BOK Plus


Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło nowy dział na forum – Oficjalny dział sieci Plus, w którym na Wasze pytania odpowiadają konsultanci Plusa. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 10 do 18. Zapraszamy na www.plusforum.pl 

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:


* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

 FAQ- czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl

  • Robert

    nie mozna uruchomic uslugi 500 sms do plusa

  • Krzysiu

    Kurde wlasnie dzisiaj chcialem przejsc do plusa z powodow sms-ow a tu taki psikus ze nie mozna wykupic i wlasnie jestem zly bo na to wychodzi ze zmarnowalem 9 zl na starter i nic z tego nie mam

  • Anna

    No więc właśnie! Tak jak Pan Robert u góry już napisał. Wpisałam cały KOD, a tu nagle SMS, iż „Usługa chwilowo niedostępna”. Teraz po prostu nie wiem ile ta „chwila” będzie trwać. A wiem, że KOD jest dobry i wszystko jest w porządku, gdyż już wysyłałam. (: Prosiłabym, o jakiekolwiek wytłumaczenie tego problemu. Pozdrawiam.

  • Patrycja

    żadnego pakietu nie można uruchomić tylko jak wpisałam kod na smsy to mi się włączyły rozmowy . dziękuję bardzo za taką sieć, przenoszę się do playa bo plus to coraz większy syf….

  • Beata77

    mam nokie lumie 610 i nie ma tam blotoota co mam zrobic

  • andrzej

    dziękuję za plusa byłem zadowolony do wtorku tamtego tygodnia – w plusie jestem już dziesięć lat i muszę zerwać umowę a nowej nie podpisać bo to co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Zamawialiśmy telefon, który nam się podobał i spełniał nasze oczekiwania a przysłali nam inny i nikt za to nie chce nam go wymienić a jak chcemy to na własny koszt. Minęło już osiem dni i cisza a jak się dzwoni to mówią że ktoś oddzwoni i powie jakie kroki będą czynić co z tego że mam abonament jak nie mam telefonu? za błędy które popełnili nie chcą odpowiedzieć ani przeprosić a my będziemy się domagać zadość uczynienia bo nie tak traktować powinni swojego długoletniego klienta który nie małą kasę im zostawia.jeśli nikt nie zadzwoni do wieczora będziemy zmuszeni odesłać im tęł umowę i telefon a sprawę oddać do sądu konsumenta

  • Natalia

    Dlaczego nie mogę uruchomić pakietu takiego który mi się podoba???? Wyskakują mi tylko ‚nielimitowane sms-y do wszystkich sieci’, za co ja bardzo serdecznie dziękuję, ponieważ jak ZA KAŻDEGO SMS-A MUSZĘ PŁACIĆ PO 3 GR. -.- więc po co mi pakiet skoro i tak muszę płacić ?? Sieć PLUS z każdym dniem staje się coraz gorszą taryfą, muszę z powrotem przejść do PLAY, o której są różne opinie, niektórzy mówią że jest to najdroższa z sieci, ale ja już miałam kiedyś i jestem przekonana że była to w stu procentach lepsza sieć niż PLUS, i wcale nie było tak drogo. :) POZDRAWIAM.

  • Joasia

    W jaki sposób mogę dezaktywować pakiet nielimitowanych rozmów z 5 osobami w plusie?

  • zocha

    chciałam wykupić pakiet internetowy pod kodem *121*11*02# cały czas dostaje komunikaty usługa chwilowo niedostępna czy to w ogóle działa ?

  • Hubert

    Zapraszamy na http://www.plusforum.pl tam pomożemy.

  • saera

    jak zmienić taryfę na 36,6?

  • Paula

    chciałam wykupić pakiet sms-ów i wyskakuje mi jakiś błąd skontaktuj się z BOK .. Jak mogę zrobić sms-y ??

  • Globus

    dlaczego jak chcę wykupić jakikolwiek pakiet na rozmowy, wyskakuje mi błąd ‚skontaktuj się z BOK..’ -.- ?

  • Matheooo

    Mam tak samo jak kolega na dole. -.-

  • Palina

    Jak mogę skasować darmowy numer?

  • adasiek1311

    Mam pytanie . mam karte w taryfie PNK do wszystkich a zalezy mi na tym zeby przejsc do taryfy Plus na Karte ze wzgledu na nielimitowane smsy do wszystkich w plusie . Czy da sie tak zrobic?? Jeli tak to bardzo prosze o pomoc

  • E.W

    Przeprowadziłam rozmowę z konsultantem Panem Marcinem Gwóździńskim i jestem zaskoczona ,że taki miło zostałam potraktowana -wytłumaczył mi rozliczenie z faktury ,bo nikt inny nie potrafił mi w tym pomóc .Myślałam o zmianie operatora ,ale po dzisiejszej rozmowie jestem delikatnie mówić w szoku -zostaje w Plusie .Jeszcze raz dziękuję …

  • Gabriela

    Witam mam problem z Internetem. Ostatnio wykupiłam pakiet Internetu non stop i od dnia wczorajszego nie chcę się włączyc. Próbowałam już wszystkiego, nadal nie działa. Proszę o pomoc.

  • Nicole

    jak wyłączyć pakiet 3 grosze sms do wszystkich. Kiedy wpisuje kod *136*00*03# pisze Usługa chwilowo nie dostepna skontaktuj się z BOK

  • JB

    Dlaczego mam płacić wyższy rachunek,nie z mojej winy.!
    Mam płacić 29,90 a naliczyli mi 37,56 jak mam rozmowy bez limitu,a wszystkie dodatkowe usługi wyłączone.Znowu niedopatrzenie z winy PLUSA!!! I faktura przeszła z opóźnieniem tygodniowym!

Komentarze

  • Jacek: Posiadam internet w cyfrowym polsaci tak zwany power lte bez limitów od 4 miesiecy a plus to to samo. Modem odu łączy się tylko z technologią lte, a siła to -49 dBm. Po wykorzystaniu 76 GB w zeszłym okresie rozliczeniowym usługa internetu ma prędkość 0.5 Mbps http://www.speedtest.pl/test/95225363. większość stron ma problem z załadowaniem. Zasłaniają się FUB ale już jakich nadużyć dokonałem nie chcą mi odpowiedzieć. Dodam że nie korzystam z torrentów a 76 GB zużyte zostało w większości na HBO go VOD itd. bo dzieci lubią oglądać bajki, a ja filmy i seriale, nie żeby to miało jakie kolwiek znaczenie w usłudza (nie) limitowany internet dla domu. polsat, plus polkomtel oszukują swoich klientów sprzedając im usługe która nie istnieje. UWAGA na oszustów.
  • Monika: Witam, posiadam telefon z Plusa Mix LG II5 i podpisałam umowę na rok czasu, przy czym mam formułę nową 30/ 60 na doładowania i po 11 doładowaniu miałam zdeklarować się czy będę płacić kolejne 12 doładowań po 60 zł, czy 24 po 30 zł. Całkowicie zapomniałam o tym i napisałam reklamacje, którą mi nie przyznali. Jaka będzie cena zerwania umowy, albo co mogę zrobić alby nie płacić tak dużą kwotę za doładowania, ponieważ ja nie mam możliwości tyle przeznaczać na telefon, nie mam ani pracy ani innej możliwości zdobycia pieniędzy. Pomocy???? Poz.