BOK Plus

Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło nowy dział na forum – Oficjalny dział sieci Plus, w którym na Wasze pytania odpowiadają konsultanci Plusa. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 10 do 18. Zapraszamy na www.plusforum.pl 




Dział Obsługi Klienta

Plus.pl – Sprawdź ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie – Przedłuż umowę przez internet 

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:


* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

FAQ– czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl




70 komentarzy Added

Join Discussion
  1. Monia 25-10-2016 |
    Chciałam włączyc sobie 2GB ale wyskakuje mi " usługa chwilowo niedostępna"
  2. Joanna 04-12-2016 |
    Chciałabym wyłączyć pakiet 0,5gb z plusa a nie wiem jak to zrobić
  3. Joanna 04-12-2016 |
    Chciałabym wyłączyć pakiet 0,5gb za 10zl a nie moge
  4. rafał 29-12-2016 |
    miałem na koncie 70 zł gdy włączyłem pakiet danych nagle z konta wszystko znikneło jak to mozliwe
  5. rafał 29-12-2016 |
    miałem na koncie 70 zł po włączeniu transmisji danych nagle na koncie nic nie pozostało jak to jest mozliwe
  6. Agata 03-01-2017 |
    Chciałam aktywować pakiet 2 GB i pisze że jest on niedostępny jak to?
  7. Jarek 15-01-2017 |
    Banda oszustów kod na Internet na stronie włącza pakiet minut dzwonię do nich a tam wlascicial numeru nie przechodzi weryfikacji bo nie ma dowodu bo peselu nie pamięta.. Śmiech na sali...
  8. Natalia 20-01-2017 |
    właśnie aktywowałam taryfę plush na kartę i włączyłam rozmowy i SMS bez limitu za 29 zł i tu pojawia się problem bo mam aktywne pakiety z poprzedniej taryfy i nie mogę ich wyłączyć a są to rozmowy i SMS w. Plusie za 10 zł i pakiet 1gb internetu za 10zl a poprzednia taryfa to plus na kartę bez limitu. Kody na wyłączenie nie działają, wyświetla się komunikat skontaktuj się z bok. Pomocy
  9. Ala 29-01-2017 |
    Chciałam usunąć blokadę na numery premium,kolega powiedział mi że trzeba napisać STOP PREMIUM pod numer 2601,tak też zrobiłam,ale dostałam odpowiedź:,,Usługa chwilowo niedostępna.Prosimy spróbować ponownie lub skontaktować się z BOK.Co z tym zrobić? To ważne.
  10. kolo 02-02-2017 |
    I co Rafał ktoś z Plusa Ci odpowiedział ? Szczerze wątpie ! złodzieje !!!
  11. Patrycja 19-02-2017 |
    Nie moge wlaczyc internetu 2G lub wiecej pisze ze usluga niedostepna i zebys skontaktowala sie z BOK co mam zrobic?
  12. Ola Suroń 08-04-2017 |
    Nie chce mi działa cshvsjz
  13. NORBERT 12-04-2017 |
    prosze o kontakt
  14. jurek 19-04-2017 |
    Beznadziejna obsługa w salonie PLUS w Olecku. Pani kierownik jest jednocześnie właścicielem salonu sieci PLUS. a mianowicie jest w stosunku do klientów ordynarna, niekompetentna i ma wyrażną niechęć do załatwiania spraw klientów. Tego salonu nie polecam i w najbliższym czasie zamierzam zrezygnować z usług sieci PLUS...
  15. MAŁGORZATA 29-04-2017 |
    Witam , zniknęła mi usługa o powiadomienia o połączeniach oczekujących sms .Usługa 8023 T jest aktywna . Jednak chciałabym żeby działało powiadomienie w trakcie połączenia o połaczeniu oczekującym .Proszę o pomoc jak to uruchomić
  16. Kacper 05-06-2017 |
    Przed chwilom włączyłem pakiet plush zinternetem 2g ,smsy,i 9gr/min i napisało mi że opłata została pobrana a ten pakied nie doszedł mi
  17. Ola 06-06-2017 |
    Chciałam włączyć pakiet internetowy ale mi nie działa. Nie wchodzi żaden kod.
  18. Patryk 10-06-2017 |
    Bardzo wątpliwa obsługa klienta w tejże sieci. Człowiek próbujący skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, dostaje stos reklam w zamian.
  19. Sebaa 07-07-2017 |
    Chce wykupic 0,5G neta Usługa chwilowo nie dostepna
  20. Marcin 07-07-2017 |
    Chce kupic 0,5 GB a piszę usługa cjwilowo niedostępna!!!

Leave Your Reply