BOK Plus

Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.

Plus Forum przy współpracy z siecią Plus uruchomiło nowy dział na forum – Oficjalny dział sieci Plus, w którym na Wasze pytania odpowiadają konsultanci Plusa. Specjaliści, którzy pracują na naszym forum są odpowiednio wyróżnieni. Nicki pracowników Plusa wyświetlane są w kolorze zielonym. Pracownicy Plusa udzielają pomocy w dni robocze od godziny 10 do 18. Zapraszamy na www.plusforum.pl 

Dział Obsługi Klienta

Plus.pl – Sprawdź ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie – Przedłuż umowę przez internet 

Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kontakt telefoniczny:


* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).

** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Internetowa Obsługa Klienta

E-mail:

Zarządzanie kontem przez internet:

Plus Online

 FAQ– czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.

Dział Windykacji Należności

Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:

  • 2607

*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)


Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 102 607

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00


Automatyczny System Informacji Głosowej

Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.

Program 5Plus

Kontakt telefoniczny:

  • 2626

Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.

Konsultanci są do Waszej dyspozycji  w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty,  08:00 – 16:00.

Oferta sieci Plus

Informacja handlowa

  • 601 100 601

Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt

Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży

Sklep Internetowy: Sklep Internetowy

Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:

  • 601 101 200

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.

Kontakt mailowy: esklep@plus.pl

46 Comments Added

Join Discussion
  1. Robert 16-10-2012 |
    nie mozna uruchomic uslugi 500 sms do plusa
  2. Krzysiu 22-10-2012 |
    Kurde wlasnie dzisiaj chcialem przejsc do plusa z powodow sms-ow a tu taki psikus ze nie mozna wykupic i wlasnie jestem zly bo na to wychodzi ze zmarnowalem 9 zl na starter i nic z tego nie mam
  3. Anna 07-11-2012 |
    No więc właśnie! Tak jak Pan Robert u góry już napisał. Wpisałam cały KOD, a tu nagle SMS, iż "Usługa chwilowo niedostępna". Teraz po prostu nie wiem ile ta "chwila" będzie trwać. A wiem, że KOD jest dobry i wszystko jest w porządku, gdyż już wysyłałam. (: Prosiłabym, o jakiekolwiek wytłumaczenie tego problemu. Pozdrawiam.
  4. Patrycja 08-11-2012 |
    żadnego pakietu nie można uruchomić tylko jak wpisałam kod na smsy to mi się włączyły rozmowy . dziękuję bardzo za taką sieć, przenoszę się do playa bo plus to coraz większy syf....
  5. Beata77 24-01-2013 |
    mam nokie lumie 610 i nie ma tam blotoota co mam zrobic
  6. andrzej 30-01-2013 |
    dziękuję za plusa byłem zadowolony do wtorku tamtego tygodnia - w plusie jestem już dziesięć lat i muszę zerwać umowę a nowej nie podpisać bo to co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Zamawialiśmy telefon, który nam się podobał i spełniał nasze oczekiwania a przysłali nam inny i nikt za to nie chce nam go wymienić a jak chcemy to na własny koszt. Minęło już osiem dni i cisza a jak się dzwoni to mówią że ktoś oddzwoni i powie jakie kroki będą czynić co z tego że mam abonament jak nie mam telefonu? za błędy które popełnili nie chcą odpowiedzieć ani przeprosić a my będziemy się domagać zadość uczynienia bo nie tak traktować powinni swojego długoletniego klienta który nie małą kasę im zostawia.jeśli nikt nie zadzwoni do wieczora będziemy zmuszeni odesłać im tęł umowę i telefon a sprawę oddać do sądu konsumenta
  7. Natalia 17-03-2013 |
    Dlaczego nie mogę uruchomić pakietu takiego który mi się podoba???? Wyskakują mi tylko 'nielimitowane sms-y do wszystkich sieci', za co ja bardzo serdecznie dziękuję, ponieważ jak ZA KAŻDEGO SMS-A MUSZĘ PŁACIĆ PO 3 GR. -.- więc po co mi pakiet skoro i tak muszę płacić ?? Sieć PLUS z każdym dniem staje się coraz gorszą taryfą, muszę z powrotem przejść do PLAY, o której są różne opinie, niektórzy mówią że jest to najdroższa z sieci, ale ja już miałam kiedyś i jestem przekonana że była to w stu procentach lepsza sieć niż PLUS, i wcale nie było tak drogo. :) POZDRAWIAM.
  8. Joasia 25-06-2013 |
    W jaki sposób mogę dezaktywować pakiet nielimitowanych rozmów z 5 osobami w plusie?
  9. zocha 16-07-2013 |
    chciałam wykupić pakiet internetowy pod kodem *121*11*02# cały czas dostaje komunikaty usługa chwilowo niedostępna czy to w ogóle działa ?
  10. Hubert 17-07-2013 |
    Zapraszamy na www.plusforum.pl tam pomożemy.
  11. saera 11-08-2013 |
    jak zmienić taryfę na 36,6?
  12. Paula 11-08-2013 |
    chciałam wykupić pakiet sms-ów i wyskakuje mi jakiś błąd skontaktuj się z BOK .. Jak mogę zrobić sms-y ??
  13. Globus 22-08-2013 |
    dlaczego jak chcę wykupić jakikolwiek pakiet na rozmowy, wyskakuje mi błąd 'skontaktuj się z BOK..' -.- ?
  14. Matheooo 22-08-2013 |
    Mam tak samo jak kolega na dole. -.-
  15. Palina 25-08-2013 |
    Jak mogę skasować darmowy numer?
  16. adasiek1311 12-09-2013 |
    Mam pytanie . mam karte w taryfie PNK do wszystkich a zalezy mi na tym zeby przejsc do taryfy Plus na Karte ze wzgledu na nielimitowane smsy do wszystkich w plusie . Czy da sie tak zrobic?? Jeli tak to bardzo prosze o pomoc
  17. E.W 25-01-2014 |
    Przeprowadziłam rozmowę z konsultantem Panem Marcinem Gwóździńskim i jestem zaskoczona ,że taki miło zostałam potraktowana -wytłumaczył mi rozliczenie z faktury ,bo nikt inny nie potrafił mi w tym pomóc .Myślałam o zmianie operatora ,ale po dzisiejszej rozmowie jestem delikatnie mówić w szoku -zostaje w Plusie .Jeszcze raz dziękuję ...
  18. Gabriela 21-04-2014 |
    Witam mam problem z Internetem. Ostatnio wykupiłam pakiet Internetu non stop i od dnia wczorajszego nie chcę się włączyc. Próbowałam już wszystkiego, nadal nie działa. Proszę o pomoc.
  19. Nicole 03-09-2014 |
    jak wyłączyć pakiet 3 grosze sms do wszystkich. Kiedy wpisuje kod *136*00*03# pisze Usługa chwilowo nie dostepna skontaktuj się z BOK
  20. JB 01-10-2014 |
    Dlaczego mam płacić wyższy rachunek,nie z mojej winy.! Mam płacić 29,90 a naliczyli mi 37,56 jak mam rozmowy bez limitu,a wszystkie dodatkowe usługi wyłączone.Znowu niedopatrzenie z winy PLUSA!!! I faktura przeszła z opóźnieniem tygodniowym!
  21. Paweł Jankowski 11-11-2014 |
    Czy blokują państwo możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń alarmowych? (niezależnie od aktywnego doładowania). Ostatnio zauważyłem takie praktyki w dniu 8 listopada w godzinach 12-14. Czy jest to formą nacisku, presji na zakup nowego telefonu i osiągnięcie przez przedstawiciela prowizji z tytułu oferowanej transakcji? Nadmieniam, że osoby starsze użytkujące numer mogą nie zauważyć takiej niedogodności jak całościowa blokada połączeń bez jakiegokolwiek komunikatu ze strony Plusa.
  22. blee 20-11-2014 |
    Czy zmieniając nr tel w mix plus (iszczajac wczesniej opłatę) moge sobie sama wybrać nowy nr tel?
  23. paulina 23-11-2014 |
    Przyszło mi do zapłaty w plusie - 40987,72 zł.Jak to możliwe.Mam telefon w mixie.Doładowuję karty co miesiąc za 50 zł.Proszę o pomoc
  24. Kuba Stypułkowski 23-11-2014 |
    Skontaktuj się z BOK lub, lepiej, napisz na PlusForum w oficjalnym dziale dla Mixa: http://plusforum.pl/viewforum.php?f=99 Tutaj niestety nie mamy kompetencji do rozwiązywania takich problemów, ale tam na pewno konsultanci pomogą :)
  25. Martyna Lendzioszek 24-11-2014 |
    Chciałam wykupić internet i wyskakuje mi skontaktuj sie z BOK dlaczego?
  26. agnieszka 13-12-2014 |
    Mam taryfe PkN i chcę aktywować pakiet internetowy Non-Stop czy da sie
  27. Jam jest 21-12-2014 |
    Reklamówka z miśkiem i płonącą choinką żałosna ,prymityw ! Szef Plusa to pewnie Miś Yogi i bawi na poziomie małego dziecka. Panowie z Plusa - gdzie klasa - dorośnijcie . Za kogo macie klientów !
  28. basia 08-01-2015 |
    dzien dobry mam pytanie
  29. basia 08-01-2015 |
    jakie papiery są potrzebne zeby kupic tel w plusie na karte
  30. Kuba Stypułkowski 08-01-2015 |
    "Na kartę", bez żadnej umowy, telefonu w Plusie kupić się nie da. Prawdopodobnie jednak chodzi ci o Mix - umowa na ilość doładowań. Tak jak w wypadku każdej umowy w Plusie, potrzebne są: dowód osobisty + - albo zaświadczenie o zatrudnieniu - albo karta kredytowa - albo rachunek za telefon/czynsz/gaz/energię elektryczną/telewizję/internet z ostatnich 3 miesięcy.
  31. paulina 14-02-2015 |
    wczoraj potpisałam z panstwem przez tel umowe na tablet kiedy się pojawi u mnie paulina
  32. paulina 14-02-2015 |
    dostanę odpowiedz od panstwa
  33. Kuba Stypułkowski 14-02-2015 |
    Musi być najpierw doręczony, a to odbędzie się w ciągu najbliższych dni roboczych. Okolice poniedziałku-środy to realny termin.
  34. paulina 14-02-2015 |
    ale przez telefon pinformowano mnie że w ciągu 3 dni zostanie tablet dostarczony do mnie  tak mówiono mi przez tel "Musi być najpierw doręczony, a to odbędzie się w ciągu najbliższych dni roboczych. Okolice poniedziałku-środy to realny termin."  Settings       12:22 p.m., Saturday Feb. 14 | Other comments by Kuba Stypułkowski       Reply to Kuba Stypułkowsk   Read more You're receiving this message because you're signed up to receive notifications about replies to disqus_wpbsGZ846M. You can unsubscribe from emails about replies to disqus_wpbsGZ846M by replying to this email with "unsubscribe" or reduce the rate with which these emails are sent by adjusting your notification settings.
  35. Kuba Stypułkowski 15-02-2015 |
    Jak będzie, to najwcześniej w piątek. Prawdopodobnie chodziło o 3 dni robocze, tak obstawiam. Chyba że zdążyli to zaksięgować i wysłać jeszcze w piątek...
  36. kati 05-03-2015 |
    Witam. Mam problem z wyłaczeniem usługi ,za którą jest pobierana opłata. Otrzymałam nową ofertę i dziś miałam wyłaczyć 2 usługi, które nie mogę ,gdyż otrzymuje powrotny sms ,że usługa nie jest dostępna. Proszę o pomoc ,gdyż posiadam dwa abonamenty i nie chcę mieć dodatkowych opłat.
  37. Ryszard Białek 11-03-2015 |
    Witam. Nie wiem dlaczego nie działa " bok@plus.pl". Pierwszy raz potrzebuję się skontaktować z Biurem Obsługi Klientów i nie mogę. Dlaczego?
  38. Aleksandra Jagiełło 24-05-2015 |
    Chce włączyć internet na kartę za 5 zł, wpisuję odpowiedni numer,dzwonię i oczekuje na odpowiedź. Po chwili wyskakuje mi że usługa jest chwilowo niedostępna i mam skontaktować się z BOK. Powtarzałam to kilka razy ale żadnych postępów. Co mam robić w takim razie???
  39. Drobinka20 06-06-2015 |
    Ja mam jeszcze lepsze informacje i zapytanie. W dniu 6.06.2015 roku doładowane zostało konto kwotą 20 złotych. W sumie na koncie powinno być 26 złotych z groszami. Po rozmowie z wybranym numerem w plusie dostałam smsa z informacją o niskim stanie konta. Pytanie co się stało z pieniędzmi? Powiem szczerze, że coraz bardziej jestem zawiedziona waszymi usługami. Problemy z zasięgiem znikające pieniądze z konta do tego obniżanie prędkości internetu gdzie prawie w cale się z niego nie kożysta w dodatku ceny w roamingu takie że odechciewa się dzwonić gdzie kolwiek. Moja dobra rada jeśli nie chcecie tracić klientow zróbcie coś z tym.
  40. Kasia 20-07-2015 |
    witam a ja mam inny problem, tydzień temu przeniosłam nr z play (abonament) i od tygodnia nikt z play nie może się do mnie dodzwonić , mimo kontaktu z BOK nadal nic sie nie zmieniło, minęło już 7 dni a ja wciąż nie moge w pełni korzystać z waszych usług, jestem bardzo rozczarowana, a najbardziej brakiem rozwiązania problemu przez tydzień.
  41. Wiktor 23-07-2015 |
    witam mam problem z pakietem nocnym kiedy chce go włączyć pod kodem *121*11*01# wyskakuje mi że "Usługa chwilowo niedostępna proszę skontaktować się z bok" dlaczego proszę o odpowiedź
  42. adam 29-12-2015 |
    Biuro Obsługi Klienta w ogóle nie odpowiada . automat mówi proszę czekać 2 min, a w rzeczywistosci czekałem 20 min i skończyły mi się pieniążki na telefonie i dzwoniłem po załadowaniu telefonu i jeszcze kilka razy dzwoniłem z zagranicy z telefonu Plus bez skutecznie .to jakaś kpina ze strony Plus można nazwać rzeczy po imieniu " naciągactwo i złodziejstwo "
  43. Jolka 30-04-2016 |
    Chciałam wyłączyć internet 1G ale wyświetla mi się,, usługa chwilowo niedostępna, skontaktuj się z BOK '' jak mogę wyłączyć ten pakiet?
  44. PATRYCJA 16-07-2016 |
    Wpisując kod na wyłączenie internetu non stop za 7 zł wyskakuje ciągle "usługa chwilowo niedostępna" jest tak już od dłuższego czasu. Nie mogę wykupić żadnego pakietu, ani wyłączyć. Proszę o szybką pomoc!!
  45. Julia 17-07-2016 |
    Chciałam aktywować (mam mix'a) 2 g internetu ale kiedy wpisze kod i nadusze słuchawkę wyskakuje mi wiadomość "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Co mam zrobić aby aktywować internet?

Leave Your Reply