LG Electronics zostało uhonorowane nagrodą „Business Superbrands” przyznawaną dla najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce, która potwierdza zaufanie konsumentów do firmy.
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 27 marca 2011 roku w hotelu Sheraton po raz drugi z rzędu do rąk LG trafiła statuetka Business Superbrands. Tegorocznych kandydatów oceniano w 23 kategoriach konsumenckich (m.in. ochrona zdrowia, kosmetyki, finanse i ubezpieczenia, produkty spożywcze, rozrywka, etc.) i 42 biznesowych (m.in. bankowość, doradztwo, handel detaliczny).
Nagroda Superbrand, według globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek – The Superbrands Ltd., jest przyznawana markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej branży lub konkretnym sektorze.
O przyznaniu statusu Superbrand lub Business Superbrand decyduje Rada Marek, która jest niezależnym gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Tegoroczni laureaci oceniani byli w oparciu o kryteria rozpoznawalności marki, jej unikalnego charakteru czy siły więzi z klientami.
Wyróżnione, zwycięskie marki, trafiają do towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom programu Album Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu”.
„Dobry Produkt 2010 od LG”
W tym samym czasie LG Electronics zostało nagrodzone kolejnym prestiżowym tytułem „Dobry Produkt 2010 – wybór Konsumentów”, który został przyznany w ogólnopolskim Programie Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.
Badanie zrealizowano w celu wyłonienia aktualnych preferencji konsumenckich oraz wskazania produktów cieszących się największym zaufaniem wśród użytkowników.
Objęło ono kilkadziesiąt branż, podzielonych na poszczególne kategorie, w tym m.in. sprzęt RTV-AGD, artykuły spożywcze, kosmetyczne, chemię domową. Uroczysty finał i wręczenie medali „Dobry Produkt 2010 – Wybór Konsumentów” odbyło się
22 marca 2011 roku w hotelu Polonia w Warszawie podczas Gali pod patronatem Dziennika Gazety Prawnej i Forum Biznesu.
Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Źródło: LG