BOK Plus


Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło nowy dział na forum – Oficjalny dział sieci Plus, w którym na Wasze pytania odpowiadają konsultanci Plusa. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 10 do 18. Zapraszamy na www.plusforum.pl 

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:


* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

 FAQ- czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl

  • Robert

    nie mozna uruchomic uslugi 500 sms do plusa

  • Krzysiu

    Kurde wlasnie dzisiaj chcialem przejsc do plusa z powodow sms-ow a tu taki psikus ze nie mozna wykupic i wlasnie jestem zly bo na to wychodzi ze zmarnowalem 9 zl na starter i nic z tego nie mam

  • Anna

    No więc właśnie! Tak jak Pan Robert u góry już napisał. Wpisałam cały KOD, a tu nagle SMS, iż „Usługa chwilowo niedostępna”. Teraz po prostu nie wiem ile ta „chwila” będzie trwać. A wiem, że KOD jest dobry i wszystko jest w porządku, gdyż już wysyłałam. (: Prosiłabym, o jakiekolwiek wytłumaczenie tego problemu. Pozdrawiam.

  • Patrycja

    żadnego pakietu nie można uruchomić tylko jak wpisałam kod na smsy to mi się włączyły rozmowy . dziękuję bardzo za taką sieć, przenoszę się do playa bo plus to coraz większy syf….

  • Beata77

    mam nokie lumie 610 i nie ma tam blotoota co mam zrobic

  • andrzej

    dziękuję za plusa byłem zadowolony do wtorku tamtego tygodnia – w plusie jestem już dziesięć lat i muszę zerwać umowę a nowej nie podpisać bo to co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Zamawialiśmy telefon, który nam się podobał i spełniał nasze oczekiwania a przysłali nam inny i nikt za to nie chce nam go wymienić a jak chcemy to na własny koszt. Minęło już osiem dni i cisza a jak się dzwoni to mówią że ktoś oddzwoni i powie jakie kroki będą czynić co z tego że mam abonament jak nie mam telefonu? za błędy które popełnili nie chcą odpowiedzieć ani przeprosić a my będziemy się domagać zadość uczynienia bo nie tak traktować powinni swojego długoletniego klienta który nie małą kasę im zostawia.jeśli nikt nie zadzwoni do wieczora będziemy zmuszeni odesłać im tęł umowę i telefon a sprawę oddać do sądu konsumenta

  • Natalia

    Dlaczego nie mogę uruchomić pakietu takiego który mi się podoba???? Wyskakują mi tylko ‚nielimitowane sms-y do wszystkich sieci’, za co ja bardzo serdecznie dziękuję, ponieważ jak ZA KAŻDEGO SMS-A MUSZĘ PŁACIĆ PO 3 GR. -.- więc po co mi pakiet skoro i tak muszę płacić ?? Sieć PLUS z każdym dniem staje się coraz gorszą taryfą, muszę z powrotem przejść do PLAY, o której są różne opinie, niektórzy mówią że jest to najdroższa z sieci, ale ja już miałam kiedyś i jestem przekonana że była to w stu procentach lepsza sieć niż PLUS, i wcale nie było tak drogo. :) POZDRAWIAM.

  • Joasia

    W jaki sposób mogę dezaktywować pakiet nielimitowanych rozmów z 5 osobami w plusie?

  • zocha

    chciałam wykupić pakiet internetowy pod kodem *121*11*02# cały czas dostaje komunikaty usługa chwilowo niedostępna czy to w ogóle działa ?

  • Hubert

    Zapraszamy na http://www.plusforum.pl tam pomożemy.

  • saera

    jak zmienić taryfę na 36,6?

  • Paula

    chciałam wykupić pakiet sms-ów i wyskakuje mi jakiś błąd skontaktuj się z BOK .. Jak mogę zrobić sms-y ??

  • Globus

    dlaczego jak chcę wykupić jakikolwiek pakiet na rozmowy, wyskakuje mi błąd ‚skontaktuj się z BOK..’ -.- ?

  • Matheooo

    Mam tak samo jak kolega na dole. -.-

  • Palina

    Jak mogę skasować darmowy numer?

  • adasiek1311

    Mam pytanie . mam karte w taryfie PNK do wszystkich a zalezy mi na tym zeby przejsc do taryfy Plus na Karte ze wzgledu na nielimitowane smsy do wszystkich w plusie . Czy da sie tak zrobic?? Jeli tak to bardzo prosze o pomoc

  • E.W

    Przeprowadziłam rozmowę z konsultantem Panem Marcinem Gwóździńskim i jestem zaskoczona ,że taki miło zostałam potraktowana -wytłumaczył mi rozliczenie z faktury ,bo nikt inny nie potrafił mi w tym pomóc .Myślałam o zmianie operatora ,ale po dzisiejszej rozmowie jestem delikatnie mówić w szoku -zostaje w Plusie .Jeszcze raz dziękuję …

  • Gabriela

    Witam mam problem z Internetem. Ostatnio wykupiłam pakiet Internetu non stop i od dnia wczorajszego nie chcę się włączyc. Próbowałam już wszystkiego, nadal nie działa. Proszę o pomoc.

  • Nicole

    jak wyłączyć pakiet 3 grosze sms do wszystkich. Kiedy wpisuje kod *136*00*03# pisze Usługa chwilowo nie dostepna skontaktuj się z BOK

  • JB

    Dlaczego mam płacić wyższy rachunek,nie z mojej winy.!
    Mam płacić 29,90 a naliczyli mi 37,56 jak mam rozmowy bez limitu,a wszystkie dodatkowe usługi wyłączone.Znowu niedopatrzenie z winy PLUSA!!! I faktura przeszła z opóźnieniem tygodniowym!

  • Paweł Jankowski

    Czy blokują państwo możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń alarmowych? (niezależnie od aktywnego doładowania). Ostatnio zauważyłem takie praktyki w dniu 8 listopada w godzinach 12-14. Czy jest to formą nacisku, presji na zakup nowego telefonu i osiągnięcie przez przedstawiciela prowizji z tytułu oferowanej transakcji?

    Nadmieniam, że osoby starsze użytkujące numer mogą nie zauważyć takiej niedogodności jak całościowa blokada połączeń bez jakiegokolwiek komunikatu ze strony Plusa.

  • blee

    Czy zmieniając nr tel w mix plus (iszczajac wczesniej opłatę) moge sobie sama wybrać nowy nr tel?

  • paulina

    Przyszło mi do zapłaty w plusie – 40987,72 zł.Jak to możliwe.Mam telefon w mixie.Doładowuję karty co miesiąc za 50 zł.Proszę o pomoc

  • http://www.plusblog.pl/ Kuba Stypułkowski

    Skontaktuj się z BOK lub, lepiej, napisz na PlusForum w oficjalnym dziale dla Mixa:

    http://plusforum.pl/viewforum.php?f=99

    Tutaj niestety nie mamy kompetencji do rozwiązywania takich problemów, ale tam na pewno konsultanci pomogą :)

  • Martyna Lendzioszek

    Chciałam wykupić internet i wyskakuje mi skontaktuj sie z BOK dlaczego?

  • agnieszka

    Mam taryfe PkN i chcę aktywować pakiet internetowy Non-Stop czy da sie

  • Jam jest

    Reklamówka z miśkiem i płonącą choinką żałosna ,prymityw ! Szef Plusa to pewnie Miś Yogi i bawi na poziomie małego dziecka. Panowie z Plusa – gdzie klasa – dorośnijcie . Za kogo macie klientów !

Komentarze

  • Jam jest: Reklamówka z miśkiem i płonącą choinką żałosna ,prymityw ! Szef Plusa to pewnie Miś Yogi i bawi na poziomie małego dziecka. Panowie z Plusa - gdzie klasa - dorośnijcie . Za kogo macie klientów !
  • Kuba Stypułkowski: Uwielbiam jasnowidzów, oni zawsze wiedzą co chciałem powiedzieć... "rozmowy w punkcie nie są nagrywane sprzedawca na 200% nie przyzna się do błędu i po ptokach" No właśnie! To bardzo źle i tak być nie powinno! Każdy przecież może pójść do Plusa i powiedzieć że oszukał go konsultant, nawet rzucając bezpodstawnymi oskarżeniami. Ale bez dowodów nie można niczego zrobić. Tak nie powinno być, bo tracą klienci, a ich zadowolenie powinno być najważniejsze...