Parę słów…

wpis w: Plus+ | 0

plus_buzkaWeekend – trochę wolnego czasu, parę słów o mijającym tygodniu.

Wiemy że nasz operator od ponad ośmiu lat wspiera i aktywnie współpracuje z ratownikami górskimi. Jako jedyny operator telekomunikacyjny podpisał kompleksowe umowy z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR) i Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (TOPR).Dzięki współpracy ze służbami ratowniczymi udało się zrealizować szereg projektów, które w znaczący sposób przyczyniły się do poprawy bezpieczeństwa w polskich górach.

W poniedziałek dowiedzieliśmy się że Plus razem z TOPR uruchomił system informacji wizualnej dla turystów. Sam często wyruszam na górskie szlaki, i na pewno kiedyś skorzystam z tego systemu. Jeszcze żeby tak Plus pomyślał o turystach w moich kochanych Bieszczadach …

Na czym ten system polega?, system wykorzystuje 42-calowe monitory na których pojawiają się informacje dostarczane poprzez nowoczesny system zdalnego zarządzania treścią z wykorzystaniem usługi iPlus. Redaktorem serwisu jest ratownik dyżurny TOPR. Na monitorach wyświetlana jest aktualna informacja o temperaturze, ciśnieniu, zachmurzeniu, opadach i sile wiatru. Więcej o tym systemie można przeczytać Plus wspólnie z TOPR…

A kto chciałby mieć kontakt telefoniczny ze swoimi rodzicami i dziadkami dla których telefon komórkowy jest zbyt skomplikowany może kupić pod choinkę Telefon dla Seniora.

O ofercie dla osób starszych Plus poinformował we wtorek. Nasz operator proponuje dwa telefony:
– emporiaTALK klasyczny telefon z czytelnym wyświetlaczem, dużymi przyciskami i intuicyjnym menu,
– ZTE S302 – z dużymi klawiszami i funkcją SOS (wystarczy jedno kliknięcie, żeby zadzwonić na numer alarmowy),
Więcej: Telefon dla Seniora

Również we wtorek 8 grudnia 2009 r. w Plusie rozpoczęły się dwie promocje dedykowane użytkownikom taryfy SIMDATA, a że promocja zbytnio mnie nie zainteresowała 🙂 … to zapraszam do artykułu Co nowego w iPlusie na kartę

W tym tygodniu portal Media2 poinformował nas że Plus po kilku miesiącach testów uruchomił usługę Plus Online – Usługa zastąpiła dotychczasowe Elektroniczne Biura Obsługi Klienta. Co raczej nie jest do końca prawdą, Plus Online nadal pozostaje w fazie testów a dokładna data zastąpienia Elektronicznego Biura Obsługi Klienta przez Plus Online nie jest jeszcze znana.

A co na naszym PlusForum.pl ? Cóż … ostatnio narzekaliśmy na znikająca kasę z naszych telefonów. W tym temacie Znikające pieniądze z konta.
Wczoraj otrzymaliśmy wyjaśnienie problemu:

Witam,
Problem ze stanem salda użytkowników był spowodowany opóźnieniami w naliczaniu opłat normalnie naliczanych online. Dotyczyło to rekordów za połączenia które Klient wykonywał, a których system nie był w stanie rozliczyć na bieżąco. Obciążenie konta Klienta następowało dopiero po przetworzeniu, plików a nie bezpośrednio po zakończeniu połączenia.
Niestety, skutkiem nagromadzenia się nieprzetworzonych danych był efekt obciążenia na tyle rozciągnięty w czasie, że mógł być postrzegany przez Klientów jako niesłuszne obciążenie za niewykonywane ostatnio połączenia i SMSy, chociaż de facto miały one miejsce kilka lub kilkanaście dni temu.
Obecnie problem ten nie powinien mieć już miejsca, a wszystkie naliczania obywają się na bieżąco.
Z poważaniem,
Arkadiusz Majewski
Biuro Komunikacji Korporacyjnej
Polkomtel S.A.

I na koniec zapraszam na www.Lookr.tv , odcinek Blog+ TV o stronie tworzonej przez użytkowników sieci Plus dla użytkowników sieci Plus 🙂

Pozdrawiam

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments