nie kryje Era, której zdaniem oferta Play o nazwie Stan Darmowy nie jest wcale tak rewolucyjna, jak przedstawia ją operator. Stan darmowy mamy w naszej ofercie już od ubiegłego roku w ramach usługi Sieć Rodzinna, w której można rozmawiać za darmo nawet z sześcioma numerami. Z kolei stawka 29 groszy za minutę obowiązuje już w naszej nowej taryfie Nowa Jedyna – podkreśla Paweł Szarkowski, dyrektor marketingu usług abonamentowych sieci Era.

info: gazetaprawna



Komentarze

Written by: vod