Ułatwienia dla klientów Plusa z terenów objętych powodzią

logo plusW związku z utrzymującą się dramatyczną sytuacją powodziową w wielu regionach Polski, Polkomtel S.A. wyselekcjonował miejscowości najbardziej dotknięte skutkami żywiołu i umożliwił klientom zamieszkującym te tereny dalsze korzystanie z usług Plusa pomimo upłynięcia terminu płatności faktury. Niniejsze uregulowanie obowiązuje do końca bieżącego tygodnia. Jeżeli sytuacja nie ulegnie radykalnej poprawie, podjęte zostaną decyzje dotyczące ewentualnego wydłużenia tego terminu.





Akcją objęto kilka tysięcy klientów z ponad 350 miejscowości z terenu Małopolski, Podkarpacia, Mazowsza, województw lubelskiego, opolskiego i śląskiego, w tym także większych miast, m.in. Gliwic, części Krakowa, Sandomierza i Tarnobrzegu.
Na podstawie aktualnych informacji na bieżąco dodawane są nowe miejscowości dotknięte przez powódź.

Adam Suchenek
Rzecznik Prasowy sieci Plus






Komentarze

Written by: Maciej Bukała