Nokia zdobyła Złotą Statuetkę oraz Złote Godło Marki Godnej Zaufania w kategorii „Telefon komórkowy”. Nagrody zostały przyznane w ramach XI edycji badania European Trusted Brands 2011 – Marki Godne Zaufania. Uroczysta gala wręczenia wyróżnień odbyła się 10 maja w Zamku Królewskim w Warszawie.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie. O wyborze marek godnych zaufania decyduje nie jury, a konsumenci ankietowani w 16 krajach Starego Kontynentu. W XI edycji European Trusted Brands wzięło udział 33 005 respondentów z Austrii, Belgii, Czech, Chorwacji, Słowenii, Finlandii, Francji, Holandii, Niemiec, Portugalii, Rosji, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji, Węgier oraz Polski, dzięki czemu badanie odzwierciedla szeroki profil europejskiego konsumenta. W Polsce przebadano 946 osób za pomocą ankiet on-line.
– Aż 64% konsumentów biorących udział w badaniu Trusted Brands spontanicznie wskazało telefony Nokia jako te, którym ufają najbardziej. Tak wysoki wynik to dla nas ogromne wyróżnienie, za które bardzo dziękujemy – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland. – Od kilku lat wykraczamy jednak zdecydowanie poza sferę komunikacji oferując aplikacje, mapy, nawigację, świetne aparaty, kamery i wiele innych. To właśnie połączenie technologii i usług z intuicyjnością, prostotą stanowi kapitał, na którym budujemy zaufanie wobec naszej marki
Badanie European Trusted Brands przeprowadzane jest za pośrednictwem ankiety on-line. Za analizę oraz podsumowanie wyników odpowiada Instytut Wyman Dillon Ltd Bristol w Wielkiej Brytanii.
Źródło: Nokia