BOK Plus


Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło nowy dział na forum – Oficjalny dział sieci Plus, w którym na Wasze pytania odpowiadają konsultanci Plusa. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 10 do 18. Zapraszamy na www.plusforum.pl 




Dział Obsługi Klienta

Plus.pl – Sprawdź ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie – Przedłuż umowę przez internet 

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:


* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

FAQ– czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl





75 komentarzy Added

Join Discussion
  1. Monia 25-10-2016 |
    Chciałam włączyc sobie 2GB ale wyskakuje mi " usługa chwilowo niedostępna"
  2. Joanna 04-12-2016 |
    Chciałabym wyłączyć pakiet 0,5gb z plusa a nie wiem jak to zrobić
  3. Joanna 04-12-2016 |
    Chciałabym wyłączyć pakiet 0,5gb za 10zl a nie moge
  4. rafał 29-12-2016 |
    miałem na koncie 70 zł gdy włączyłem pakiet danych nagle z konta wszystko znikneło jak to mozliwe
  5. rafał 29-12-2016 |
    miałem na koncie 70 zł po włączeniu transmisji danych nagle na koncie nic nie pozostało jak to jest mozliwe
  6. Agata 03-01-2017 |
    Chciałam aktywować pakiet 2 GB i pisze że jest on niedostępny jak to?
  7. Jarek 15-01-2017 |
    Banda oszustów kod na Internet na stronie włącza pakiet minut dzwonię do nich a tam wlascicial numeru nie przechodzi weryfikacji bo nie ma dowodu bo peselu nie pamięta.. Śmiech na sali...
  8. Natalia 20-01-2017 |
    właśnie aktywowałam taryfę plush na kartę i włączyłam rozmowy i SMS bez limitu za 29 zł i tu pojawia się problem bo mam aktywne pakiety z poprzedniej taryfy i nie mogę ich wyłączyć a są to rozmowy i SMS w. Plusie za 10 zł i pakiet 1gb internetu za 10zl a poprzednia taryfa to plus na kartę bez limitu. Kody na wyłączenie nie działają, wyświetla się komunikat skontaktuj się z bok. Pomocy
  9. Ala 29-01-2017 |
    Chciałam usunąć blokadę na numery premium,kolega powiedział mi że trzeba napisać STOP PREMIUM pod numer 2601,tak też zrobiłam,ale dostałam odpowiedź:,,Usługa chwilowo niedostępna.Prosimy spróbować ponownie lub skontaktować się z BOK.Co z tym zrobić? To ważne.
  10. kolo 02-02-2017 |
    I co Rafał ktoś z Plusa Ci odpowiedział ? Szczerze wątpie ! złodzieje !!!
  11. Patrycja 19-02-2017 |
    Nie moge wlaczyc internetu 2G lub wiecej pisze ze usluga niedostepna i zebys skontaktowala sie z BOK co mam zrobic?
  12. Ola Suroń 08-04-2017 |
    Nie chce mi działa cshvsjz
  13. NORBERT 12-04-2017 |
    prosze o kontakt
  14. jurek 19-04-2017 |
    Beznadziejna obsługa w salonie PLUS w Olecku. Pani kierownik jest jednocześnie właścicielem salonu sieci PLUS. a mianowicie jest w stosunku do klientów ordynarna, niekompetentna i ma wyrażną niechęć do załatwiania spraw klientów. Tego salonu nie polecam i w najbliższym czasie zamierzam zrezygnować z usług sieci PLUS...
  15. MAŁGORZATA 29-04-2017 |
    Witam , zniknęła mi usługa o powiadomienia o połączeniach oczekujących sms .Usługa 8023 T jest aktywna . Jednak chciałabym żeby działało powiadomienie w trakcie połączenia o połaczeniu oczekującym .Proszę o pomoc jak to uruchomić
  16. Kacper 05-06-2017 |
    Przed chwilom włączyłem pakiet plush zinternetem 2g ,smsy,i 9gr/min i napisało mi że opłata została pobrana a ten pakied nie doszedł mi
  17. Ola 06-06-2017 |
    Chciałam włączyć pakiet internetowy ale mi nie działa. Nie wchodzi żaden kod.
  18. Patryk 10-06-2017 |
    Bardzo wątpliwa obsługa klienta w tejże sieci. Człowiek próbujący skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, dostaje stos reklam w zamian.
  19. Sebaa 07-07-2017 |
    Chce wykupic 0,5G neta Usługa chwilowo nie dostepna
  20. Marcin 07-07-2017 |
    Chce kupic 0,5 GB a piszę usługa cjwilowo niedostępna!!!
  21. MaTT 04-08-2017 |
    Nie ma to jak w Orange. . Każdy pakiet dostępny żadne komunikaty ci nie wyskakują. . Do plusa to musisz dzwonić bo wyskakuje BOK .. masakra. . Orange Jest ok jestem 10 lat i nie narzekam. . Plusie rok i masakra. ..
  22. Jacek 26-01-2018 |
    Przeniosłem numer do plusha i zaledwie po dwóch dniach zaczołem żałować. Sieć ginie co chwilę a konsultant twierdzi że to wina aparatu tylko dlaczego jak go spytałem czemu tak przy innej sieci nie miałem to nie był mi wstanie na to pytanie odpowiedzieć.Internet lte to jakaś żenada nic porostu nie chce chodzić, wiecznie problem z siecią. A najbardziej rozbawił mnie rok ważności konta którego urochomilem a i tak mnie zablokowali a Pani konsultant zapewniała mnie że taka sytułacji nigdy nie będzie jak uruchomię ten pakiet. Jednym słowem TRAGEDIA. Nigdy więcej plussssssss.....
  23. Wiktoria 16-05-2018 |
    Chciała doładować 25 GB i pisze że jest niedostępne . Co mam teraz zrobić?
  24. AGNIESZKA 27-05-2018 |
    Czy w abonamencie można zmienić pakiet roaming internet i 360 min za granicę na normalny internet do wykorzystania tu w Polsce????????
  25. ewa zielona 09-06-2018 |
    Ewa zielona witam nie mam sieci w telefonie pisze że: nie zarejstrowano w sieci co mam zrobić czekam na ważny telefon , czy to jakaś awaria proszę o kontakt

Leave Your Reply