W ramach działań wspierających sprzedaż starterów prepaid w kioskach Polkomtel SA dokonał obrandowania 55 kiosków wolno stojących w 25 miastach na terenie całego kraju. Projekt brandingu przygotowała agencja CAM Media S.A., która nadzorowała również montaż zabudowy kiosków. Projekt wykorzystuje charakterystyczne dla marki Plus kolory: biały i zielony.
Elementy zabudowy kiosku wykonane są z blachy aluminiowej pokrytej wydrukiem. Kasetony zamontowane na dachach kiosków wykonano zgodnie z projektem stosowanym do produkcji kasetonów umieszczonych nad wejściem do punktów sprzedaży Plus, co pozwoliło uzyskać efekt synergii z dobrze rozpoznawanymi przez klientów salonami Plus.
Innowacyjnym elementem zabudowy kiosków jest ledowy wyświetlacz tekstowy, dający możliwość eksponowania komunikatów reklamowych dotyczących ogólnopolskiej oferty prepaid i komunikatów dotyczących lokalnych akcji promocyjnych.
Kioski te znajdują się m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Częstochowie, Opolu, Łodzi, Gliwicach, Sosnowcu i Szczecinie.
(ż) Plus, Informacja Prasowa