Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfona lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna Sp. z o.o, czyli od lat znany i ceniony na naszym rynku podmiot leczniczy, lider w obszarze ratownictwa medycznego, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).
Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Teraz jest to bardzo proste i nie trzeba wychodzić z domu, dojeżdżać w korkach, czekać w kolejce w przychodni. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet. Lekarz rodzinny jest zawsze pod ręką.
Aplikacja Jq+Zdrowie zapewnia:
- całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
- konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
- konsultacje wyników badań z lekarzem,
- informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
- ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.
Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie. Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.
Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.
Nie masz czasu na czekanie w kolejkach?
Jesteś poza domem i potrzebujesz szybkiej porady, niekoniecznie osobistej wizyty u lekarza? Chcesz skonsultować stan zdrowia lub wyniki badań? Nie wiesz, gdzie uzyskać szybką pomoc lekarską?
Ta usługa jest dla Ciebie! – Więcej informacji na www.plus.pl/zdrowie
Tutorial Ja + Zdrowie:
Najczęściej zadawane pytania:
Kto świadczy usługi?
Usługa dostępowa Ja + Zdrowie jest świadczona przez Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, a usługa Wirtualna Przychodnia jest świadczona przez Falck Medycyna Sp. z o.o. Usługa Wirtualna Przychodnia dostępna jest wyłącznie dla Klientów korzystających z usługi dostępowej Ja + Zdrowie.
Ile to kosztuje?
Usługa dostępowa „Ja + Zdrowie” świadczona przez Polkomtel kosztuje:
- 4,99 zł / mies. w wybranych promocjach przy nowej lub przedłużanej Umowie
- 9,99 zł / mies. dla obecnych abonentów Plusa
Usługę Wirtualna Przychodnia świadczoną przez Falck Medycyna dostajesz bez dodatkowych opłat.
W ramach konsultacji z Wirtualną Przychodnią na terenie Polski nie są naliczane opłaty za transfer danych. Opłaty za połączenia w roamingu są naliczane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych i nie są wliczane w opłatę abonamentową za usługę.
Kto może korzystać z usług?
Usługa „Ja + Zdrowie” jest skierowana do Klientów (osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą), którzy są stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o. Usługa jest niedostępna dla korzystających z usługi MIX oraz na kartę. Klienci uzyskają uprawnienie do skorzystania z usługi Wirtualna Przychodnia. Klient może rozszerzyć usługę na członków najbliższej rodziny (mąż, żona, dzieci), których wskaże jako uprawnionych do korzystania z tej usługi.
Konsultant Falck Medycyna zadzwoni do Klienta po aktywowaniu usługi i zapyta o chęć dodania dzieci (własnych i przysposobionych do ukończenia przez nie 18 roku życia) oraz małżonka do korzystania z usługi (imię, nazwisko, PESEL). Konsultant zapyta także, czy drugi rodzic jest uprawniony do konsultowania zdrowia wspólnych dzieci. Dane te będą zweryfikowane podczas pierwszej wizyty w placówce.
Czy można konsultować zdrowie żony/męża?
Nie. Każda osoba dorosła może się konsultować wyłącznie w zakresie swojego stanu zdrowia.
Czy w ramach usługi Wirtualna Przychodnia będzie możliwy dostęp przez Internet do danych medycznych pacjenta?
Nie. Mogą jednak Państwo skorzystać z dodatkowej bezpłatnej usługi, która umożliwi dostęp do danych medycznych przez Internet. Warunkiem skorzystania z takiej usługi jest podpisanie Regulaminu dostępowego w placówkach Falck i partnerskich przez każdą osobę dorosłą oraz przez rodzica w imieniu niepełnoletniego dziecka.
Gdzie można kupić usługę?
Usługę „Ja + Zdrowie” można kupić na terenie województw:
- śląskiego
- mazowieckiego
- małopolskiego
w wybranych punktach sprzedaży i salonach Plusa oraz Cyfrowego Polsatu.
Jak się zalogować do aplikacji?
Wszystkie dane potrzebne do zalogowania się do aplikacji „Ja + Zdrowie” zostaną przesłane SMS-em potwierdzającym aktywację usługi. Jeśli nie otrzymałeś SMS-a, skontaktuj się z infolinią 601102601 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą dostawcy usług).
Jak można zrezygnować z usługi?
Usługa „Ja + Zdrowie” jest dostępna na czas określony, nie krótszy niż 6 miesięcy. Zrezygnować z usługi można po 6 miesiącach, wysyłając SMS o treści STOP_Zdrowie na numer 80112. Rezygnacja z usługi „Ja + Zdrowie” jest równoznaczna z utratą prawa do korzystania z usługi Wirtualna Przychodnia.
W jakich godzinach dostępne są porady?
Porady udzielane są codziennie:
- dostęp do lekarza 24/7
- konsultacje z pielęgniarka/położną 8:00-22:00
- konsultacje wyników badań z lekarzem 24/7
- Informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach oraz ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ 8:00-22:00
Jakie są wymagania techniczne?
Korzystanie z usługi Wirtualna Przychodnia jest możliwe wyłącznie za pomocą dedykowanej aplikacji „Ja + Zdrowie” oraz sprzętu spełniającego wymagania techniczne określone. Więcej o wymaganiach technicznych na http://www.plus.pl/zdrowie
Uwaga! Usługa polega na udzielaniu porad zdrowotnych w sytuacjach niezagrażających życiu. Jeżeli znalazłeś się w sytuacji zagrożenia życia, dzwoń pod numer alarmowy 112.