Plus Blog

Oferta w Plusie, Telefony, Telekomunikacja, Testy Telefonów, LTE

Wielka gra fabularna Plusa

Plus zaprasza do interaktywnej fabularnej gry online „Zaginięcie profesora Sempre”. Gra jest niestandardowym elementem najnowszej kampanii reklamowej Plusa na Kartę. Użytkownicy zabawy mają szansę wcielić się w detektywów, rozwiązać zagadkę kryminalną i wygrać cenne nagrody.

„Zaginął profesor Wiktor Sempre, twórca teorii pojedynczości, w myśl której wszystko, co dobre, dzieje się tylko raz (za to nieszczęścia chodzą parami). W domu profesora znaleziono dwie łuski z pistoletu. Czy profesor został zamordowany?” Tak rozpoczyna się scenariusz gry „Zaginięcie profesora Sempre” będącej uzupełnieniem trwającej obecnie kampanii Plusa na kartę, która wykorzystuje wątki detektywistyczne.

Główny wątek tajemnicy w grze opiera się o założenia oferty Plusa na kartę, prezentując ją w angażujący, nieszablonowy sposób – poprzez wciągającą, interaktywną zabawę. Krąg podejrzanych o zamordowanie profesora Sempre rośnie w miarę rozwoju akcji, a zadaniem uczestników gry jest gromadzenie dowodów i poszlak, które doprowadzą do odkrycia tajemnicy. W trakcie gry uczestnik będzie między innymi mógł przesłuchiwać świadków – pojawią się takie postaci jak była żona profesora, gosposia, młoda kochanka, czy wyluzowany hip-hopowiec. Kto zatem zabił profesora? Kto miał dostateczny motyw? Każdy z nas może spróbować rozwiązać tę zagadkę.

Akcja „Zaginięcie profesora Sempre” potrwa od 5 do 30 marca 2012. W tym czasie na uczestników zabawy czekać będzie 13 zadań, pojawiających się w miarę rozwoju akcji. Każde dobrze wykonane zadanie to zgromadzone nowe punkty na koncie gracza (dodatkowe punkty można będzie również zbierać przy pomocy zadań specjalnych). Do gry będzie można dołączyć w każdym momencie – wystarczy tylko wykonać już udostępnione zadania.

Do akcji przygotowana została rozbudowana strona dostępna pod adresem www.ktodoladowal.pl. Podpowiedzi do zadań rozsiane będą w różnych miejscach sieci, w których jest obecny Plus – na stronie plus.pl, profilu Plusa w serwisach społecznościowych (Facebook, Google+, Nasza Klasa), na kanale filmowym Plusa na Youtube.com oraz w filmie umieszczonym na ipla.tv. Wskazówki będą również podawane przez Plusowego bota na Gadu-Gadu.

Na zwycięzców w grze czekają cenne nagrody – smartfony i telefony dla osób, które w ciągu zabawy zgromadzą największą ilość punktów (nagrodą główną jest smartfon Sony Xperia S), oraz kody na dowolne filmy w ipla.

„Zaginięcie profesora Sempre jest pierwszą tak bardzo rozbudowaną akcją brandingową w polskim internecie. Łączy i integruje bardzo wiele różnych platform komunikacji online i działań w serwisach społecznościowych. Koncepcja angażowania użytkowników poprzez tego typu grę scenariuszową bierze swój początek w rosnącej fali popularności „grywalizacji” życia . Na potrzeby akcji powstał bardzo szczegółowo przygotowany scenariusz, którego zadaniem jest wprowadzenie gracza w klimat zagadek kryminalnych rodem z powieści Agathy Christie” – mówi Tomasz Broda, Kierownik ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel S.A.

Tak duża akcja wymagała zaangażowania wielu podmiotów. Za pomysł, koordynację działań i planowanie mediów odpowiada Media Direction Digital. Scenariusz oraz mechanikę gry, a także oprawę graficzną i formy reklamy przygotowała agencja Point of View (PoV sp. z o.o.). Wsparcie w mediach społecznościowych (prowadzenie profili) zapewniła agencja 121PR a technicznym wykonaniem zajął się Socializer. Dostawcą dodatkowych zabaw wewnątrz gry jest NobaGames. Za realizację funkcjonalności związanych z użyciem bota GG odpowiada serwis Gadu-Gadu.

Promocja akcji dostępna będzie w serwisach Polsat Media (telewizja internetowa iPla), Społeczności.pl (Fotka.pl), GG Network i na Facebook.com

Udostępnij

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x