Szykuje się prawdziwa uczta dla wszystkich fanów „Lalki” B. Prusa i miłośników inteligentnego humoru! Operator sieci Plus, w ramach rozpoczętej we wrześniu kampanii pod hasłem „Rarka Plusa”, prezentuje zabawne streszczenie słynnej powieści w wydaniu dźwiękowym na komórkę. Ta wyjątkowa usługa-gadżet z najnowszej oferty wsparta jest działaniami reklamowymi w prasie ogólnopolskiej, a także internecie.
Operator sieci Plus przygotował dla swoich klientów i jednocześnie fanów literatury B. Prusa wyjątkową okazję – wydanie dźwiękowe „Lalki” Bolesława Prusa do ściągnięcia gratis na komórkę. Aby móc ją odsłuchać na własnym telefonie wystarczy tylko wysłać SMS o treści „Rarka” pod numer 8070. Usługa będzie dostępna do końca listopada.
Dźwiękowa „Lalka” nie jest zwykłym audiobookiem, czyli powieścią wydaną w wersji audio, ale jej humorystycznym streszczeniem. Mimo, że jest oparta na prawdziwych wydarzeniach opisanych w powieści i przedstawia jej bohaterów oraz klimat epoki, to jednak nie zapewni zdania egzaminu maturalnego.
Kampania promująca „Lalkę” w wydaniu dźwiękowym, w ramach oferty „Rarka Plusa” obejmuje prasę (dzienniki i tygodniki ogólnopolskie) oraz Internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Dodatkowo, pod koniec października w księgarniach sieciowych pojawi się zakładka 3D do książki z informacją o „Lalce” na komórkę.
Słowo „rarka”, które od września pojawia się w spotach najnowszej kampanii Plusa oznacza wyjątkowo rzadką okazję, rarytas i gratkę. W zależności od wersji reklamy jego pochodzenie jest różne. „Rarka” to zapożyczenie od łacińskiego „rarus” znaczącego rzadki, lub od „Lalki” Bolesława Prusa.