Telewizja internetowa Lookr.tv, której partnerem jest Plus rozpoczyna realizację cyklu reportaży ukazujących pracę w największych polskich serwisach internetowych. W pierwszym materiale ukazuje kulisy Naszej Klasy.
Lookr.tv #Backstage to okazja, żeby zobaczyć jak od kuchni wygląda tworzenie rozpoznawalnych marek w rodzimej sieci. Najpopularniejsze serwisy to nie tylko miliony użytkowników i odsłon, ale przede wszystkim ludzie na co dzień dbający, żeby odwiedzane przez Polaków strony działały bez zarzutu. Za każdym z adresów czają się niespodzianki, bo wielkość internetowych przedsiębiorstw jest mocno zróżnicowana – od kilkuosobowego zespołu Wykopu, przez dwóch programistów czuwających nad wyszukiwarką multimediów FilesTube.com, najpopularniejszą obecnie polską stroną www, po ogromny zespół Naszej Klasy. Niewiele osób wie, że na sukces NK pracuje ponad 170. specjalistów, a średnia wieku w firmie stworzonej przez Macieja Popowicza nie przekracza 27 lat.
Serię Lookr.tv #Backstage inauguruje reportaż o Naszej Klasie. NK to brand rozpoznawalny nie tylko w sieci. Kojarzą go zarówno nastolatki, jak i emeryci. W pewnej mierze ta marka stała się synonimem polskiego Internetu. Kto odpowiada za grafikę, serwery, obsługę klienta, kto stworzył Śledzika, co ma ze sobą wspólnego Google oraz NK? Dlaczego pracownicy chodzą na boso, co jedzą na obiad i czemu grają w Guitar Hero? Odpowiedzi na wszystkie pytania znaleźć można w dwuczęściowym reportażu.
Kolejne wideo cyklu pokaże zaplecze największego polskiego serwisu filmowego FilmWeb.pl. Premiera w marcu 2010.
Zobacz jeden dzień z życia największego polskiego serwisu społecznościowego:
Nasza Klasa od kuchni cz.1
Nasza Klasa od kuchni cz.2