Zapraszamy na niezależne forum poświęcone komórkowej sieci Plus. Forum tworzone jest przez klientów, użytkowników i sympatyków sieci Plus. Serwis jest interesującym miejscem, gdzie można wymieniać swoje uwagi na temat oferty operatora, dowiedzieć się o ciekawych promocjach, a także uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące usług Plusa.




Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło zupełnie nowy dział na forum – oficjalny dział sieci Plus, w którym odpowiadać na Wasze pytania będą konsultanci Plusa, a także pomagać w rozwiązywaniu i wyjaśnianiu spraw lub ewentualnych problemów. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. 

Serdecznie zapraszamy www.plusforum.pl:

 

Plus Forum

3 2 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Rrr
6 miesięcy temu

Widzę, że macie gdzieś swoich klientów. Woj Lubelskie pow tomaszowski od dwóch dni nie ma internetu a od ponad tygodnia prędkość wynosiła 0.05mbs !!! Po dodzwonieniu się do konsultanta otrzymałem wiadomość, że są prowadzone prace i przeprasza za niedogodności hahsha podaję was do UOKiK z nagrana rozmową a i na YouTube ją umieszczę!!! Jesteście żałośni, za co wam się płaci!!

Beata
4 miesięcy temu

Czy ktoś jeszcze ma problem z odbieraniem połączeń i wiadomości sms? Ja tak mam że tylko co jakiś czas się można do mnie dodzwonić a później mój numer jest zajęty lub niedostępny. Na info powiedzieli mi że muszę wymienić kartę ale w to nie wierzę żeby był problem z kartą skoro raz jest a raz nie ma. Zasięg mam bardzo dobry.

Łuki
4 miesięcy temu

Witam mam wykupiony pakiet na rozmowy i SMS-y w pluszu i pobiera mi pieniądze z konta wie kto dlaczego ?

Beata
3 miesięcy temu

Witam mam problem z zablokowaniem wyświetleń wyskakujących okien komunikatów podczas pracy telefonu- dotyczy smartfona Realme 7G. Czy ktoś miał taki problem i może mi pomóc?

Przemek
2 miesięcy temu

Siemka. Mam pytanko. Od 5 dnia każdego miesiąca mam nowy okres rozliczeniowy. Niestety w tym miesiącu nie mogę dokonać żadnego zakupu w Google Play, i wyskakuje komunikat że limit został wykorzystany, a zawsze 5 nie było problemu z zakupem. Może ktoś miał podobną sytuację i wie co z tym zrobić. Pozdro.

Klient
10 dni temu

UWAGA na numery na karte nie kupujcie!!!
Bo nie zarejestrujecie jesli w przeszlosci mieliscie wiecej niz 20 zarejestrowanych
system Plusa nie zarejestruje ani przez smsa ani infolinie
Ja zainwestowalem w 10 kart plusha i co do kosza…