[Aktualizacja] Oficjalny komunikat na temat awarii platformy bilingowej Intec (dla pre-paid).

Nasza redakcja poprosiła Panią rzecznik sieci Plus, Elżbietę Ptaszyńską-Sadowską, o krótki komentarz dotyczący ostatniej awarii, jaka dotknęła klientów ofert pre-paid.
Awaria dotyczyła problemów z działaniem nowej platformy bilingowej firmy Intec i uniemożliwiła dokonanie zasileń kont użytkowników oraz błędy w działaniu krótkich kodów.





W odpowiedzi nasza redakcja otrzymała:

“Witam,
Rzeczywiście, w dniach 16.06-18.06 występowały problemy techniczne, które spowodowały kłopoty z dokonaniem zasileń oraz aktywacji pakietów i darmowego numeru w ofercie prepaid. W związku z tym 19.06 użytkownicy otrzymali SMS z przeprosinami za opóźnienia przy próbie zasilenia konta:
“Przepraszamy za powstale niedogodnosci, ktore mogli Panstwo miec w zwiazku z zasileniem konta. Informujemy ze problemy techniczne zostaly rozwiazane. Plus”
Na drugą część Pana pytania, dotyczącą ew. rekompensat, odpowiem w późniejszym terminie.
Pozdrawiam
rzecznik prasowy sieci Plus”

Jednak jak dowiaduje się nasza redakcja, Polkomtel rozpoczął już “wypłatę” rekompensat poszkodowanym klientom. Na kontach użytkowników uruchamiany jest darmowy pakiet 30 minut do sieci Plus, ważny 30 dni.

Aktualizacja:

Pakiet 30 minut jest przyznawany osobom, które w dniach 16.06-18.06 zasiliły lub próbowały zasilać swoje konto w 36i6, Simplus oraz MixPlus 4.



Komentarze

Written by: Mariusz Burski