13 maja br. Plus i Cyfrowy Polsat wprowadzają w ramach programu smartDOM wyjątkową ofertę dla obecnych klientów – „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Już dziś rusza także nowy program lojalnościowy – Paszport Korzyści, dzięki któremu zyskać można nie tylko atrakcyjne promocje i oszczędności u organizatorów oraz korzystne rabaty u Partnerów, ale również bilety na Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn i koncerty, zaproszenia do ulubionych programów telewizyjnych z anteny Telewizji Polsat, a nawet… rolę w serialu! Organizatorami Paszportu Korzyści są: Plus, Cyfrowy Polsat i Plus Bank, a patronem medialnym została Telewizja Polsat.
– 7 maja Polkomtel dołączył do Grupy Polsat, dzięki czemu staliśmy się liderem medialno-telekomunikacyjnym na rynku polskim. Jednak z realizacją naszych założeń i planów nie czekaliśmy na zamknięcie transakcji. Nasze firmy współpracują ze sobą już od wielu miesięcy. Pierwszym dużym, wspólnym projektem jest uruchomiony 13 lutego program smartDOM, który oferuje naszym klientom bardzo szerokie portfolio usług – telefon, Internet, telewizję, bankowość i energię elektryczną – w bardzo korzystnych cenach. Zasada jest prosta: im klient więcej u nas kupuje, tym mniej płaci – mówi Dominik Libicki, Prezes Grupy Polsat. – Dziś idziemy krok dalej i przedstawiamy bardzo konkurencyjną ofertę usług łączonych dla obecnych klientów oraz program lojalnościowy, jakiego nikt na naszym rynku nie oferuje. Klienci są naszą największą wartością, a tymi działaniami chcemy udowodnić, że warto jest wiązać się z nami na długie lata.
Tylko dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
Obecni klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą skorzystać w ramach programu smartDOM z nowej oferty zapewniającej im drugą usługę za 50% ceny, a trzecią – za 1 zł.
– Nasz program smartDOM ewoluuje zgodnie z założeniami. Początkowo łączył podstawowe usługi oferowane przez Plusa i Cyfrowy Polsat. W drugim etapie dołączyły do niego usługi bankowe Plus Banku i energia elektryczna – nowy produkt sieci Plus. Dziś przedstawiamy ofertę dedykowaną wyłącznie naszym klientom, doceniając, że zaufali naszym firmom. Nasi klienci są dla nas bardzo ważni, dlatego otrzymują program na prostych zasadach i dający wymierne korzyści – mówi Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.
Nowa promocja oparta jest o bardzo prosty i elastyczny mechanizm – wystarczy posiadać jedną usługę z abonamentem w wysokości minimum 49,90 zł i dokupić drugą i/lub trzecią usługę o wartości minimum 49,90 zł, aby zyskać atrakcyjne rabaty na cały okres trwania umowy: drugą usługę za 24,95 zł, a trzecią za 1 zł. Nie ma znaczenia, którą z 3 podstawowych usług operatorów – telewizję, Internet czy telefon – aktualnie posiada klient i w jakiej kolejności dokupuje usługi. Już za ok. 76 zł/mies. może mieć zestaw z telewizją HD, Internetem LTE oraz nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami. Jeżeli jako 3 produkt klient wybierze usługę o wartości większej niż 49,90 zł, to miesięczna opłatą za nią będzie niższa o 48,90 zł.
Jak to działa?
Przykładowy zestaw usług w nowej ofercie:
Miliony domów z Paszportem Korzyści
Od 13 maja do skrzynek pocztowych klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku trafiać będą Paszporty Korzyści. Paszport Korzyści to specjalny program lojalnościowy dla klientów organizatorów, gwarantujący im dostęp do specjalnych usług, ofert, rabatów, a także rozrywki.
– Jesteśmy bardzo dumni, że miliony Polaków korzystają na co dzień z usług oferowanych przez nasze firmy. Wprowadzając Paszport Korzyści, chcemy im podziękować, że zaufali właśnie nam. To pierwszy tak duży program lojalnościowy na rynku polskim skierowany wyłącznie do klientów organizatorów. Udało nam się pozyskać wielu Partnerów z atrakcyjnymi ofertami, a ich liczba, także dzięki współpracy z Freebee, będzie regularnie rosła, zapewniając naszym klientom coraz to nowe korzyści – mówi Piotr Skrzypczak, dyrektor zarządzający ds. utrzymania klienta w Plusie i Cyfrowym Polsacie.
Posiadacze Paszportów Korzyści otrzymają:
- Specjalne promocje na produkty Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku
- Program smartDOM Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku, który pozwala na oszczędzanie przez dodawanie kolejnych usług
- Wyjątkową ofertę „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” tylko dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu w ramach programu smartDOM
- Atrakcyjne zniżki na produkty z oferty Partnerów z następujących branż: handel detaliczny, ubezpieczenia, zdrowie, paliwa, gastronomia
- 10 tys. biletów na Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn
- Bilety na ważne wydarzenia sportowe, wejściówki na koncerty i festiwale oraz programy rozrywkowe Telewizji Polsat
- Możliwość zagrania w serialu Telewizji Polsat
- Możliwość przekazania zgromadzonych funduszy na szczytny cel – do wskazanej przez klienta organizacji dobroczynnej współpracującej z programem
- Konkursy i loterie oraz wiele innych atrakcji
Obecnie partnerami Paszportu Korzyści są: AXA Assistance, sieci sklepów należące do Grupy Eurocash (abc, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Gama, Groszek, Lewiatan), Orlen, superpolisa.pl oraz Telepizza, a już wkrótce dołączą do niego nowi Partnerzy z różnych branż.
Fundacje i organizacje dobroczynne współpracujące obecnie z programem to: Fundacja Polsat, GOPR, Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, Fundacja Rodzin Adopcyjnych, Fundacja Radia Zet.
Paszport Korzyści powstał we współpracy z Freebee – partnerem technologicznym a jego patronem medialnym jest Telewizja Polsat.
Więcej informacji na temat Programu można znaleźć na www.paszportkorzysci.pl
Ogólnopolskie kampanie reklamowe
Paszportowi Korzyści oraz nowej ofercie w programie SmartDOM towarzyszyć będą ogólnopolskie kampanie reklamowe z udziałem ambasadorów programu – Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Pierwsza kampania – mówiąca o nowej ofercie w programie smartDOM – wystartuje jeszcze dzisiaj i będzie można ją śledzić w telewizji, Internecie oraz radiu. Druga – dedykowana Paszportowi Korzyści – ruszy 18 maja i będzie obecna w telewizji oraz Internecie. Autorem kreacji jest Grey Group, a reżyserem spotów Bartłomiej Ignaciuk. Produkcję spotów powierzono TFP, a postprodukcją zajęło się studio Film Garden. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały: Media Direction, PHD Media Direction oraz Carat.