Plus Blog

Oferta w Plusie, Telefony, Telekomunikacja, Testy Telefonów, LTE

Mistrzowie Świata promują mistrzowską ofertę Mix w Plusie

Mistrzowie Świata promują mistrzowską ofertę Mix w Plusie

Od 24 sierpnia startują nowe kampanie reklamowe Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsza pojawia się komunikacja oferty JA+ MISTRZOWSKI MIX.

Plus i siatkówka to niemal synonim. W trakcie 17. lat zaangażowania Plusa piłka siatkowa zyskała status narodowego sportu Polaków. Dzięki Telewizji Polsat mecze siatkówki oglądają całe rodziny, a dyscyplina kojarzy się ze świetną zabawą i rozrywką oraz największymi sukcesami na arenie międzynarodowej.
Teraz mistrzowska oferta Plusa otrzymała mistrzowskie wsparcie reklamowe. Udzielają go Reprezentanci Polski i aktualni Mistrzowie Świata w piłce siatkowej mężczyzn, a wszystko to wiąże się z początkiem jakże ważnego sezonu przedolimpijskiego i udziałem naszych zawodników w Pucharze Świata oraz Mistrzostwach Europy oraz kwalifikacjami na Igrzyska.

mixplus-mistrzowie

Jako pierwsza startuje dziś komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. W okraszonych humorem spotach z udziałem naszych reprezentantów przedstawione będą korzyści posiadania usług Plusa. Filmy te będą spójne z formatem aktualnej platformy komunikacyjnej „JA+”.
O swoich wrażeniach z planu zdjęciowego mówi Michał Kubiak, kapitan Reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn – „Pierwszy raz miałem okazję wziąć udział w takim przedsięwzięciu. Bardzo dobrze wspominam współpracę na planie z całą ekipą oraz zabawne momenty z kręcenia scenek, jak te kiedy Fabian Drzyzga miał problemy żeby powiedzieć „Dynamo Dudki”.
Mateusz Mika, przyjmujący polskiej reprezentacji będący twarzą kampanii Mix, dodaje – „To było nowe, ciekawe doświadczenie – zobaczyć jak się robi takie spoty od kuchni. Warto było wziąć w tym udział. Najtrudniej było wytrzymać, patrząc koledze w twarz, kiedy on gra. Nie mogliśmy tego dograć bo się śmialiśmy.”

Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz&Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction i będą one miały miejsce w stacjach telewizyjnych, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych.
Spot reklamowy pt. „Szatnia” promujący od dziś ofertę JA+ MISTRZOWSKI MIX z markowym smartfonem za 1 zł już w doładowaniu 30 zł miesięcznie jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=spRXm48a-6Y

Udostępnij

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x