Ricoh: Zawody w biegach narciarskich dla młodzieży – Bieg na Igrzyska 2010

26 marca 2010 roku odbyła się konferencja prasowa podsumowująca cykl zawodów w biegach narciarskich dla młodzieży, w ramach Narodowego Programu Biegów Narciarskich  „BIEG NA IGRZYSKA 2010” pod patronatem Justyny Kowalczyk. Firma Ricoh Polska jest sponsorem tegorocznej edycji zawodów.





Podstawowym celem twórców Programu “Bieg na Igrzyska” jest pomoc
w wyłonieniu największych talentów tej dyscypliny sportu. Główna idea programu pokrywa się z założeniami Narodowego Programu Rozwoju Skoków Narciarskich „Szukamy następców Mistrza” realizowanego od 5 lat. Projekt jest uznawany za jedno z najbardziej udanych przedsięwzięć tego typu w Europie.

W pierwszej edycji „BIEGU NA IGRZYSKA 2010” udział wzięło 400 młodych biegaczy narciarskich. Zawodnicy rywalizowali stylem klasycznym i dowolnym na trasach Ustianowej, Jakuszyc, Tomaszowa Lubelskiego a także Wisły Kubalonki. Najmłodsi uczestnicy mieli zaledwie siedem lat.

W konferencji prasowej udział wzięli zawodnicy, ambasadorka „BIEGU NA IGRZYSKA 2010” Justyna Kowalczyk, prezes Polskiego Związku Narciarskiego Apoloniusz Tajner oraz przedstawiciele organizatora i sponsorów tegorocznej edycji zawodów. Justyna Kowalczyk podkreśliła, że zaczynając swoją karierę nie mogła uczestniczyć w tego typu przedsięwzięciach, bo nikt ich wówczas nie organizował.

„Sadzę, że każde z was ma wielki potencjał. Żeby zostać w tym sporcie na dłużej i odnosić sukcesy trzeba być upartym, walecznym i solidnie trenować” – powiedziała do młodzieży.

Tomasz Nazaruk, CEO Ricoh Polska, sponsor tegorocznej edycji „Biegu na Igrzyska” zauważył, że jest to świetny sposób na wychowanie dobrych zawodników. „To pierwsza taka inicjatywa w Polsce i jesteśmy zadowoleni, że mogliśmy wziąć w niej udział. Inwestując w młodych biegaczy sprawimy, że w dorosłym życiu będą prowadzili zdrowy i sportowy tryb życia”.

Firma Ricoh w ramach sponsoringu zawodów dostarczyła swoje urządzenia wraz z kompletem materiałów eksploatacyjnych i papierem do obsługi zawodów. Urządzenia te zostały objęte specjalną obsługą serwisową. Firma Ricoh przekazała również 20 drukarek żelowych GX2500 jako nagrody dla najlepszych zawodników i klubów tegorocznej edycji.

O Ricoh:

Firma Ricoh utworzona w Japonii w roku 1936, jest korporacją o zasięgu ogólnoświatowym, obejmującą 317 firm i oddziałów, a także 26 zakładów produkcyjnych. Należy do dziesięciu największych na świecie firm informatycznych. Jest największym producentem cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń biurowych. Gama produktów Ricoh obejmuje również czarno-białe i kolorowe drukarki laserowe, faksy, powielacze cyfrowe, aparaty fotograficzne oraz oprogramowanie. Aby lepiej odpowiadać wymaganiom rynków lokalnych, jej działalność jest kontrolowana przez centrale regionalne, w tym Ricoh Europe PLC zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii oraz Holandii i obsługującą oddziały oraz dystrybutorów w kilkudziesięciu krajach Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Polski oddział Ricoh powstał w kwietniu 1996 roku zastępując działającego do tej pory dystrybutora. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Poza tym firma ma pięć oddziałów: w Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi oraz Wrocławiu, a także sieć Autoryzowanych Partnerów Handlowych. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: www.ricoh.com.pl

Źródło: Ricoh



Komentarze

Written by: Mariusz Burski