BOK Plus


Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło nowy dział na forum – Oficjalny dział sieci Plus, w którym na Wasze pytania odpowiadają konsultanci Plusa. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 9 do 18. Zapraszamy nawww.plusforum.pl 

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:


* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

 FAQ- czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty,  8:00 – 16:00.


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl

  • Robert

    nie mozna uruchomic uslugi 500 sms do plusa

  • Krzysiu

    Kurde wlasnie dzisiaj chcialem przejsc do plusa z powodow sms-ow a tu taki psikus ze nie mozna wykupic i wlasnie jestem zly bo na to wychodzi ze zmarnowalem 9 zl na starter i nic z tego nie mam

  • Anna

    No więc właśnie! Tak jak Pan Robert u góry już napisał. Wpisałam cały KOD, a tu nagle SMS, iż „Usługa chwilowo niedostępna”. Teraz po prostu nie wiem ile ta „chwila” będzie trwać. A wiem, że KOD jest dobry i wszystko jest w porządku, gdyż już wysyłałam. (: Prosiłabym, o jakiekolwiek wytłumaczenie tego problemu. Pozdrawiam.

  • Patrycja

    żadnego pakietu nie można uruchomić tylko jak wpisałam kod na smsy to mi się włączyły rozmowy . dziękuję bardzo za taką sieć, przenoszę się do playa bo plus to coraz większy syf….

  • Beata77

    mam nokie lumie 610 i nie ma tam blotoota co mam zrobic

  • andrzej

    dziękuję za plusa byłem zadowolony do wtorku tamtego tygodnia – w plusie jestem już dziesięć lat i muszę zerwać umowę a nowej nie podpisać bo to co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Zamawialiśmy telefon, który nam się podobał i spełniał nasze oczekiwania a przysłali nam inny i nikt za to nie chce nam go wymienić a jak chcemy to na własny koszt. Minęło już osiem dni i cisza a jak się dzwoni to mówią że ktoś oddzwoni i powie jakie kroki będą czynić co z tego że mam abonament jak nie mam telefonu? za błędy które popełnili nie chcą odpowiedzieć ani przeprosić a my będziemy się domagać zadość uczynienia bo nie tak traktować powinni swojego długoletniego klienta który nie małą kasę im zostawia.jeśli nikt nie zadzwoni do wieczora będziemy zmuszeni odesłać im tęł umowę i telefon a sprawę oddać do sądu konsumenta

  • Natalia

    Dlaczego nie mogę uruchomić pakietu takiego który mi się podoba???? Wyskakują mi tylko ‚nielimitowane sms-y do wszystkich sieci’, za co ja bardzo serdecznie dziękuję, ponieważ jak ZA KAŻDEGO SMS-A MUSZĘ PŁACIĆ PO 3 GR. -.- więc po co mi pakiet skoro i tak muszę płacić ?? Sieć PLUS z każdym dniem staje się coraz gorszą taryfą, muszę z powrotem przejść do PLAY, o której są różne opinie, niektórzy mówią że jest to najdroższa z sieci, ale ja już miałam kiedyś i jestem przekonana że była to w stu procentach lepsza sieć niż PLUS, i wcale nie było tak drogo. :) POZDRAWIAM.

  • Joasia

    W jaki sposób mogę dezaktywować pakiet nielimitowanych rozmów z 5 osobami w plusie?

  • zocha

    chciałam wykupić pakiet internetowy pod kodem *121*11*02# cały czas dostaje komunikaty usługa chwilowo niedostępna czy to w ogóle działa ?

  • Hubert

    Zapraszamy na http://www.plusforum.pl tam pomożemy.

  • saera

    jak zmienić taryfę na 36,6?

  • Paula

    chciałam wykupić pakiet sms-ów i wyskakuje mi jakiś błąd skontaktuj się z BOK .. Jak mogę zrobić sms-y ??

  • Globus

    dlaczego jak chcę wykupić jakikolwiek pakiet na rozmowy, wyskakuje mi błąd ‚skontaktuj się z BOK..’ -.- ?

  • Matheooo

    Mam tak samo jak kolega na dole. -.-

  • Palina

    Jak mogę skasować darmowy numer?

  • adasiek1311

    Mam pytanie . mam karte w taryfie PNK do wszystkich a zalezy mi na tym zeby przejsc do taryfy Plus na Karte ze wzgledu na nielimitowane smsy do wszystkich w plusie . Czy da sie tak zrobic?? Jeli tak to bardzo prosze o pomoc

  • E.W

    Przeprowadziłam rozmowę z konsultantem Panem Marcinem Gwóździńskim i jestem zaskoczona ,że taki miło zostałam potraktowana -wytłumaczył mi rozliczenie z faktury ,bo nikt inny nie potrafił mi w tym pomóc .Myślałam o zmianie operatora ,ale po dzisiejszej rozmowie jestem delikatnie mówić w szoku -zostaje w Plusie .Jeszcze raz dziękuję …

  • Gabriela

    Witam mam problem z Internetem. Ostatnio wykupiłam pakiet Internetu non stop i od dnia wczorajszego nie chcę się włączyc. Próbowałam już wszystkiego, nadal nie działa. Proszę o pomoc.

Komentarze

  • Dom: lub w miejsce routera postaw switcha, a na jednym z wyprowadzeń kablowych wyprowadź router bliżej właściwego okna.
  • Kuba Stypułkowski: Gdzie tu można się obawiać o rachunek? Chcesz nielimitowanego dostępu - włączasz po 6 miesiącach pakiet za 10 złotych. Nie chcesz - nie płacisz. Easy as hell.