Plus bardziej przyzjazny dla niepełnosprawnych

Komórkowa sieć Plus zareagowała na lipcowy artykuł Gazety Wyborczej i wprowadza zmiany w swoich procedurach, które ułatwią korzystanie z ofert dla klientów niepełnosprawnych.

W lipcu Gazeta Wyborcza opublikowała artykuł na temat dziwnych wymagań Plusa dla klientów, którzy chcą skorzystać z oferty dla osób niepełnosprawnych. Przypomnijmy, że operator oferuje zniżkę na abonament dla osób niepełnosprawnych, która wynosi 50 proc. przez cały okres umowy (dwa lata). Zainteresowanie mediów wzbudziła dziwna praktyka operatora, który oprócz wymaganych dokumentów oczekuje od klientów korzystających z promocji także oświadczenia, że… klient oraz inni domownicy nie korzystają z innych zniżek za usługi telekomunikacyjne z tytułu niepełnosprawności.



Po artykule operator zmienił swoje procedury. – Jesteśmy wdzięczni za zwrócenie nam uwagi, że procedura sprzedaży jest sformalizowana ponad potrzebę – mówi Gazecie Wyborczej Katarzyna Meller, rzecznik prasowy komórkowej sieci Plus.

Od teraz osoby niepełnosprawne korzystające ze specjalnych ulg w Plusie nie będą musiały składać dodatkowych, niepotrzebnych oświadczeń (będą musiały oświadczyć jedynie z tytułu jakiej niepełnosprawności starają się o ulgę). Informacje o nowych procedurach otrzymały wszystkie punkty sprzedaży operatora. Wprowadzone nowe standardy mają poprawić obsługę klientów niepełnosprawnych.

źródło: Media2.pl





Komentarze

Written by: Maciej Bukała