Krótkie kody – znowu problemy

Od wczoraj użytkownicy ofert na kartę sieci Plus (Simplus, 36i6, MixPlus IV) mogą mieć problemy z aktywacją pakietów czy sprawdzeniem ich stanu.

Po wpisaniu kodu *121# (dostępne pakiety) po kilkunastu minutach otrzymujemy informacje: “Przepraszamy. Twoje zlecenie nie może być przetworzone w tym momencie. Prosimy spróbować ponownie za 30 minut.“. Niestety ponawiając wpisywanie kodu ciągle otrzymujemy ten sam komunikat. Utrudnienia są spowodowane problemami z platformą bilingową Intec.

Większość użytkowników ofert na kartę sieci Plus już wcześniej spotkała się z podobnymi problemami. Na razie personel techniczny nie znalazł sposobu na ostateczne rozwiązanie problemu, więc możemy spodziewać się kolejnych częstych awarii w przyszłości. Również serwis Plus Online w którym mogliśmy sprawdzić stan pakietów czy aktywować nowe, od wczoraj może nie działać prawidłowo. Z wcześniejszych doświadczeń wiemy, że problemy mogą występować do kilku dni.

Przypomnijmy, że każdy użytkownik który zetknął się z problemami ma prawo do złożenia reklamacji. Najszybciej jest ją złożyć mailowo, wysyłając na adres BOK@plus.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać w telefonicznym BOK z telefonu w sieci Plus pod numerem 2601.





Komentarze

Written by: Radosław Witan