Nowatorski projekt serwisu Muzodajnia.pl i radia ESKA

Nowe, niższe ceny w serwisie Muzodajnia.pl oraz pakiety 3000 utworów mp3 z Muzodajnia.pl do wygrania zamiast płyt CD w konkursach na antenie Radia ESKA

muzodajnia

Muzodajnia.pl – największy w polskim Internecie sklep z legalnymi plikami muzycznymi, oraz ESKA – najchętniej słuchana sieć radiowa w Polsce, przygotowały wspólnie unikalną propozycję dla słuchaczy Radia ESKA oraz wszystkich internautów.






Od poniedziałku Radio ESKA w konkursach prowadzonych na antenie stacji rozpoczyna rozdawanie pakietów utworów do ściągnięcia z Muzodajnia.pl zamiast tradycyjnych płyt CD. Jest to przełom na polskim rynku radiowym, na którym do tej pory królowały tradycyjne nośniki z muzyką.
Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom internautów, Muzodajnia.pl obniżyła ceny w ofercie „Muzodajnia dla wszystkich” do poziomu dostępnego do tej pory tylko dla klientów sieci Plus. Cena jednego w pełni legalnego utworu zaczyna się od 10 groszy brutto. Utwory dostępne są w formie rocznego abonamentu na 25, 100 lub 250 utworów miesięcznie (w cenie odpowiednio 8, 16 lub 24 zł brutto miesięcznie). Muzyka oferowana jest w kilku formatach (m.in. popularnym mp3), a ściąganie plików oraz opłaty dokonywane są przez Internet.
Współpraca między serwisem Muzodajnia.pl i ESKĄ poza anteną radiową obejmuje również serwisy internetowe. Na stronach www.eska.pl przy promowanych utworach pojawi się mozliwość zakupu utworu z Muzodajni, ponadto na Muzodajnia.pl pojawią się listy przebojów polecanych przez ESKĘ.
„ESKA jest pierwszą stacją radiową w Polsce, która umożliwiła zakup muzyki polecanej na listach przebojów radia (www.eska.pl) i która daje możliwość wygrania darmowego dostępu do muzyki poprzez Muzodajnia.pl podczas konkursów realizowanych przez prowadzących na antenie radia. Nasza akcja jest również wyrazem zmian, jakie zachodzą na rynku muzycznym. Zamiast rozdawania albumów muzycznych na płytach CD, ESKA gwarantuje dostęp do bogatych zasobów Muzodajni” – powiedziała Agnieszka Odachowska PR manager Grupy Radiowej TIME SA.
„Muzodajnia i ESKA przygotowały innowacyjny i bardzo atrakcyjny projekt. Proponujemy internautom legalne korzystanie z oferty muzycznej stacji i serwisu Muzodajnia.pl w niższych cenach. Jestem przekonany, że obniżenie cen w ofercie „Muzodajnia dla wszystkich” przyciągnie do serwisu wielu nowych klientów i pozwoli im cieszyć się w pełni legalną muzyką za grosze” – powiedział Jacek Klubiński, szef projektu Muzodajnia.pl.
Sieć ESKA, obok ESKI Rock, Radia WAWa i Vox FM, wchodzi w skład Grupy Radiowej TIME SA, która należy do holdingu ZPR SA. To naczęściej słuchana sieć radiowa w Polsce, nadająca w 37 lokalizacjach.
Muzodajnia.pl to największy (ponad 84.000 klientów) w polskim Internecie sklep z legalnymi plikami muzycznymi. Klienci serwisu Muzodajnia.pl mogą ściągać utwory przez Internet oraz bezpośrednio na telefony w sieci Plus bez jakichkolwiek opłat za transfer danych. Na sukces Muzodajnia.pl wpłynęła nowatorska na światową skalę formuła i najniższe ceny na rynku.

Adam Suchenek
Rzecznik prasowy, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji



Komentarze

Written by: Maciej Bukała