Nowa filozofia wzornictwa Xperia S

Xperia ™ S, pierwszy smartfon od Sony, proponuje nową filozofię wzornictwa, opartą na zasadzie humanocentryzmu, stawiającą w centrum zainteresowania człowieka, jego przyszłe pragnienia. Filozofia ta przekładając się na konkretny produkt – smartfon Xperia S – aktywizuje wszystkie zmysły, przemawiając zarówno do emocji, jak i intelektu.

Budowa tego niezwykłego smartfonu wyróżnia się minimalistycznym designem, gdzie nadmiar formy został usunięty, by stworzyć prostą i nowoczesną bryłę, wyrazistą w swej wymowie. Element przezroczysty u podstawy tworzy sylwetkę ikony akcentującą linię ekranu HD Reality Display. Dodatkowo element ten zapewnia wyjątkowy efekt wizualny poprzez podświetlenie oraz integruje w sobie elementy anteny. Część tylna smartfonu jest lekko zaokrąglona, dzięki czemu naturalnie dostosowuje się do kształtu dłoni. Kształt Xperii S precyzyjnie dopracowano pod względem ergonomicznym, a zastosowanie matowej obudowy chroni smartfon przed pozostawaniem odcisków palców i zabrudzeniami, co zapewnia długotrwały estetyczny wygląd.

Interfejs użytkownika

Interfejs smartfonu Xperia S został zmieniony pod kątem designu tak, by pasować do minimalistycznej wizji obudowy. Zmodyfikowano ruchome tło ekranu podstawowego na bardziej kolorowy strumień, który podkreśla jakość wyświetlacza HD Reality Display i moc procesora Dual Core (o podwójnym rdzeniu). Specjalnie dla rozdzielczości HD zaprojektowano ponad 1000 ikon i czcionkę, która pozwala na doskonały odczyt. Interfejs możemy dopasować do swoich upodobań i stylu, poprzez zmiany tła i koloru kluczowego.

Thomas Waldner, Dział Creative Product Design, Sony Ericsson “Zanim zabierzemy się za tworzenie designu produktu, musimy pojąć otaczający nas świat; dominujące trendy społeczne, polityczne i makroekonomiczne.” “Poznawanie świata wokół nas nazywamy Inteligencją Designu”.

Alexander Sjöstedt, Dział Creative Product Design, Sony Ericsson “Projektujemy produkt dostarczający nowe wrażenia, poszerzający doświadczenia – naszą pracą jest uczynić go zrozumiałym, przyjemnym i dostarczającym rozrywki.”

Dostępne kolory: czarny i biały
Sugerowana cena: ok. 2300 zł
W sprzedaży: od marca 2012

Źródło: Sony

Written by: Mariusz Burski

No comments yet.

Leave Your Reply